To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów: transportu krwi i materiałów do badań, transportu sanitarnego specjalistycznego pacjentów, transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym, transportu sanitarnego pacjentów z sanitariuszem, transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, opieki lekarskiej w transporcie sanitarnym realizowanym przez Zespoły Transportu Medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 764723-N-2020
Numer ogłoszenia: 540395345-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 34 370 21 35
faks: 34 370 21 35
e-mail: zp@zsm.czest.pl
www: www.zsm.czest.pl
adres profilu nabywcy: www.zsm.czest.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów: transportu krwi i materiałów do badań, transportu sanitarnego specjalistycznego pacjentów, transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym, transportu sanitarnego pacjentów z sanitariuszem, transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, opieki lekarskiej w transporcie sanitarnym realizowanym przez Zespoły Transportu Medycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MSZ.ZP.3411/39/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów: transportu krwi i materiałów do badań, transportu sanitarnego specjalistycznego pacjentów, transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym, transportu sanitarnego pacjentów z sanitariuszem, transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, opieki lekarskiej w transporcie sanitarnym realizowanym przez Zespoły Transportu Medycznego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami został określony w Załącznikach 1-1E do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku 2 do 2E do SIWZ (Formularz asortymentowo cenowy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89070.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: Gremedig Sp. z o.o., Członek konsorcjum: Firma Transportowa OMEGA Agnieszka Ignacyk
Email wykonawcy: gremedig@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Teligi 21
Kod pocztowy: 42-215
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 78804.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 109272.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet Nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w danym pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt.4 ustawy PZP- ceny ofert przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
NAZWA: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89280.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Firm: Lider: Gremedig Spółka z o.o., Członek konsorcjum: Firma Transportowa OMEGA Agnieszka Ignacyk
Email wykonawcy: gremedig@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Teligi 21
Kod pocztowy: 42-215
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet Nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w danym pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy PZP-ceny ofert przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
NAZWA: Pakiet Nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w danym pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy PZP-ceny ofert przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
NAZWA: Pakiet Nr 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w danym pakiecie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy PZP-ceny ofert przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Remont elewacji oficyny budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stary Rynek 21 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" Sp. z o.o."
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa pomieszczeń kwestury"
- ŚWIADCZENIE USŁUG DLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH W RAMACH DZIAŁANIA "TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.