eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie nr 510417198-N-2021 z dnia 2021-02-18 r.
Gmina Andrespol:

Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777327-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 422 132 440
faks: 422 132 434
e-mail: ug@andrespol.pl
www: www.andrespol.bip.cc
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Kraszewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.31.54.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Kraszew wraz z niezbędną infrastrukturą, instalacjami, urządzeniami oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku (budowę nowych nawierzchni betonowych jezdnych i pieszych, nowe nasadzenia zieleni oraz małą architekturę). 2. Inwestycja realizowana będzie na terenie położonym przy drodze wojewódzkiej nr 713 w miejscowości Kraszew (ul. Rokicińska 8), na działkach o numerach ewidencyjnych 111/5 i 111/2. 3. Nowoprojektowany budynek świetlicy to parterowy obiekt z poddaszem nieużytkowym. Niepodpiwniczony, z dwuspadowym dachem o wysokości kalenicy h= 8,25 m. Budynek ustawiono szczytowo względem drogi wojewódzkiej (elewacja frontowa skierowana na wschód). Główne wejście poprzedzone zadaszonym tarasem, na który prowadzą schody i pochylnia. Od strony zachodniej do obiektu przewidziano przylegający zadaszony taras. Budynek wyposażony będzie w pełną infrastrukturę techniczną z przyłączami i instalacjami wewnętrznymi w sposób następujący: - Zasilanie elektroenergetyczne oraz instalacja elektryczna wewnętrzna 230/400V - Instalację fotowoltaiczną z regulatorami ładowania - Gruntowy wymiennik ciepła - Kanalizację sanitarną - Lokalny układ odwodnienia nawierzchni utwardzonych ze skrzynkami rozsączającymi, - Instalację wody zimnej, - Instalację wody ciepłej, - Wentylację mechaniczną, - Rury deszczowe zewnętrzne na budynku odprowadzające wody opadowe na teren. - Instalację gazową. 4. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 4.1. Obsługę geodezyjną, 4.2. W zakresie prac konstrukcyjno – budowlanych: - prace ziemne - wykonanie podkładów, ścian oporowych, ław fundamentowych, fundamentów, - wykonanie tarasu (z desek dębowych) i ganku wejściowego, podjazdu, podłóg, - wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych wraz z okładzinami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ocieplenie, - oblicowanie ścian płytkami i klinkierem, - montaż stolarki drzwiowej i okiennej – wewnętrznej i zewnętrznej, - wykonanie stropu, sufitów, konstrukcji i pokrycia dachu, orynnowania, - roboty wykończeniowe – malowanie, okładziny z płytek. - montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, kominów, poręczy, - montaż schodów automatycznych nożycowych. 4.3. W zakresie robót elektrycznych: - wykonanie instalacji oświetleniowej (gniazd wtykowych), instalacji odgromowej i wyrównawczej, - wykonanie instalacji słaboprądowej oraz wykonanie badań i pomiarów, - montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z osprzętem. 4.4. W zakresie robót sanitarnych: - wykonanie instalacji wewnętrznej ciepłej i zimnej wody, - wykonanie zewnętrznego przyłącza wod-kan, studni wodomierzowej, - montaż armatury łazienkowej, - montaż skrzynek odwadniających. 4.5. W zakresie robót wentylacyjnych: - wykonanie instalacji wentylacyjnej (przewodów, kratek nawiewnych, anemostatów, tłumików, wentylatorów, centrali wentylacyjnej z rekuperacją, montaż wymiennika gruntowego) 4.6. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej 4.7. W zakresie robót zewnętrznych: - wykonanie nawierzchni (parkingu i ciągu pieszego) z kostki betonowej i płyt ażurowych wraz z obrzeżami i krawężnikami. 4.8. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia i przedstawiania do akceptacji Zamawiającemu rodzaju armatury, rodzaju i koloru farb i płytek oraz kostki. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w: 5.1. Dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ, obejmujących w szczególności projekt budowlany. 5.2. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej STWiORB) – stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ, 6. Przedmiary robót załączone do SIWZ jako Załącznik nr 11, są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 7. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. 8. Wykonawca ma obowiązek współpracować i udostępnić plac budowy Zamawiającemu oraz innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie promocji inwestycji, tj. wykonania niezbędnej dokumentacji fotograficznej i umieszczenia niezbędnych tablic informacyjnych. 9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 9.1. Pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych; 9.2. Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; 9.3. Uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania; 9.4. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych, w szczególności z opłatą za pobór wody, energii elektrycznej i opłaty za pomiary geodezyjne; 9.5. Prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy; 9.6. Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace niewskazane wprost w SIWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną; 9.7. Oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo; 9.8. Wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 10. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 11. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 12. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę wszelkich odpowiedników rynkowych spełniających te same funkcje oraz zapewniających nie niższą jakość oraz parametry użytkowe. Standardy wskazane przez Zamawiającego określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie stanowią jedynie wzorzec jakościowy, tj. określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć inne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę innych materiałów, elementów i systemów budowlanych, niż określone przez Zamawiającego, pod warunkiem zachowania parametrów i wymagań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej (przed zastosowaniem należy uzgodnić z Projektantem i Zamawiającym). 13. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 13.1. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (określone w załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 13.2. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy. 13.3. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 13.4. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1419230.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INSTYLE Dorota Danielczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Bedoń, ul. Brzezińska 77
Kod pocztowy: 95-020
Miejscowość: Andrespol
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1377713.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1377713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2337000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.