To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
"Przebudowa drogi powiatowej Nr 3101L Średnia Wieś - Wierzchowina - Chłaniów - Bzowiec - Gruszka Mała na odcinkach: od km 4+580,00 do km 6+371,50; od km 9+712 do km 12+855; od km 13+841,00 do km 15+367,74 o łącznej dł. 6,461 km".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 772342-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zamawiający: POWIAT KRASNOSTAWSKI ul. Sobieskiego 3, 22 – 300 Krasnystaw
NIP 564-16-88-352, REGON 110198209
w imieniu którego działa
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, 22 – 300 Krasnystaw
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 82 576-36-68
faks: 82 576-22-34
e-mail: przetargi@zdp-krasnystaw.pl
www: BIP: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl, https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Przebudowa drogi powiatowej Nr 3101L Średnia Wieś - Wierzchowina - Chłaniów - Bzowiec - Gruszka Mała na odcinkach: od km 4+580,00 do km 6+371,50; od km 9+712 do km 12+855; od km 13+841,00 do km 15+367,74 o łącznej dł. 6,461 km".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZP.3610.41.2020.AW
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości 6,0 m o łącznej długości przedmiotowych odcinków 6,461.24 km.
A. na odcinku od km 4+580,00 do km 6+371,50 o dł. 1,791.50 km.
Na w/w. odcinku planuje się poszerzenie pasa jezdni do 3,0 m. Wykonanie obustronnych poboczy – gruntowych umocnionych kruszywem o szerokości 1,0 m. Przebudowa drogi na odcinku tj. od km 4+580,00 do km 4+590,00; od km 6+360,00 do km 6+371,50 obejmuje wykonanie: warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W, warstwy wiążącej z AC 11W o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z AC 11S o gr. 4. Natomiast od km 4+590 do km 6+360 inwestycja obejmuje wykonanie: warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5, warstwy wiążącej z AC 11W o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z AC 11S o gr. 4. Występujące na przedmiotowym odcinku zjazdy zaprojektowano jako zjazdy indywidualne o nawierzchni z kruszywa o szerokości nawierzchni 4,0 m lub jako zjazdy podwójne usytuowane w granicach działki o szerokości 6,0 m. W miejscach rowów pod zjazdami zaprojektowano przepusty z rur PEHD o średnicy 0,4 m do 0,6 m z prefabrykowanymi zakończeniami typu „kołnierzowego”. Odwodnienie drogi powierzchniowe zostanie zapewnione za pomocą spadków poprzecznych do rowów przydrożnych. W zakresie przebudowy przedmiotowego odcinka drogi planuje się przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi poprzez korektę łuków oraz przebudowę istniejącego przepustu pod koroną drogi zlokalizowanego w km 5+283,10 PEHD o średnicy Ø1,0 m, długości L=14,0 m. W ramach zadania planuje się wykonanie oznakowania pionowego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego.
B. Od km 9+712 do km 12+855 odcinek o długości 3,143 km
Planuje się poszerzenie pasa jezdni do 3,0 m. Wykonanie obustronnych poboczy – gruntowych umocnionych kruszywem o szerokości 1,0 m. Konstrukcja drogi na odcinku tj. od km 9+712 do km 9+750 oraz od km 12+800 do km 12+855 obejmuje wykonanie: warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W, warstwy wiążącej z AC 11W o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z AC 11S o gr. 4. Na odcinku od km 9+750 do km 12+800 przebudowa obejmuje wykonanie: warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3
o uziarnieniu 0/31,5, warstwy wiążącej z AC 11W o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z AC 11S o gr. 4. Zjazdy występujące po obu stronach drogi nr 3101L zaprojektowano jako zjazdy indywidualne o nawierzchni z betonu asfaltowego. W miejscach rowów pod zjazdami zaprojektowano przepusty z rur PEHD o średnicy 0,4 m do 0,6 m z prefabrykowanymi zakończeniami typu „kołnierzowego”. Odwodnienie drogi powierzchniowe zostanie zapewnione za pomocą spadków poprzecznych do rowów przydrożnych. Skrzyżowania występujące na w/w. odcinku zostaną przebudowane poprzez zastosowanie korekty łuków wyokrąglających krawędzie jezdni oraz jako zwykłe nieskanalizowane. W zakresie przebudowy przedmiotowego odcinka drogi planuje się przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi zlokalizowanych tj.:
w km 10+179,48 PEHD o średnicy Ø 0,8 m, długości 11,5 m;
w km 10+914,62 PEHD o średnicy 2x Ø 1,5 m, długości 14,5 m;
w km 11+373,68 PEHD o średnicy Ø 0,8 m, długości 13,0 m;
w km 11+689,00 PEHD o średnicy Ø 0,8 m, długości 12,5 m;
w km 11+849,40 PEHD o średnicy Ø 0,8 m, długości 13,0 m;
w km 12+074,29 PEHD o średnicy Ø 0,8 m, długości 12,5 m;
w km 12+216,60 PEHD o średnicy 2xØ 0,8 m, długości 12,5 m;
W ramach zadania planuje się wykonanie oznakowania pionowego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej cheumoutwardzalnej.
