eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczenia powietrza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416349-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy:

Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczenia powietrza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613266-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540238985-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 10464542000000, Kolska 12, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 808 200
faks: 22 3808201,3808391
e-mail: zamowienia.publiczne@nask.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczenia powietrza

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZOSE.2111.11.2020.386.2020.RST [OSE2020]

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1) Sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę 180 Mierników wraz z kompletnym osprzętem niezbędnym do zamontowania Mierników, do Miejsca dostawy, na zasadach określonych w niniejszej Umowie, a w szczególności w Załączniku nr 1 do Umowy; 2) Sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę 180 Monitorów – każdorazowo wraz z jednostką sterującą, wraz z kompletnym osprzętem niezbędnym do zamontowania Monitorów, do Miejsca dostawy, na zasadach określonych w niniejszej Umowie, a w szczególności w Załączniku nr 1 do Umowy ; 3) Wykonanie Instalacji dostarczonych zestawów Mierników i Monitorów, tj. wykonanie Instalacji 180 Mierników i 180 Monitorów (w tym uruchomienie, wykonanie integracji oraz podłączenie Urządzeń do sieci Ethernet szkół) w 180 szkołach (Miejscach wykonania Instalacji) wskazanych przez Zamawiającego, przy czym lista Miejsc wykonania Instalacji może ulec zmianie po zweryfikowaniu warunków lokalnych oraz podpisaniu przez Zamawiającego umów ze szkołami (nie zmieni się jednak liczba 180 szkół), przy czym taka zmiana nie stanowi zmiany Umowy i jest dokonywana skutecznie - jednostronnie przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji w przypadku zmiany uczestnika projektu; 4) Udzielenie lub zapewnienie licencji na oprogramowanie wbudowane w Urządzenia, na warunkach wskazanych w Umowie; 5) Udostępnienie danych z Mierników na potrzeby zamieszczenia na stronie ESA.NASK.PL; 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich Instalacji (zawierającej wszystkie elementy zawarte w rozdziale 9 OPZ) i dostarczenie jej w formie elektronicznej do NASK; 7) Udzielenie lub zapewnienie przez Wykonawcę gwarancji na Mierniki i Monitory na zasadach i w zakresie określonym w Umowie (w szczególności w OPZ);8) Świadczenie (na zasadach i w zakresie określonym w Umowie, w szczególności w OPZ), usługi serwisu dla wykonanych Instalacji w okresie 24 miesięcy, dla: a) Mierników, w tym ich dwukrotna kalibracja w okresie gwarancji; b) Monitorów; c) Instalacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 38.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7)
ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.