To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 766370-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 87 5659300
faks: 87 5659300
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl
www: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): In.271.1.27.2020.EW
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki
w 2021 roku.
3.2. Zamówienie podzielono na 9 części (Zadań).
3.2.1. Zadanie 1 - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru doziarnionego 30% kruszywem łamanym na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część wschodnia gminy.
Szacowana ilość żwiru wynosi około 12 000 ton.
Materiałem użytym do realizacji zadania powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32 mm doziarniona 30% kruszywem łamanym z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozplantowaniem i wyprofilowaniem.
Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego. W tym celu na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (równiarka);
b) dwoma samochodami do przewozu materiału.
3.2.2. Zadanie 2 - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru doziarnionego 30% kruszywem łamanym na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część zachodnia gminy.
Szacowana ilość żwiru wynosi około 8 000 ton.
Materiałem użytym do realizacji zadania powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32mm doziarniona 30% kruszywem łamanym z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozplantowaniem i wyprofilowaniem.
Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego . W tym celu na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (równiarka);
b) dwoma samochodami do przewozu materiału.
3.2.3. Zadanie 3 - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru doziarnionego 30% kruszywem łamanym do uzupełnienia górnej warstwy poboczy wzdłuż dróg gminnych na terenie gminy Suwałki wraz z rozłożeniem poboczarką i mechanicznym zagęszczeniem.
Szacowana ilość żwiru wynosi około 1 300 ton.
Materiałem użytym do realizacji zadania powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32 mm doziarniona 30% kruszywem łamanym z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozłożeniem poboczarką i zagęszczeniem.
Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego. W tym celu na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (poboczarką);
b) jedną jednostką sprzętową (do mechanicznego zagęszczania poboczy);
c) jednym samochodem do przewozu materiału.
3.2.4. Zadanie 4 - Profilowanie istniejących nawierzchni dróg nieutwardzonych o szerokości od 3m do 6m .
Szacowana ilość dróg do profilowania około 300 km.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za 1 km bieżący profilowania drogi.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (równiarka);
3.2.5. Zadanie 5- Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Suwałki mieszanką mineralno-bitumiczną.
Szacowana ilość powierzchni naprawionych nawierzchni dróg gminnych wyniesie ok. 900 m 2.
Zakres robót obejmuje: pionowye obcięcie krawędzi uszkodzenia nadając mu kształt prostej figury geometrycznej, oczyszczenie wybojów, wykonanie podbudowy z zagęszczeniem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej średniej grubości ok. 5cm., pokrycie emulsją połączeń starej i nowej warstwy bitumicznej, mechaniczne zagęszczenie wypełnionego ubytku oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Naprawa uszkodzenia musi być wysokościowo dostosowana do powierzchni nawierzchni istniejącej. Wygląd zewnętrzny wypełnienia musi być jednorodny, bez spękań, deformacji, plam i wykruszeń. Roboty należy prowadzić przy suchej i ciepłej pogodzie, nie dopuszcza się wykonywania naprawy cząstkowej podczas opadów atmosferycznych.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za naprawę 1 m2 nawierzchni drogi asfaltowej.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (zagęszczarka wibracyjną).
3.2.6. Zadanie 6 - Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i rowów przydrożnych na terenie gminy Suwałki.
Szacowana ilość/długość poboczy dróg gminnych wyniesie ok. 200 km.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych na terenie gminy Suwałki, z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy. Zakres robót obejmuje również poza koszeniem poboczy, koszenie rowów przydrożnych. Koszenie odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Urzędu Gminy, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze – minimalna szerokość jednoprzejazdowego koszenia wynosi 1 m). Zamówienie obejmuje w swym zakresem w razie stwierdzenia takiej potrzeby również przycięcie wystających gałęzi drzew i krzewów na drogach gminnych, w trakcie koszenia poboczy, z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za 1km jednoprzejazdowego koszenia jednej strony pobocza drogi gminnej.
Sprzęt mechaniczny używany do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego (znaki A-14, C-10 oraz wyposażenia w lampę błyskową zespoloną), zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”). Powinien spełniać wymogi do wykonania zadań i być dopuszczony do prac na drogach publicznych. Sprzęt do wykonywania koszenia powinien być sprawny technicznie, bezpieczny w użytkowaniu zaopatrzony w osłony. Koszenie kosiarką należy wykonywać przy zastosowaniu szczególnej ostrożności ze względu na możliwość powstania wypadku przez oderwanie się elementu tnącego i uderzenie w pojazd lub osobę.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jednym ciągnikiem rolniczym i doczepianą kosiarka bijakową.