C. Od km 13+841,00 do km 15+367,74 o długości 1,526.74 km
Na odcinku o długości 1,526.74 km planuje się poszerzenie pasa jezdni do 3,0 m. Wykonanie obustronnych poboczy – gruntowych umocnionych kruszywem o szerokości 1,0 m. Konstrukcja drogi na odcinku tj. od km 13+841,00 do km 13+875,00 oraz od km 15+350,00 do km 15+367,74, obejmuje wykonanie: warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W, warstwy wiążącej z AC 11W o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej
z AC 11S o gr. 4. Natomiast konstrukcja drogi na odcinku od km 13+875 do km 15+350 obejmuje wykonanie:
warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5, warstwy wiążącej
z AC 11W o gr. 6 cm, warstwy ścieralnej z AC 11S o gr. 4. Występujące na przedmiotowym odcinku zjazdy zlokalizowane po obu stronach drogi nr 3101L zaprojektowano jako zjazdy indywidualne o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości nawierzchni 4,0 m lub jako zjazdy podwójne usytuowane w granicach działki o szerokości 6,0 m. W miejscach rowów pod zjazdami zaprojektowano przepusty z rur PEHD o średnicy 0,4 m do 0,6 m z prefabrykowanymi zakończeniami typu „kołnierzowego”. Odwodnienie drogi powierzchniowe zostanie zapewnione za pomocą spadków poprzecznych do rowów przydrożnych.
Skrzyżowanie występujące na w/w. odcinku zostanie przebudowane poprzez zastosowanie korekty łuków wyokrąglających krawędzie jezdni oraz jako zwykłe nieskanalizowane. W zakresie przebudowy przedmiotowego odcinka drogi planuje się przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi zlokalizowanych w km 14+335,55 PEHD o średnicy Ø 1,0 m, długości 13,0 m oraz w km 15+131,55 PEHD o średnicy 2x Ø0,8 m, długości 12,0 m. W ramach zadania planuje się wykonanie oznakowania pionowego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej.
3.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją
o pozwoleniu na budowę, harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlana i niniejszą SIWZ,
2) zapewnienie kierownika budowy przez Wykonawcę,
3) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie obszaru przyległego do pasa drogowego, odtworzenie terenów zielonych,
4) przeprowadzenie wymaganych badań, przygotowanie rozliczenia końcowego, opracowanie powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji i innych niezbędnych czynności zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej.
3.2.3. Materiały pochodzące z rozbiórek będą rozdysponowane zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (Uwaga: Przedmiar robót, stanowi tylko podstawę informacyjno-pomocniczą w określeniu robót, zgodnie z zapisami pkt 12 SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jako zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (..).
Do upływu terminu złożenia ofert tj. do dnia 25.01.2021r. do godz. 1000 zostało złożonych osiem ofert, z których cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Remont drogi woj. nr 571 od km 48+400 do 52+114 (od m. Golądkowo do m. Płocochowo) na terenie gmin Winnica, Pokrzywnica, Pułtusk, powiat pułtuski - nr postępowania 087/24
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Hańsk Pierwszy
- REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCI LASKOWIEC, RZEKUŃ ORAZ DZBENIN WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej 1322K - ul. Jagiellońskiej w Dąbrowie Tarnowskiej na odcinku od ul. Kościelnej do ul. św. Jana
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.