eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA - SYSTEM DO WERTEBROPLASTYKI ORAZ DWUMOBILNYCH ENDOPROTEZ STAWU NADGARSTKOWO-ŚRÓDRĘCZNEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510409121-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA - SYSTEM DO WERTEBROPLASTYKI ORAZ DWUMOBILNYCH ENDOPROTEZ STAWU NADGARSTKOWO-ŚRÓDRĘCZNEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769760-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 126468502
faks: 126468930
e-mail: asorys@rydygierkrakow.pl
www: www.szpitalrydygier.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Szpital sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA - SYSTEM DO WERTEBROPLASTYKI ORAZ DWUMOBILNYCH ENDOPROTEZ STAWU NADGARSTKOWO-ŚRÓDRĘCZNEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 318/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie implantów do stabilizacji kręgosłupa – system do wertebroplastyki (pakiet nr 1) oraz dwumobilnych endoprotez stawu nadgarstkowo-śródręcznego (pakiet nr 2), zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A/1B do niniejszej specyfikacji. 2. Termin ważności: 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: dot. pakietu nr 1 a) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć i zdeponować w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), przedmiot zamówienia wraz z instrumentarium na czas trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Nabywcy w ramach przedmiotowej umowy. b) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania instrumentarium wraz z jego spisem lub zdjęciami narzędzi. c) W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), najpóźniej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zakończonego wystawieniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w szkoleniu. Termin, liczba szkoleń i liczba pracowników Zamawiającego do przeszkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym. d) Wykonawca niezwłocznie (do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia), złoży na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność na szkoleniu. 4) Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: dot. pakietu nr 2 a) W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), najpóźniej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zakończonego wystawieniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w szkleniu. Termin, liczba szkoleń i liczba pracowników Zamawiającego do przeszkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym). b) Wykonawca niezwłocznie (do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia), złoży na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność na szkoleniu. c) Narzędzia i implanty dostępne na telefoniczne lub pisemnie lub wysłane drogą elektroniczną (e-mail, fax) zapotrzebowanie Zamawiającego. 5) Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3A/3B do SIWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczanie przedmiotu zamówienia sukcesywne: w ciągu 24 miesięcy od daty zawarcia umowy według zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu przez pracownika Bloku Operacyjnego. 2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadzie „banku implantów”, tzn. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z pracownikiem Bloku Operacyjnego i stworzyć na tę okoliczność protokół, w którym określony zostanie skład asortymentowy do depozytu w „banku implantów”. Zużyty do zabiegów asortyment będzie uzupełniany w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w „banku implantów” zawsze zdeponowany był asortyment w ilości określonej w protokole jak w zdaniu 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego implanty, w terminie do 7 dni od daty zabiegu. dot. pakiet nr 1 3. Na wniosek Zamawiającego „bank implantów” może ulec rozszerzeniu. dot. pakiet nr 1 4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy zdeponować towar w „banku implantów”. 5. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia telefonicznie lub pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu. 6. Możliwość dostarczeń awaryjnych do 24 godzin od daty i godziny telefonicznego złożenia zamówienia telefonicznie lub pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu. 7. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w danej podgrupie w zależności od potrzeb.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.18.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 186000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iłżecka 24
Kod pocztowy: 02-135
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 197910.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 197910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 197910.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45000.00 45000.00

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Good for You Medical Jarosław Brudz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zielona 30
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Lusowo
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48600.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.