To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771137-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 895 340 414
faks: 895 340 538
e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl
www: mopsolsztyn.bip.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Olsztyna:
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61A
- Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Orłowicza 27
- Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla Niepełnosprawnych ul. Emilii Plater 13
- Dzienny Dom Pomocy dla Osób Chorych na Cukrzycę ul. Piłsudskiego 61A
- Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasz Dom”, ul. Świtezianki 4A
- Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasza Chata” ul. Mickiewicza 17/1
- Ośrodek Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wańkowicza 3
- Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4
- Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23A
- Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12
- Ośrodek Wsparci dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5
- Romska Świetlica Rodzinna, ul. Warszawska 16/1
- Schronisko dla Bezdomnych ul. Towarowa 18B
- Noclegownia w Olsztynie ul. Towarowa 18A
- Miejski Ośrodek Wsparcia dla Osób Niesłyszących ul. Kętrzyńskiego 3/1
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r. wg. indywidualnych zapotrzebowani zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 2a,2b,2c,2d do SIWZ.
2. Zamawiający informuje, że w 2021 r. planowane jest przekształcenie Ośrodka Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną na 2 odrębne placówki opiekuńczo wychowawcze.
3.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:
Część I – artykuły chemii ogólnogospodarczej
Część II – środki chemii specjalistycznej
Cześć III – artykuły higieniczno - toaletowe
Cześć IV – artykuły higieniczno – toaletowe do posiadanych dozowników
4. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby:
a) Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniały następujące warunki:
- były fabrycznie nowe, nienoszące znamion użytkowania, wolne od wad
- posiadały zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt
- artykuły muszą być dostarczane w opakowaniach detalicznych. Każde opakowanie powinno zawierać
nazwę, adres producenta, datę produkcji, datę przydatności do użytku. Opakowania artykułów – np. kartony, butelki, puszki, torebki muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, nieuszkodzone.
- dostarczane artykuły muszą posiadać ważny termin przydatności do użytku, nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
- zaoferowane produkty powinny być kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami.
W przypadku, gdy dostarczane przez Wykonawcę artykuły nie będą mogły być stosowane w posiadanych przez Zamawiającego podajnikach/dozownikach, Wykonawca na czas trwania umowy będzie zobowiązany do dostarczenia i zamontowania w placówkach Zamawiającego na własny koszt urządzeń, które będą kompatybilne z zaoferowanym asortymentem
- Zamawiający informuje, iż wskazane w załączniku 2d podajniki są w użytkowaniu Zamawiającego na zasadzie wynajmu, w związku z czym do ich prawidłowego użytkowania wymagane jest dostarczanie wskazanych w formularzu ręczników i wkładów
b) Środki i materiały do utrzymania czystości powinny być dostarczane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na koszt dostawcy. Zamawiający określi każdorazowo rodzaj i ilość zapotrzebowanego asortymentu.
c) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły w miejsca wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz placówek Zamawiającego stanowi załącznik nr 6a-6d do SIWZ.
d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania przedmiotu zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej
e) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczany w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:15-15:00 w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w ciągu dwóch dni roboczych po dniu złożenia zamówienia.
f) Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości.
g) Wykonawca przekaże numery telefonów kontaktowych i numerów fax. Oraz adres poczty e-mail, za pośrednictwem których będzie można składać zamówienia oraz dokonywać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
h) Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagania Zamawiającego zawarte w opis przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzach cenowych określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
- Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości.
5.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania, jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia wymaganiom, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące, barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
6. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 24.96.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: artykuły chemii ogólnogospodarczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21176.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25679.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25679.68
Waluta: PLN
NAZWA: środki chemii specjalistycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18622.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22244.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22244.96
Waluta: PLN
NAZWA: artykuły higieniczno - toaletowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15049.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18496.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20051.46
Waluta: PLN
NAZWA: artykuły higieniczno – toaletowe do posiadanych dozowników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10554.72 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12285.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12285.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Wykonanie dostawy wraz z montażem mebli do pomieszczeń OD w ramach inwestycji "Budowa bazy OD Olecko"
- "Dostawa środków czystości i higieny"
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa produktu leczniczego - Andeksanet alfa.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.