3.2.7. Zadanie 7 –Świadczenie usług koparko – ładowarką, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką
Szacowany czas świadczonych usług wyniesie 300 godz.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za 1 godzinę świadczenia usług.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną koparko-ładowarką wyposażoną w łyżkę profilowo-skarpowa do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką.
3.2.8. Zadanie 8 - Świadczenie usług samochodem samowyładowczym o ładowności min. 14 ton.
Szacowany czas świadczonych usług wyniesie 70 godz.
Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za 1 godzinę świadczenia usług.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
jednym samochodem samowyładowczym o ładowności min. 14 ton
3.2.9. Zadanie 9 - Sprzedaż i transport 1 tony kruszywa z recyklingu elementów betonowych na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu.
Szacowana ilość kruszywa wynosi około 5 000 ton.
Do wykonania prac należy użyć kruszywa zgodnego z normą PN-EN 13242 :
- kruszywo z recyklingu o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm (krzywe uziarnienia wymienione w WT-4)
- skład kruszywa z recyklingu powinien spełniać wymagania :
1) Główne składniki: przekruszony beton (o gęstości > 2,1 Mg/m3) i kruszywo, zawartość [%] ≥ 95;
2) Inne materiały: przekruszony mur, destrukt asfaltowy, zawartość [%] ≤ 5;
3) Zanieczyszczenia: Zanieczyszczenia organiczne, zawartość [%] ≤ 0,1.
Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:
a) jedną jednostką sprzętową (równiarka);
b) dwoma samochodami do przewozu materiału.
3.3. Prace w zadaniach ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie na którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.4. Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym.
3.5. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.7. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.
3.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.
3.9. Robotnicy obsługujący sprzęt musza posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną.
3.10. Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę.
3.11. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy.
3.12. W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia.
3.13. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż dwa dni robocze od dnia wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu pisemnym lub ustnym.
3.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki.
3.15. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu.
3.16. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3.17. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie, nie może zaoferować tej samej jednostki sprzętowej na inne Zadania - każde zadanie musi podsiadać swoje jednostki sprzętowe.
3.18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności
w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu
i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę - polegające na:
1) wykonywaniu prostych prac fizycznych;
2) kierowaniu/operowaniu pojazdami i sprzętem.
Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samo zatrudnionych. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
3.19. Kody CPV:
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
77112000-8 Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
45520000-8 Wynajem koparek wraz z obsługa operatorską
60180000-3 Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 209100.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE Andrzej Korenkiewicz "ŻWIREK"
Email wykonawcy: zwirek.suwalki@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 8
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 240600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 372000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRANSPORT CIĘŻAROWY Edmund Waszkiewicz
Email wykonawcy: waszk.edm@wp.pl
Adres pocztowy: Wołownia 22A
Kod pocztowy: 16-404
Miejscowość: Jeleniewo
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 153520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37310.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRANSPORT CIĘŻAROWY Edmund Waszkiewicz
Email wykonawcy: waszk.edm@wp.pl
Adres pocztowy: Wołownia 22A
Kod pocztowy: 16-404
Miejscowość: Jeleniewo
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51974.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51974.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29999.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Publiczny Transport Ciężarowy Marian Kutyło
Email wykonawcy: ptcsuwalki@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Woda 50A
Kod pocztowy: 16-402
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35055.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36753.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 91327.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: sekretariat@pdmsuwalki.pl
Adres pocztowy: ul. Przytorowa 24
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 104058.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 104058.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16666.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Publiczny Transport Ciężarowy Marian Kutyło
Email wykonawcy: ptcsuwalki@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Woda 50A
Kod pocztowy: 16-402
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23002.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27675.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRANSPORT CIĘŻAROWY Edmund Waszkiewicz
Email wykonawcy: waszk.edm@wp.pl
Adres pocztowy: Wołownia 22A
Kod pocztowy: 16-404
Miejscowość: Jeleniewo
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36900.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6416.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRANSPORT CIĘŻAROWY Edmund Waszkiewicz
Email wykonawcy: waszk.edm@wp.pl
Adres pocztowy: Wołownia 22A
Kod pocztowy: 16-404
Miejscowość: Jeleniewo
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7318.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8610.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 81300.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcji Materiałów Drogowych "KRUSZBET" Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: przetargi@kruszbet.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bakałarzewska 86
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 124250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129150.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI; SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH I LABORATORYJNYCH; DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. L. RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i południowej Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.