eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa druku wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-05

Ogłoszenie nr 510413189-N-2021 z dnia 2021-02-05 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi:

Usługa druku wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616503-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 2547408, centrala 2547598
faks: 422 547 418
e-mail: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
www: www.asp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KBZ.261.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi oraz dostawy wykonanych druków do siedziby Zamawiającego. Postępowanie podzielone jest na dwie części: Część 1 - druk teczek, toreb, wizytówek – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 1a do SIWZ Część 2 – druk notesów zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 1b do SIWZ 2. Zamawiający może złożyć ofertę na jedną lub na obie części przedmiotowego postępowania. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostawy gotowych druków do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im.
Władysława Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź. 4. Koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoba wykonująca czynności objęte przedmiotem zamówienia w zakresie prac drukarskich była zatrudniona przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974r.-Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej czynności.
Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Druk teczek, toreb, wizytówek

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp tj. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja Przetargowa dokonała otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, otworzono i odczytano treść jednej oferty złożonej w wymaganym terminie tj. do dnia 04.12.2020r. do godz. 10:30. Do zamawiającego wpłynęły jednak w wymaganym terminie dwie oferty, druga oferta nie została przekazana Komisji Przetargowej przed terminem otwarcia ofert.
Brak podania do publicznej wiadomości nazwy, adresu wykonawcy, informacji dotyczących ceny oferty i innych elementów wymienionych w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą. Wada ta jest trwała, niemożliwa do usunięcia, uniemożliwia dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Druk notesów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
ostępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp tj. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja Przetargowa dokonała otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, otworzono i odczytano treść jednej oferty złożonej w wymaganym terminie tj. do dnia 04.12.2020r. do godz. 10:30. Do zamawiającego wpłynęły jednak w wymaganym terminie dwie oferty, druga oferta nie została przekazana Komisji Przetargowej przed terminem otwarcia ofert.
Brak podania do publicznej wiadomości nazwy, adresu wykonawcy, informacji dotyczących ceny oferty i innych elementów wymienionych w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp powoduje, że postępowanie obarczone jest wadą. Wada ta jest trwała, niemożliwa do usunięcia, uniemożliwia dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.