To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Budowa kostnicy i kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Baniach Mazurskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 759901-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 87 6157172, 6157178
e-mail: sekretariat@gminabaniemazurskie.pl
www: https://bipbaniemazurskie.warmia.mazury.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa kostnicy i kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Baniach Mazurskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKIŚ.ZP.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac związanych z budową nowego budynku- kostnicy wraz infrastrukturą techniczną i kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Baniach Mazurskich, dz. nr geod. 221 obręb 0001 Banie Mazurskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. budowę kostnicy jako budynku parterowego bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym w konstrukcji tradycyjnej oraz wykonanie fundamentów i montaż prefabrykowanego kolumbarium.
2. wykonanie instalacji sanitarnych w budynku,
3. wykonanie instalacji elektrycznych wraz z instalacją fotowoltaiczną.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót– załączniki nr 8 do SIWZ dla branży konstrukcyjnej i architektonicznej
załącznik nr 9 do SIWZ dla instalacji sanitarnych
załącznik nr 10 do SIWZ dla instalacji elektrycznych
Uwaga!!!!! Wykonawca winien sam dokonać wyceny prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia-przedmiar należy traktować pomocniczo-poglądowo.
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane
przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego.
Zamawiający proponuje, aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
W ramach wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) przejęcia terenu robót od Zamawiającego,
b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,
d) ustanowienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż,
e) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.
f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenia stanu pierwotnego dróg, dojazdów
oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,
g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
h) uzgadnianie z przedstawicielem Zamawiającego propozycji kolorystyki materiałów dla robót wykończeniowych,
i) ubezpieczenia budowy,
j) ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.),
k) usuwanie na bieżąco odpadów i śmieci oraz zapewnienie wywozu odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji ( wraz z kosztami utylizacji),
l) dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 700000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP "PALWOD" EXPORT-IMPORT RYSZARD PAWLUKANIS
Email wykonawcy: PALWOD@WP.PL
Adres pocztowy: UL. SUWALSKA 16
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: GOŁDAP
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 861000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1582195.13
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.