eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Rozbiórka budynków 1. Nowe życie Sztygarki - rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno- Usługowego - rozbiórka Pawilonu V ZSZ Sztygarka wraz z wolnostojącym kominem i budowlami towarzyszącymi (działka nr 27 obręb 0003, ul. Szkolna oraz części działki nr 1/4 obręb 0003, ul. Legionów Polskich w Dąbrowie Górniczej). 2. Wyburzenia budynków - budynek kiosku handlowego wraz z przyległym murem granicznym, (działka nr 92 obręb 0003, ul. Sobieskiego 19 w Dąbrowie Górniczej). 3. Wyburzenia budynków - dawny budynek mieszkalny (działka nr 42/2, obręb 0003, ul. Wojska Polskiego 1 w Dąbrowie Górniczej).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510408842-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Gmina Dąbrowa Górnicza:

Rozbiórka budynków 1. Nowe życie Sztygarki - rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno- Usługowego - rozbiórka Pawilonu V ZSZ Sztygarka wraz z wolnostojącym kominem i budowlami towarzyszącymi (działka nr 27 obręb 0003, ul. Szkolna oraz części działki nr 1/4 obręb 0003, ul. Legionów Polskich w Dąbrowie Górniczej). 2. Wyburzenia budynków - budynek kiosku handlowego wraz z przyległym murem granicznym, (działka nr 92 obręb 0003, ul. Sobieskiego 19 w Dąbrowie Górniczej). 3. Wyburzenia budynków - dawny budynek mieszkalny (działka nr 42/2, obręb 0003, ul. Wojska Polskiego 1 w Dąbrowie Górniczej).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595266-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 956 700
faks: 32 2625032, 2956700
e-mail: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
www: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków 1. Nowe życie Sztygarki - rewitalizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Regionalnego Centrum Edukacyjno-Kulturalno- Usługowego - rozbiórka Pawilonu V ZSZ Sztygarka wraz z wolnostojącym kominem i budowlami towarzyszącymi (działka nr 27 obręb 0003, ul. Szkolna oraz części działki nr 1/4 obręb 0003, ul. Legionów Polskich w Dąbrowie Górniczej). 2. Wyburzenia budynków - budynek kiosku handlowego wraz z przyległym murem granicznym, (działka nr 92 obręb 0003, ul. Sobieskiego 19 w Dąbrowie Górniczej). 3. Wyburzenia budynków - dawny budynek mieszkalny (działka nr 42/2, obręb 0003, ul. Wojska Polskiego 1 w Dąbrowie Górniczej).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.WIR.271.4.54.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz.
1843 z późn.zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 5 350 000,00 EUR. 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlanej, uzyskanie w imieniu
Zamawiającego wymaganych zgód i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych, obejmujących
rozbiórkę niezależnych obiektów : OBIEKT NR I – budynek tzw. „Pawilonu V” w kompleksie
budynków „Sztygarka” wraz z wolnostojącym kominem i budowlami towarzyszącymi, OBIEKT NR II
– budynek kiosku handlowego wraz z przyległym murem granicznym OBIEKT NR III – dawny
budynek mieszkalny 2. W zakres prac dla każdego z obiektów wchodzi ponadto wywóz i utylizacja
gruzu i innych elementów z rozbiórki oraz uporządkowanie i niwelacja terenu. Szczegółowy zakres
prac, opis obiektów oraz warunki wykonania zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy
(PFU), załączony do SIWZ. 3. W wyniku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a)
Opracowania dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania wszystkich wymaganych
uzgodnień, zezwoleń i decyzji umożliwiających rozbiórkę opisanych obiektów oraz zaplanowanie,
organizację i przeprowadzenie robót budowlanych. Formę, zakres opracowań i ilość egzemplarzy
dokumentacji należy dostosować do obowiązujących wymagań, wynikających z przepisów prawa oraz
wymogów odpowiednich organów i instytucji. b) Uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń i
prawomocnych decyzji wymaganych obowiązującymi przepisami w tym uzyskania prawomocnego
pozwolenia na rozbiórkę / zgłoszenia robót. c) Wykonania robót budowlanych/rozbiórkowych i
towarzyszących w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację
Projektową d) Przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej i innej, niezbędnej do
aktualizacji informacji o terenie oraz aktualizacji danych w zasobie geodezyjnym e) Wykonawca
składający ofertę winien uwzględnić w swojej cenie ryczałtowej również prace i roboty towarzyszące,
które nie zostały wyszczególnione w wymaganiach Zamawiającego i opisie, lecz są niezbędne dla
zapewnienia poprawnego wykonania zadania, spełnienia wymogów PFU oraz przepisów prawa. 4.
Roboty należy zrealizować na podstawie: - Programu Funkcjonalno-Użytkowego - wymogów
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej ,
sztuki budowlanej i przepisów prawa W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu
obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego
z personelem Wykonawcy w języku polskim. 3.4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1.
Rozporządzeniem Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r .w sprawie ogólnych
przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r.,Nr 169, poz. 1650 z późn. zm. ), 2.
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i

formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 2013, poz.1129 t.j.) 3. Ustawą z dnia 7 lipca 1994
Prawo budowlane (Dz.U.2020, poz.1333 z późn.zm), 4. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11
września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020,
poz.1609), 5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalnoużytkowym
(Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389), 6. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12
kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (Dz.U.2019, poz. 1065 t.j. ) 7. Zarządzeniem nr 1064.2020 Prezydenta Miasta Dąbrowy
Górniczej z dnia 01.06.2020 roku w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy, 8. Ustawa z dnia
24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2020, poz.961 z późń. zm.) oraz zgodnie z
innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3.5. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności były realizowane przez osoby zatrudnione przez
Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2020, poz.1320). 2. Wymaganie nie dotyczy osób
wykonujących dokumentacje projektową i Kierownika Budowy. 3. Pozostałe uregulowania w tym
zakresie zostały ujęte w § 12 ust. 6-9 projektu umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.6. Gwarancja i
rękojmia 1. Wykonawca udziela 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania
przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 2. Na wykonane roboty
Wykonawca udziela rękojmi na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony
protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 3. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za
zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu
terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem
zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3.7.
Ubezpieczenia 1. Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 1 000 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej
według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego
w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. 2. Wykonawca na
własny koszt w okresie realizacji umowy ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia w zakresie
ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy i montażu na wartość nie mniejszą niż wartość umowy. W
przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń ponosi Wykonawca. Dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia zostanie niezwłocznie dostarczony Zamawiającemu, jednak nie
później niż przed przekazaniem placu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 448647.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pol Invest Group Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radocha 4a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56800

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 193000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.