eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-11

Ogłoszenie nr 510414690-N-2021 z dnia 2021-02-11 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka:

Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773684-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny 15259663000360, Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 44 38 406
faks: 22 32 54 166
e-mail: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
www: www.bialoleka.waw.pl, https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UD-II-WZP-271.75.2020.MLU.MRO/PN-d

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dygestoria/szafy na odczynniki przeznaczone dla Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na następujące części:
Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34
w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,
Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”,
2.2. Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
A. dostawę dygestoria/szafy na odczynniki objętych umową zgodnie z ofertą Dostawcy i załącznikiem nr 1 do oferty – oświadczeniem dotyczącym spełnienia wymagań technicznych oferowanego sprzętu, załącznikiem nr 2 do oferty – formularzem cenowym oraz rozmieszczeniem w poszczególnych pomieszczeniach Obiektu szkoły w salach/ pomieszczeniach Obiektu szkoły określonych w załączniku nr 3 do wzoru umowy w danej szkole i montażem w odniesieniu do Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344;
B. dostarczenie dokumentacji (instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej, użytkowej) - w tym również w języku polskim;
C. posprzątanie pomieszczeń (miejsc związanych z prowadzonymi pracami) - po rozmieszczeniu przedmiotu zamówienia w obiekcie szkoły;
1) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem określonym w załączniku nr 1 do umowy (Opisie przedmiotu zamówienia), nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności certyfikaty bezpieczeństwa –
z obowiązującymi normami i przepisami.
2) Dostawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących dostawie.
3) Dostawca oświadcza, iż przyjął do wiadomości, iż prace związane z przedmiotem zamówienia prowadzić będzie w obiekcie szkoły będącym w trakcie użytkowania, a także zapewnia, że posiada odpowiednie przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dostawa musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
4) Odpowiedzialność za przedmioty wyposażenia do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia spoczywa wyłącznie na Dostawcy. Jeżeli Dostawca nie przewiduje dostawy i instalacji w ciągu jednego dnia, Dostawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie przedmiotu materiałów dydaktycznych
w tym wyposażenia elektronicznego objętego przedmiotem zamówienia również w sytuacji, kiedy wyposażenie zostało złożone na terenie obiektu szkoły.
5) Dostawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Dostawca ponosi wobec Zamawiającego/ Użytkownika pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Dostawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
6) Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
7) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej, która zweryfikuje zakres niezbędnych prac do zamontowania szafy na odczynniki w Szkole Podstawowej nr 344 oraz długość rury wentylacyjnej z PCV od szafy do otworu.
8) W przypadku niewskazania miejsca rozmieszczenia danego wyposażenia, rozmieszczenie będzie następowało w pomieszczeniu wskazanym przez Użytkownika obiektu lub Zamawiającego.
9) Wszędzie, tam, gdzie w załącznikach od nr 1„a” do nr 1„b” odpowiednich dla każdej części, Zamawiający podał wymagania techniczne elementów wyposażenia, Zamawiający podał wymagania minimalne.
10) Opisy zamawianych przedmiotów, zamówiona ilość w danej szkole podstawowej, specyfikacja techniczna znajdują się w następujących załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia:
a) Załącznik nr 1 a: Część 1 - dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112”,
b) Załącznik nr 1 b: Część 2 - dostawa i montaż Szafy (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela dla Szkoły Podstawowej nr 344 przy ul. Erazma z Zakroczymia 15 w Warszawie w ramach projektu pn. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344”.
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej cześci zamówienia, zawiera SIWZ oraz wzór umowy wraz z załącznikami– zał nr 3 do SIWZ.
2.3. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone OPZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. karty katalogowe, karty spec. technicznej i inne).
2.4. Ubezpieczenie
Zamawiający wymaga od Dostawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności, w tym w szczególności w zakresie: dostawy objętych umową oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia do wysokości ceny brutto oferty. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z warunkami ubezpieczyciela dotyczącymi przedmiotowego ubezpieczenia (poświadczone za zgodność z oryginałem) wraz z oryginałem lub notarialnie uwierzytelnioną kopią do wglądu Zamawiającego.
2.5. Gwarancja
Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje udzielenie gwarancji na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń.
2.7. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do 27 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
2.8. Prawo opcji
Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.18.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa dygestoria/szafy na odczynniki dla Szkoły Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek 34 w Warszawie w ramach projektu pn. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112” współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086, 288) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1 kwotę 6184,00 zł brutto.
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęła 1 oferta. Cena całkowita oferty wynosi 14 883,00 zł brutto. Kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.