eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książki › Adaptacja lokalu na cele aktywizacji społecznej dla mieszkańców obszaru rewitalizacji wraz z odnowieniem boiska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-04

Ogłoszenie nr 510412458-N-2021 z dnia 2021-02-04 r.
Gmina Książki:

Adaptacja lokalu na cele aktywizacji społecznej dla mieszkańców obszaru rewitalizacji wraz z odnowieniem boiska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762096-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Książki, krajowy numer identyfikacyjny 87111880400000, ul. Bankowa 4, 87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 6888165
faks: 56 6888138
e-mail: sekretariat@gminaksiazki.pl
www: http://gm-ksiazki.rbip.mojregion.info/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja lokalu na cele aktywizacji społecznej dla mieszkańców obszaru rewitalizacji wraz z odnowieniem boiska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RG.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi: Adaptacja lokalu na cele aktywizacji społecznej dla mieszkańców obszaru rewitalizacji wraz z odnowieniem boiska. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: 1) Część I – dotyczy zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na pomieszczenia przeznaczone na Klub Seniora – zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Przedmiarem robót (element załącznika nr 7 do SIWZ). 2) Część II – dotyczy przebudowy boiska – zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Przedmiarem robót (element załącznika nr 7 do SIWZ) 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II określa: Dokumentacja techniczna (załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji) oraz Wzór umowy (załącznik Nr 8 i Nr 9 do niniejszej specyfikacji). UWAGA!!! PRZY SPORZĄDZANIU OFERTY NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ PRZEDMIAREM ROBÓT (element załącznika Nr 7 do SIWZ) ORAZ DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ ORAZ STWiORB (element załącznika Nr 7 do SIWZ) W ZAKRESIE W JAKIM POKRYWA SIĘ ONA Z PRZEDMIAREM ROBÓT. 4) UWAGA! Załączone do niniejszej specyfikacji Przedmiary robót (załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji) stanowią jedynie dokumenty pomocnicze. Przy sporządzaniu oferty należy kierować się opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej specyfikacji oraz załącznikach stanowiących integralną część specyfikacji z zastrzeżeniem – patrz powyżej. 5) UWAGA! Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji wskazanej w Cz. III. pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji norm, aprobat, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 – 3 ustawy Pzp. Wszystkie wymienione w dokumentacji wskazanej w Cz. III. pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji parametry materiały, urządzenia opatrzone nazwami, nazwami producentów mają na celu określenie minimalnych parametrów, wymaganego standardu, nie należy traktować ich jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego, co oznacza, że zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w dokumentacji wskazanej w Cz. III. pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji). Informujemy, że zgodnie z art. 30. ust. 5. ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.”

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118755.51 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Produkcji Rolnej Zakład Remontowo-Budowlany
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Osnowo 14
Kod pocztowy: 86-200
Miejscowość: Chełmno
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 146069.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 146069.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 166181.94
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93, ust. 1, pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.