To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Rewitalizacja zabytkowego kościoła poewangelickiego w Zdunach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.
Numer ogłoszenia: 611848-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 627 215 001
faks: 627 215 243
e-mail: zampub@zduny.pl
www: www.zduny.bip.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rewitalizacja zabytkowego kościoła poewangelickiego w Zdunach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DG.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. Rewitalizacja zabytkowego kościoła poewangelickiego w Zdunach
2. Kody CPV:
71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 – Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Prace budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 Roboty izolacyjne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie prac projektowych – obejmujących:
a) projekt architektoniczno – konserwatorski remontu elewacji budynku kościoła oraz adaptacji wieży kościelnej na punkt widokowy dla nie-wielkich grup turystów,
b) projekt konserwatorski remontu stolarki okiennej i drzwiowej.
Elementem zamówienia jest uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do uzyskania decyzji prowadzenia pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie.
W skład zamawianej dokumentacji wchodzi opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wytycznych do planu BIOZ.
2) wykonanie robót budowlanych:
a) robót przygotowawczych związanych z przygotowaniem terenu i obiektu do prowadzenia robót budowlanych (zabezpieczenie cennych elementów, świadczących o pierwotnym jego wyglądzie – stolarka okienna i drzwiowa.),
b) robót budowlanych związanych z remontem elewacji i adaptacją wieży na punkt widokowy,
c) robót konserwatorskich przy stolarce okiennej i drzwiowej.
Efektem technicznym przedmiotowego zadania będzie odrestaurowana bryła dawnego kościoła ewangelickiego świadcząca o historii obiektu i miasta Zduny oraz punkt widokowy (5 poziom wieży) umożliwiający oglądanie sylwety miasta z wysokości 20 metrów.
Prace remontowe podejmowane przy obiekcie uchronią go przed zniszczeniem i pozwolą zachować dla następnych pokoleń.
4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z:
1) warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
2) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót;
3) Wykonawca winien udzielić minimum 21 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy;
4) Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania budynku;
5) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy;
6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji.
Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 3 ust. 5 i § 9 ust. 2 pkt. 10) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.22.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 726312.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Firm Partner 1 RENOWO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@renowo.eu
Adres pocztowy: ul.Chopina 94
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Firm Partner 2 F.H.U. REMGIPS 2 Piotr Broczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Żukowa 30A
Kod pocztowy: 43-607
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 750000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1580000.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





