To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767530-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 895 340 414
faks: 895 340 538
e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl
www: mopsolsztyn.bip.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych różnych grup towarowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna: - Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Orłowicza 27 - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla Niepełnosprawnych ul. Emilii Plater 13 - Dzienny Dom Pomocy dla Osób Chorych na Cukrzycę ul. Piłsudskiego 61A - Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasz Dom”, ul. Świtezianki 4A - Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasza Chata” ul. Mickiewicza 17/1 - Ośrodek Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wańkowicza 3 - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4 - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23A - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12 - Ośrodek Wsparci dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5 - Romska Świetlica Rodzinna, ul. Warszawska 16/1 - Schronisko dla Bezdomnych ul. Towarowa 18B - Noclegownia w Olsztynie ul. Towarowa 18A - Miejski Ośrodek Wsparcia dla Osób Niesłyszących ul. Kętrzyńskiego 3/1 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61A od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r. wg. indywidualnych zapotrzebowani zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h i 2i do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że w 2021 r. planowane jest przekształcenie Ośrodka Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną na 2 odrębne placówki opiekuńczo wychowawcze. 3.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Część I – artykuły spożywcze różne Część II – słodycze Cześć III - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) Cześć IV - mrożonki Cześć V - pieczywo Cześć VI – jaja kurze konsumpcyjne Cześć VII - mięso wołowo -wieprzowe Cześć VIII – mięso drobiowe Cześć IX - wędliny 4. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by: - artykuły żywnościowe w każdej grupie towarowej (w części zamówienia) były wysokiej jakości w gat. I Dostawy - były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252 z późń. zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. - Wykonawca posiadał samochód /samochody dostawcze spełniające wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności odpowiednie dla każdej grupy żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. - Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia. - Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości. - przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego zawarte w opis przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzach cenowych określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Część I – artykuły spożywcze różne 1.Oferowane produkty były wysokiej jakości w gat. I, były dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm.) 2. Oferowane artykuły żywnościowe powinny charakteryzować się wysoką jakością i powinny posiadać termin przydatności do spożycia maksymalny dla danego produktu. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach detalicznych. 4. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 5.Opakowania artykułów – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne. 6. Smak i zapach oferowanych produktów powinien być charakterystyczny dla danego artykułu bez obcych posmaków czy zapachów. 7. Nazwy producentów umieszczone w formularzu cenowym wskazują na produkty, które odpowiadają specyficznym potrzebom zamawiającego i są wypróbowanej, dobrej jakości. 8. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP 9. Wielkość zamówienia określona jest w załączniku nr 2a do SIWZ 10.Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Część II – słodycze 1.Oferowane produkty był dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm) 2. Oferowane produkty powinny charakteryzować się wysoką jakością i powinny posiadać termin przydatności do spożycia maksymalny dla danego produktu. 3. Słodycze muszą być dostarczane w opakowaniach detalicznych a w okresach świątecznych również w opakowaniach świątecznych. 4. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwa surowca, ilość sztuk, klasę jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia. 5.Opakowania artykułów – torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne. 6. Smak i zapach oferowanych produktów powinien być charakterystyczny dla danego artykułu bez obcych posmaków czy zapachów. 7. Nazwy producentów umieszczone w formularzu cenowym wskazują na produkty, której odpowiadają potrzebom zamawiającego i są wypróbowanej, dobrej jakości. 8. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP 9.Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2b do SIWZ 10.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru Cześć III - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) 1.Oferowane produkty był dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm) mleko i przetwory mleczarskie wysokiej jakości w gat. I 2.Oferowane produkty powinny być wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. 3.Mleko i przetwory mleczarskie powinny pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie krótszy niż 5 dni przed jego upływem. 4. Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż przewidziana w załączniku nr 2c do SIWZ 5.Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, klasa jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 6. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch 7.Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2c do SIWZ. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Cześć IV– mrożonki owocowo warzywne i rybne 1. Mrożonki owocowe warzywne i rybne musza być wysokiej jakości w gat. I. Musza być jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, róże lub owoce nie uszkodzone o barwie typowej dla danego gatunku i odmiany (z wyjątkiem mieszanek). 2. Opakowanie zewnętrzne – karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min – 18 ºC, brak oznak rozmrożenia, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń. 3. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwa surowca, datę produkcji, datę przydatności do spożycia. 4.W przypadku ryb mrożonych glazurowanych etykieta musi zawierać informację dotyczącą procentowej zawartości ryby. 5. Opakowanie: czyste, nieuszkodzone, szczelne, prawidłowo oznakowane w języku polskim z podaną procentową zawartością ryby, warstwy filetów przełożone folią, elementy nie posklejane, łatwe wydobywanie pojedynczych elementów z bloku, bez konieczności rozmrażania całości. 