eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołuchów › Odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Gołuchów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510409290-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Gmina Gołuchów:

Odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Gołuchów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774399-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540563204-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gołuchów, krajowy numer identyfikacyjny 54395300000000, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, woj. , państwo Polska

telefon: 627 617 017
e-mail: inwestycje@goluchow.pl
www: http://bip.goluchow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Gołuchów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RG-OŚ.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Gołuchów tj. odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag. Odpady będą odbierane od rolników z terenu Gminy Gołuchów w ustalonym z Wykonawcą terminie po wcześniejszym powiadomieniu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: a) Ustalenie harmonogramu odbioru odpadów pochodzących z działalności rolniczej. b) Odbiór, odpowiednie zapakowanie i ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag. c) Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów, d) Transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów. e) Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia na podstawie karty przekazania odpadu f) Prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). g) Przekazywanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu umowy, a w szczególności: • Oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart ewidencji odpadów wygenerowanych z systemu BDO, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady, potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie odpadów, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. • Oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart ewidencji odpadów wygenerowanych z systemu BDO, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady, potwierdzających przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. h) Przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu wykonywania usług: • Sprawozdania zawierającego wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag • Oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach 3. Szacunkowa masa odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub podania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników (łącznie 289,199 Mg) a) Folie rolnicze 171,408 Mg b) Siatki i sznurek do owijania balotów 30,662 Mg c) Opakowania po nawozach i typu Big Bag 87,129 Mg Oferta winna zawierać koszty odbioru, pakowania, transportu, odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczości. Masa odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Gołuchów planowanych do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi jest szacunkowa na podstawie informacji zebranych od rolników. Masa ta może ulec zmianie. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikają z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest: a) Posiadać aktualne, wymagane przepisami prawa, uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. b) Posiadać wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). c) Wskazać instalacje odzysku lub unieszkodliwienia, do których przekazywane będą odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag. 5. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczą odpady. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami. 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowych. 8. Zmawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający nie zastrzega konieczności wykonania kluczowych części zamówienia przez wykonawcę. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcą i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 133887.69 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Jopek Recykling Jopek Dawid
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 12
Kod pocztowy: 63-330
Miejscowość: Fabianów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 131892.79

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 131892.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 133031.54
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.