eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413273-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych:

Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771399-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540553886-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych, krajowy numer identyfikacyjny 381973492, Ul. Dobra 8, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: (013)4611948
e-mail: m.paszkowska@cuw-ustrzyki.pl
www: cuwustrzykidolne.bip.gov.pl

adres profilu nabywcy: http://platformazakupowa.pl/pn/cuw_ustrzykidolne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.261.1.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów
biurowych i środków czystości realizowana na rzecz Ustrzyckiej Grupy Zakupowej na rok 2021 z podziałem na III części, część I – materiały biurowe, części II – tonery i tusze, cześć III – środki czystości, dla Jednostek wchodzących w skład „Ustrzyckiej Grupy Zakupowa”. Dostawy będą realizowane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego lub siedzib poszczególnych Jednostek „UGZ” wg. potrzeb Zamawiającego, określonych
w zamówieniu, składanym za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail, a w pilnych przypadkach składanym również telefonicznie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera załącznik nr 2 z podziałem na III części, część I – materiały biurowe, części II – tonery i tusze, cześć III – środki czystości,natomiast miejsca dostawy towaru zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (wykaz Jednostek).
zwanej dalej „UGZ”. Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.Zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 2) cena na poszczególną część zamówienia, musi uwzględniać koszty transportu zamawianych materiałów, będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego jak i siedzib
Jednostek „UGZ”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103737.12 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 90373.87

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90373.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 204613.85
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Tonery i tusze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40880.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 45484.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45484.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93202.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Środki czystości

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych, ul. Dobra 8, 38-700 Ustrzyki Dolne, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 za zm.) informuję, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą:
„Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” – część III środki czystości - unieważniono.
W przedmiotowym postępowaniu do części III - środki czystości, oferty złożyli Wykonawcy:
1. CROSART Marcin Burger, ul. Lotników 37, 38-400 Krosno, NIP 6842063820, REGON 180495128, cena ofertowa wynosi 408 054,60 zł brutto.
2. RESGRAPH Spółka z o.o., 35-105 Rzeszów, ul. Boya-Żeleńskiego 19, Oddział: 38-400 Krosno, ul. Krakowska 21, NIP 8133258960, cena ofertowa wynosi 565 420,97 zł brutto.
Uzasadnienie: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Cena złożonej oferty przekroczyła możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia kwotę 250 446,84 zł brutto.
Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania do III części - środki czystości na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.