eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416328-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762777-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540543122-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36641581000000, Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48691944010, +48798691212
e-mail: zamowienia@pgkgl.pl
www: www.pgkgl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - zamawiający o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 10/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego
samochodu ciężarowego (rok produkcji 2020 lub 2021) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7490kg i przebiegu nie większym niż 100 km. Wymagania ( parametry ) techniczne jakim musi odpowiadać
pojazd: A. Kabina z zewnątrz - Kabina pojedyncza z elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne ogrzewane elektrycznie. - Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika.- Lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzeniaz przodu - Elektryczna regulacja lusterek głównych. - Światła do jazdy dziennej. - Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. B. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny. – Kolor kabiny biały. C. Wnętrze kabiny: - Lewostronny układ kierowniczy - Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy. - Pneumatyczny fotel kierowcy lub fotel kierowcy mechanicznie amortyzowany lub fotel kierowcy amortyzowany mechanicznie ze stosowną regulacją lub fotel z amortyzacją mechaniczną i sprężyną gazową. - Elektrycznie otwierane szyby. D. Zarządzanie dotyczące jazdy -Tachograf cyfrowy, - Podziałka prędkościomierza km /h E. Bezpieczeństwo i ochrona - Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. – Podstawowy immobilizer. F. Układ napędowy - silnik wysokoprężny o minimalnej mocy od 110 kW ( 150 KM ) - emisja spalin EURO 6 - Napędzana oś tylna. G. Układ hamulcowy - ABS, - ESP, - Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. H. Podwozie - Rozstaw osi minimum 3365 mm, - Rozstaw kół minimum 1650 mm, - Zbiornik paliwa o pojemności minimum 90 litrów – Zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 12 l. I. Zasilanie elektryczne - akumulatory 2 x 12V/100 Ah J. Parametry techniczne urządzenia hakowego - Udźwig nominalny urządzenia ( moc załadunkowa ) - minimum 4 tony, -Udźwig maksymalny urządzenia – minimum 4,5 tony, - Wysokość haka minimum H-1200 mm, - Środek rolki – koniec haka minimum K-70 mm, - Ciśnienie robocze minimum 15 Mpa - zbiornik oleju, - Przedział długości obsługiwanych kontenerów minimum 3.400 mm, - Ramie kontowe łamane, - Jeden siłownik główny, - Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, - Rama zabudowy hakowej wykonana ze stali Hardox lub równoważnej przystosowana do montażu skręcania, - Rozdzielacz hydrauliczny, - Sterowanie urządzenie hakowym z kabiny elektrycznie, na zewnątrz pojazdu zewnętrzna jednostronne. - Blokada hydrauliczna wewnętrzna. L. Sposób finansowania. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: a)Wiążący sposób finansowania zamówienia to leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 865). b)Okres leasingu — 60 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR I M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 02 grudnia 2020 roku. c)Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. d)Opłata wstępna: 40% e)Opłata końcowa (opłata za wykup): 1 % wartości netto przedmiotu leasingu. f) Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz z zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych faktur z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu następnym. Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. g)Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy, Wartość wykupu określona jest we wzorze umowy. h)Waluta umowy leasingu — PLN. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie spłat rat leasingowych muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. i)Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, w tym m.in.: prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe. Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu, z wyłączeniem kosztów rejestracji pojazdu, podatku od środków transportu i kosztów opłat i prowizji obowiązujących u Wykonawcy, a które będą miały zastosowanie tylko w przypadku złożenia przez Zamawiającego wniosku o wykonanie niestandardowej czynności dotyczącej obsługi umowy lub z winy Zamawiającego. j)Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych. k)Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów. l)Zamawiający informuje Wykonawcę, iż dokona ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosił będzie Zamawiający. Dodatkowo Zamawiający informuje, że zakres ubezpieczenia przedmiotu zamówienia będzie obejmować: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), Ubezpieczenie przedmiotu leasingu od zdarzeń losowych (Auto-casco (AC) lub ubezpieczenie sprzętu i maszyn budowlanych (CPM), Zakres ubezpieczenia od zdarzeń losowych zawierać będzie co najmniej niżej określone postanowienia: •rozszerzenie zakresu o kradzież przedmiotu zamówienia, jegoczęści lub wyposażenia, •suma ubezpieczenia przedmiotu leasingu określona będzie wg faktury zakupu lub wartości rynkowej pojazdu w kwocie netto. m)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). n)Przedmiot zamówienia (przedmiot leasingu), będzie objęty ochroną ubezpieczeniową od daty rejestracji przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się najpóźniej do godziny 12.30 w dniu rejestracji pojazdu przekazać na adres zamowienia@pgkgl.pl skan dowodu rejestracyjnego pojazdu w celu ubezpieczenia przedmiotu leasingu. o)Zamawiający informuje Wykonawcę, że beneficjentem polisy (Ubezpieczonym) będzie Wykonawca (leasingodawca — właściciel przedmiotu zamówienia). p)Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu niezbędnych danych dla potrzeb ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. q)Uprawnionym do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia jest Wykonawca jako właściciel pojazdu. Każdorazowo na wniosek Zamawiającego będzie on upoważniać go do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia z wyłączeniem przypadku kradzieży i/lub kasacji przedmiotu zamówienia. r)W przypadku przeznaczenia przedmiotu zamówienia do kasacji lub jego utraty (kradzież) zawarta umowa wygasa. Rozliczenie finansowe umowy następuje nie wcześniej niż z momentem wypłaty odszkodowania lub odmowy takiej wypłaty. Z tą chwilą Zamawiający jednorazowo płaci opłatę z tytułu utraty sprzętu obliczoną jako suma niezapłaconych rat przewidzianych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem postanowień punktu poniżej. s)Wykonawca zalicza otrzymane odszkodowanie na rzecz opłaty z tytułu kasacji lub utraty (kradzieży) przedmiotu zamówienia i innych należności Zamawiającego (np. odsetki itp.), a część przewyższająca tę kwotę jest wypłacana Zamawiającemu. W razie, gdy suma kwot opłat z tytułu kasacji lub utraty (kradzieży) przedmiotu zamówienia i innych należności opisanych w zadaniu poprzednim niniejszego ustępu przewyższa wysokość odszkodowania, Zamawiający pokrywa różnicę. t)Zamawiający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, które nie zostały pokryte przez zakład ubezpieczeń. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.- Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 0

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 0

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 257789.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 309040.13
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.