eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojeObsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2022 r.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-15

Ogłoszenie nr 510403244-N-2021 z dnia 2021-01-15 r.
Gmina Międzyzdroje:

Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2022 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596274-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyzdroje, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, woj. , państwo Polska

telefon: 913 275 652
faks: 913275630
e-mail: um@miedzyzdroje.pl
www: www.bip.miedzyzdroje.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2022 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.ZP.271.17.2020.AR

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2022 r.”
1. rachunki rozliczeniowe w złotych, USD, EUR,
2. rachunki lokat terminowych w złotych, USD, EUR.
1.Przedmiotem umowy jest obsługa bankowa budżetu Gminy Międzyzdroje w zakresie otwarcia i prowadzenia rachunku podstawowego – przewidywana ilość: 7 sztuk ;
2.Przyjmowanie wpłat gotówkowych – przewidywana maksymalna łączna wysokość kwoty wpłaconej w okresie obowiązywania umowy (2 lata) 9 480 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów czterysta osiemdziesiąt tysięcy);
3.Dokonywanie wypłat gotówkowych - przewidywana maksymalna łączna wysokość kwoty wypłaconej w okresie obowiązywania umowy (2 lata) 900 000,00 (słownie: dziewięćset tysięcy złotych);
4.Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w banku oferenta - przewidywana ilość składanych przelewów w w/w formie: 480 sztuk w okresie obowiązywania umowy (2 lata);
5.Realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach – przewidywana ilość składanych przelewów w w/w formie: 480 sztuk w okresie obowiązywania umowy (2 lata);
6.Realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w banku oferenta – przewidywana ilość składanych w/w przelewów: 14 376 sztuk w okresie obowiązywania umowy (2 lata);
7.Realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach – przewidywana ilość składanych w/w przelewów: 34 848 sztuk w okresie obowiązywania umowy (2 lata);
8. Realizacja przelewów zagranicznych , w tym: przewidywana ilość wychodzących przelewów 240 szt. (2 lata), przewidywana ilość przychodzących przelewów 576 szt. (2 lata),
9..Korzystanie z elektronicznej obsługi banku - przewidywana ilość 28 stanowisk;
10. Wydawanie opinii i zaświadczeń;
11. Wydanie kart płatniczych, w tym karty wypukłej – 2 szt;
12. Wydawanie czeków-312 szt.
13.Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach według zmiennej stopy procentowej ustalanej co miesiąc w oparciu o średnią stawkę WIBID 1 M z miesiąca poprzedniego wyliczoną na zasadach obowiązujących w banku skorygowaną o stały wskaźnik podany przez bank;
14.Otwarcie i prowadzenie - na wniosek Zamawiającego dodatkowych kont pomocniczych (subkont)- przewidywana ilość 38 szt. Koszty otwarcia i prowadzenia nie mogą być wyższe jak ustalone w ofercie . Wysokość oprocentowania środków nie może być niższa niż ustalona w ofercie;
15. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za otwarcie rachunków bankowych oraz kont pomocniczych (subkont).
16. Zapewnienie obsługi płatności masowych, kierowanych na rachunek rozliczeniowy Zamawiającego poprzez rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności.
17. Dostosowanie się do dyspozycji złożonej w formie pisemnej przez Zamawiającego dotyczącej sposobu pobierania prowizji bankowej z rachunków pomocniczych.
18. W razie zapłaty odsetek przez Zamawiającego z tytułu opóźnienia w spełnieniu świadczenia pieniężnego należnego wierzycielom z winy Banku, Bank zobowiązuje się do pokrycia powstałej szkody.
19. Dostarczanie wyciągów bankowych dziennych w wersji elektronicznej oraz udostępnienia papierowych wyciągów bankowych . Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od dostarczonych wyciągów w wersji elektronicznej.
20. Udostępnienie skrytki bankowej. Udostępnienie skrytki bankowej odbywać się będzie na wniosek i według potrzeb określonych przez Zamawiającego.
21. Skapitalizowane odsetki bankowe oraz środki zgromadzone na poszczególnych rachunkach bankowych na pisemne zlecenie Zamawiającego będą przekazywane na wskazany rachunek bankowy.
22. Dokonywanie wypłat świadczeń na rzecz beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej w każdym miesiącu w następujących terminach: od 7-go do 10-go, od 19-go do 30-go, od 24go do 26-go. oraz przyjmowanie wpłat od osób korzystających z usług opiekuńczych. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminów wynikającą ze zmian przepisów
23. Obsługiwanie pracowników dokonujących wpłat/wypłat na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych poza kolejnością.
24. Zapewnienie wszelkich usług związanych z systemem elektronicznej łączności z Wykonawcą, w tym m.in. zainstalowanie, wdrożenie, szkolenie użytkowników systemu- pracowników Zamawiającego, serwis, pomoc techniczną, dostarczenie na własny koszt odpowiedniej ilości urządzeń takich jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne do bezpiecznej pracy systemu bankowości elektronicznej ( np. realizacja przelewów) a w przypadku awarii terminowego dostarczenia nowych urządzeń na wniosek Zamawiającego (czas reakcji musi wynosić 3 dni robocze od chwili złożenia wniosku).
