To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Wymiana punktów oświetleniowych na energooszczędne w Gminie Kleszczele
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie/Podziałanie 8.6. Inwestycja na rzecz rozwoju lokalnego
Numer ogłoszenia: 775006-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 856 818 004
faks: 85 681 80 04 w. 15
e-mail: jerzy.kupryciuk@um.kleszczele.wrotapodlasia.pl
www: http://bip.um.kleszczele.wrotapodlasia.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana punktów oświetleniowych na energooszczędne w Gminie Kleszczele
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RGK.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana 145 punktów oświetleniowych na energooszczędne w gminie Kleszczele. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz załączniku nr 2 „Przedmiarze robót”. 2. Rodzaj zamówienia: usługa 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: - Główny Kod: 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe - Dodatkowe kody: 45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne. 4. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej
Działanie/Podziałanie 8.6. Inwestycja na rzecz rozwoju lokalnego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia, materiały oraz wykonane roboty montażowe od dnia
podpisania przez Zamawiającego protokołu (bez zastrzeżeń) odbioru końcowego. 7. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń i produktów użyte w dokumentacji przetargowej, mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych,
estetycznych, jakościowych. Jeżeli w SIWZ, przedmiarze lub dokumentacji przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp.
Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca zatrudniał na podstawie
umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Ustawy Kodeks Pracy. 9. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest materiałem pomocniczym. Wykonawca w ramach proponowanej ceny winien przewidzieć wszystkie roboty i elementy związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 31.52.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108450.00 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELTIM Marcin Rokicki
Email wykonawcy: eltim-mr@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kryńska 12
Kod pocztowy: 16-100
Miejscowość: Sokółka
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 133393.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 195447.00
Waluta: złoty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Wynajem sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina
- Wykonanie (...) zagospodarowania terenu w zakresie budowy sieci elektroenergetycznej (...) rejon ulic: Śniardwy, Tuchlińskiej, Niegocińskiej i Orzyckiej w Warszawie (...)
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zalesie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.