eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Ostrołęka, Dworszowice Pakoszowe, i Bogumiłowice gmina Sulmierzyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411585-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Gmina Sulmierzyce:

Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Ostrołęka, Dworszowice Pakoszowe, i Bogumiłowice gmina Sulmierzyce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769353-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulmierzyce, krajowy numer identyfikacyjny 59064818400000, ul. Urzędowa 1, 98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 446 846 056
faks: 446 846 057
e-mail: sulmierzyce@gminyrp.pl
www: www.sulmierzyce.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Ostrołęka, Dworszowice Pakoszowe, i Bogumiłowice gmina Sulmierzyce"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZP.271.1.13.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Ostrołęka, Dworszowice Pakoszowe i Bogumiłowice, gmina Sulmierzyce”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: •wykonanie mapy do celów projektowych, • sporządzenie projektu budowlanego, • uzyskanie zmiany decyzji środowiskowej w zakresie aktualizacji numeracji działek lub uzyskanie nowej decyzji, •uzyskanie wypisów i wyrysów z MPZP, • uzyskanie zgód właścicieli działek prywatnych na lokalizację przyłącza na działce, • uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na przejście kanałem sanitarnym pod korytem rzeki Krętka, • dokonanie zgłoszenia wodnoprawnego przebudowy urządzeń wodnych (rowów i przepustów) w pasie dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkiej – w razie konieczności uzyskanie (jeśli w toku opracowywania dokumentacji projektowej zajdzie taka potrzeba),• uzgodnienie projektu z zarządcami dróg – gminnych, powiatowych, wojewódzkich, • uzyskanie zezwolenia zarządców poszczególnych dróg na lokalizację w pasie drogowym infrastruktury niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, • uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej (przepompownie) oraz wykonanie wewnętrznych linii zasilających od istniejących przyłączy do przepompowni, • uzgodnienie projektu z Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym w Pajęcznie, • uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z projektowanym przebiegiem kanalizacji sanitarnej (o ile wystąpi konieczność wycinki drzew), • odnowienie jezdni bitumicznej dróg (w przypadku lokalizacji kolektora pod jezdnią oraz po wykonaniu przyłączy), • sporządzenie projektów wykonawczych, • sporządzenie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasach dróg – gminnych, powiatowych i wojewódzkich, •sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, • sporządzenie kosztorysów ofertowych, • uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub skutecznego zgłoszenia robót, • uzyskanie zezwolenia na prowadzenie prac ziemnych dla inwestycji (w przypadku konieczności wynikającej z MPZP), • wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, • budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, • budowę przepompowni, • wykonanie wewnętrznych linii zasilających od istniejących skrzynek energetycznych do przepompowni, • sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, • zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Orientacyjny przebieg sieci kanalizacji sanitarnej wskazano na stronie 6 (rysunek nr 1) Programu funkcjonalno –użytkowego. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: • oznakować teren budowy(tablice informacyjne, ostrzegawcze), • powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach, Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule„zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia,osiągnął gotowość do użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Prace wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte PFU: 1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, • o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e)zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich dostosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy,Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h)protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń dla wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym Rozdział V SIWZ.3.2) Rozwiązania równoważne 1. Jeżeli, w SIWZ Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza produkty i usługi równoważne z opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Jeżeli, w SIWZ Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 2. Wykonawca, który powołuje się na produkty i usługi równoważne oraz rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. zmiany Pozwolenia na budowę, wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zastosowanie rozwiązań równoważnych podlega weryfikacji równoważności przez Zamawiającego. 3. W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do znaku towarowego, danego pochodzenia lub danej produkcji, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności oferowanych przez niego produktów w stosunku do tych określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 89 ust. 4 i 5 Pzp. 3.3)Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności objęte opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz niniejszej SIWZ składające się na bezpośrednie wykonanie Robót lub usług i związane z wykonaniem tych Robót lub usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy t.j. wykonanie robót branży elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy,Podwykonawców Robót lub usług. Wymaganie nie dotyczy Geodety oraz Kierownika budowy oraz Kierowników robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3384000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDOMONT" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pbbudomont@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Przy Torze 1
Kod pocztowy: 35-205
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8909231.94

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8909231.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17585585.03
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Opracowanie dokumentacji projektowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.