25.Udostępnienie usługi w zakresie obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych, wraz z wyposażeniem punktu kasowego w urządzenia niezbędne do akceptacji kart płatniczych – zestaw POS.
26. Zastosowanie taryf opłat, prowizji bankowych w odrębnych umowach rachunku bankowego dla wszelkich jednostek organizacyjnych Gminy istniejących lub przyszłych według taryf podanych w ofercie banku na obsługę budżetu gminy Międzyzdroje.
27. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym:
a/ oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym – WIBOR 1 M plus marża banku,
b/ prowizja przygotowawcza z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym – procent od kwoty przyznanego kredytu w kwocie 1 000 000 zł,
c/ odstąpienie od naliczania pozostałych prowizji od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym,
d/ odstąpienie od oświadczeń do umowy kredytu w rachunku bieżącym w sprawie informacji o potrzebach korzystania z kredytu z wyprzedzeniem miesięcznym. Gmina chciałaby mieć możliwość zgłaszania potrzeb na bieżąco z wyprzedzeniem maksymalnie do dwóch dni,
e/ odstąpienie od prawnego ( w tym rzeczowego) zabezpieczenia kredytu w rachunku bieżącym.
Umowy na udzielenie kredytu w rachunku bieżącym muszą być zawierane odrębnie corocznie na okresy wskazane poniżej:
a/ od 01.12.2020 r. do 31.12.2020 r.,
b/ od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.,
c/ od 01.01.2022 r. do 30.11.2022 r.
W przypadku potrzeby zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym w kwocie wyższej niż 1 000 000 zł, co będzie miało odzwierciedlenie w uchwale budżetowej, Zamawiający wyraża zgodę aby warunkiem udzielenia kredytu była pozytywna decyzja kredytowa.
28. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o następujących okolicznościach:
a/ w razie zaistniałej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy ,
b/ zaistnieją przesłanki do ogłoszenia upadłości Banku lub zostanie wszczęta jego likwidacja,
c/ względem Banku zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne lub zabezpieczeniowe, którego charakter, w szczególności wysokość roszczenia objętego tym postępowaniem, zagraża realizacji umowy,
d/ Bank przerwie realizację niniejszej umowy lub realizuje ją w sposób sprzeczny z umową.
29. Wypowiedzenie umowy:
1/ Każda ze stron może wypowiedzieć umowę w formie pisemnej z zachowaniem czteromiesięcznego terminu.
2/ Bank może skorzystać z prawa, o którym mowa w pkt 1, jedynie z ważnych powodów,
w szczególności w przypadku istotnej zmiany struktury produktowej i skali współpracy w stosunku do założeń przyjętych do przygotowania oferty Banku.
3/ Termin wypowiedzenia umowy liczony jest od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia o wypowiedzeniu drugiej stronie osobiście bądź listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
4/ Rozwiązanie niniejszej umowy, niezależnie od trybu i powodu rozwiązania, skutkuje rozwiązaniem umów produktowych, o których mowa w umowie bez konieczności odrębnego ich rozwiązywania w trybie w umowach tych przewidzianym.
5/ Postanowienia pkt. 1-4 nie wyłączają uprawnienia stron do wypowiadania i rozwiązywania umów, o których mowa w umowie, zgodnie z zasadami uregulowanymi w tych umowach.
30. Bank może odstąpić od umowy, jeżeli Zamawiający przy zawieraniu umowy poda nieprawdziwe dane, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tym fakcie.
31.Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
32. Bank ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy do wysokości szkód poniesionych z tego tytułu przez Zamawiającego.
33. Bank nie ma prawa powierzać wykonania przedmiotu umowy innym bankom.
34. Żadna ze stron bez uzyskania pisemnej zgody drugiej strony nie ma prawa sprzedaży swej wierzytelności bądź przekazania praw do jej egzekucji osobom trzecim lub innym organom i instytucjom uprawnionym do wdrożenia trybu egzekucyjnego wobec tych wierzytelności.
35. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa.
36. Zamawiający wskazuje, iż na dzień zawarcia umowy funkcjonują następujące jednostki budżetowe: Szkoła Podstawowa nr 1, Szkoła Podstawowa nr 2, Przedszkole Miejskie, Żłobek Miejski, Ośrodek Pomocy Społecznej oraz samorządowy zakład budżetowy: Zakład Ochrony Środowiska.
Do udziału w postępowaniu dopuszcza się bank, który posiada siedzibę lub oddział na terenie Gminy Międzyzdroje.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 grudnia 2020 r. do 30 listopada 2022 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220063.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PKO Bank Polski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jerzego Waszyngtona 17
Kod pocztowy: 81-342
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 195924.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 195924.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 195924.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.