6.Ryby solone i marynowane - płaty dobrze umięśnione, oprawione, zanurzone w zalewie, całe, nieuszkodzone, płaty równej wielkości, wyrównane w kształcie bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych 7 Opakowania: wiaderka czyste, nieuszkodzone, szczelnie zamknięte, prawidłowo oznakowane w języku polskim z podaną procentową zawartością filetów. 8.Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2d do SIWZ 9.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru 10. Oferowane produkty musza być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm) Część V – pieczywo i ciasta 1.Oferowane produkty musza być wysokiej jakości w gat. I, muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U.2018 poz. 1541 z późn.zm) 2.Zamawiający wymaga dostaw pieczywa i ciasta o gramaturze nie mniejszej niż podana w załączniku nr 2e do SIWZ. 3.Pieczywo i ciasta powinny być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, świeże, powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, pojemniki do transportu pieczywa czyste, całe, nie uszkodzone. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. 5.Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2e do SIWZ. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Cześć VI - jaja kurze konsumpcyjne 1.Jaja świeże, klasa jakości A grupa wagowa L. Skorupa jaja: o normalnym kształcie, czysta, nie uszkodzona. 2.Opakowania: jednorazowe, papierowe wytłaczanki, czyste, każde opakowanie zbiorczo w przypadku hurtu powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwa surowca, ilość sztuk, klasa jakości, data zniesienia, data przydatności do spożycia, data wysyłki, warunki przechowywania. 3.Data przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy zamawiającemu 4.Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. 5.Etykieta zbiorcza powinna zawierać minimum: opis asortymentu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia (nie może przekroczyć daty 28 dni od daty zniesienia jaj) – w przypadku bezpośredniego producenta dopuszczalna faktura zawierająca wymagane dane 6.Temperatura przewozu jaj w momencie odbioru dostawy 8 – 13 C 7.Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 2f do SIWZ 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824, z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r.) Do wglądu aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli. Cześć VII - mięso wołowo - wieprzowe Cześć VIII – mięso drobiowe Cześć IX - wędliny 1. Zamawiający wymaga dostaw niektórych rodzajów wędlin w opakowaniu o gramaturze nie większej niż 10 dag. 2.Wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia). 3.Mięso wołowo wieprzowe, mięso drobiowe, wędliny musza być muszą być wysokiej jakości, w gatunku I, świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach). 4.Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r.) 5. Wielkość zamówienia określona w załącznikach nr 2g, 2h, 2i do SIWZ 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: artykuły spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51046.45 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "ABER" Sp. z o.o. Sp.K. Oddział w Olsztynie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Sprzętowa 3
Kod pocztowy: 10-467
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55062.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55062.11
Waluta: PLN
NAZWA: słodycze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2256.49 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "ABER" Sp. z o.o. Sp.K. oddział w Olsztynie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sprzętowa 3
Kod pocztowy: 10-467
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2620.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2620.03
Waluta: PLN
NAZWA: nabiał i przetwory mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46128.18 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne "EL-HURT" Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48447.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48667.42
Waluta: PLN
NAZWA: mrożonki owocowo - warzywne i rybne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24484.25 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Elbląskie Centrum Mięsne "EL-HURT" Produkcja i Handel Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25708.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27413.82
Waluta: PLN
NAZWA: pieczywo i ciasta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39899.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Piekarnia "STAROPOLSKA' Stanisław Decyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 23A
Kod pocztowy: 11-320
Miejscowość: Jeziorany
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41894.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41894.96
Waluta: PLN
NAZWA: jaja kurze konsumpcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5361.92 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U."BILIŃSKI" Waldemar Biliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 14/45
Kod pocztowy: 10-416
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5630.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6685.64
Waluta: PLN
NAZWA: mięso wołowo- wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36103.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcujno Handlowo Usługowa Piotr Nowakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tracka 5
Kod pocztowy: 10-364
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37908.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 46514.91
Waluta: PLN
NAZWA: mięso drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26168.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyno Handlowo Usługowa Piotr Nowakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Tracka 5
Kod pocztowy: 10-364
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27476.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30311.61
Waluta: PLN
NAZWA: wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13358.77 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "ABER" Sp. z o.o. Sp.K. oddział w Olsztynie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sprzętowa 3
Kod pocztowy: 10-467
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14026.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19787.17
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (mrożonki, artykuły ogólnospożywcze)
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków w materiały zużywalne do prowadzonych zajęć
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku - II
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.