eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2021- 2022.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416151-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka:

Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2021- 2022.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360, Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 44 38 406
faks: 22 32 54 166
e-mail: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
www: www.bialoleka.waw.pl www.um.warszawa.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bialoleka.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w latach 2021- 2022.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UD-II-WZP-271.55.2020.MRO/WR-u

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Urzędu Dzielnicy Białołęka zlokalizowanych w Warszawie, na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.) oraz zgodnie
z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, a w szczególności: Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania
i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną (Dz.U. z 2019 r., poz. 503), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007r., Nr 93, poz. 623
z późn. zm.), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), oraz powszechnie obowiązujących przepisach prawnych. Zawarta umowa obejmie osiem punktów poboru energii zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Modlińskiej 197, ul. Milenijnej 2 i 2A oraz ul. Marywilskiej 44C.
2. Usługa dystrybucji energii obejmie w szczególności transport energii elektrycznej siecią dystrybucyjną w celu dostarczenia energii elektrycznej do miejsc dostarczenia wskazanych
w punkcie 3, utrzymanie ciągłości dostarczania energii elektrycznej oraz niezawodności jej dostarczania, utrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej.
3. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej:
Obiekt nr: 1
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Milenijna 2 - 03-130 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 40000 kWh
Moc umowna 8 kW
Grupa taryfowa C12B
Nr licznika 37966538
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 03125 00000000000000007633
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000007520
Obiekt nr: 2
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Milenijna 2A - 03-130 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 70000 kWh
Moc umowna 20 kW
Grupa taryfowa C22B
Nr licznika 32289046
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 03125 00000000000000007628
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000007515
Obiekt nr: 3
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Modlińska 197 - 03-122 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 30000 kWh
Moc umowna 10 kW
Grupa taryfowa C11
Nr licznika 9896099
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 03122 00000000000000002087
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000001965
Obiekt nr: 4
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Modlińska 197 - 03-122 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 54000 kWh
Moc umowna 15 kW
Grupa taryfowa C21
Nr licznika 3176074
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 03122 00000000000000002075
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000001953
Obiekt nr: 5
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Modlińska 197 - 03-122 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 280000 kWh
Moc umowna 60 kW
Grupa taryfowa C21
Nr licznika 1267967
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 03122 00000000000000002042
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000001920
Obiekt nr: 6
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Modlińska 197 - 03-122 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 184000 kWh
Moc umowna 35 kW
Grupa taryfowa C21
Nr licznika 1270224
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 03122 00000000000000002059
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000001937
Obiekt nr: 7
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Marywilska 44C Lok.4 03-042 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 1600 kWh
Moc umowna 17 kW
Grupa taryfowa C11
Nr licznika 10007558
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 0304200000000000001978840
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000989426
Obiekt nr: 8
Nazwa obiektu Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Adres obiektu Marywilska 44C Lok.5 03-042 Warszawa
Ulica Nr domu Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość
Przewidywane zużycie w okresie zamówienia 3000 kWh
Moc umowna 17 kW
Grupa taryfowa C11
Nr licznika 10007529
Nr PPE nadany przez OSD: PL 000001 0304200000000000001978881
Nr lokalu wg systemu OSD: 3000989427
4. Zamawiający ma prawo do zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wymaga aneksu do umowy.
5. Łączne prognozowane w czasie realizacji zamówienia zużycie energii dla wszystkich obiektów wymienionych w pkt 3 wynosi 662 600 kWh. Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie
w okresie rozliczeniowym w oparciu o fakturę VAT wystawioną na podstawie danych z układów pomiarowo-rozliczeniowych dla miejsc dostarczenia, wskazanych w pkt 3.
6. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do dystrybucji energii w podanej ilości.
III. Termin realizacji zamówienia
Umowa zostanie zawarta na okres od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. Szczegółowe zapisy dotyczące terminu wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 65.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 208800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: innogy Stoen Operator Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piękna 46
Kod pocztowy: 00-672
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 256824.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 256824.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 256824.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę
w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
2. Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
3. Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843)
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
4. Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa,
tj. co najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją archiwalną B-5).
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
5. Kto może mieć dostęp do moich danych?
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,
w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.
7. Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
b) żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
c) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
f) Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
Na potwierdzenie, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia. – Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy).
1 W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:
Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone
w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit.a) ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne: Usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Usługa ta może być świadczona wyłącznie przez jednego wykonawcę - właściciela sieci dystrybucyjnej, do której przyłączone są nieruchomości Zamawiającego położone w Warszawie, tj. innogy Stoen Operator Sp. z o.o., 00-672 Warszawa, ul. Piękna 46 (wyznaczonego przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na okres od 1 lipca 2007 r. do 31 grudnia 2025 r.).
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.