To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
"Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej dla Gminy Poświętne w 2021 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775408-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 447 564 034
faks: 447 564 034
e-mail: sekretariat@poswietne.pl
www: https://www.bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej dla Gminy Poświętne w 2021 r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UG.RZI.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej dla Gminy Poświętne w 2021 r.” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę emulsji asfaltowej typ C69B3 PU przeznaczonej do wykonywania powierzchniowych utrwaleń nawierzchni dróg gminnych w 2020 r. 3.Szacunkowa ilość zakupu wynosi: 55 ton ± 15 % 4. Kationowa emulsja bitumiczna szybko rozpadowa powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”potwierdzone świadectwem zgodności z normą. 5. Emulsja asfaltowa zamawiana będzie sukcesywnie w ciągu trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego – w ilości ok. 8 ton jednorazowo. 6. Minimalna temperatura dostarczonej emulsji asfaltowej musi wynosić 600C. 7. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować dostawę w terminie max 2 dni od dnia złożenia zamówienia transportem własnym na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Poświętne. Koszt transportu przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt w kalkulować w cenę ofertową. 8. Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 44.11.36.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 76016.26 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRAKT S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Górki Szczukowskie 1 26-065 Piekoszów
Kod pocztowy: 26-065
Miejscowość: Piekoszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 79827.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85915.50
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.