eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarcianyZaprojektowanie i przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Momajny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401527-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Gmina Barciany:

Zaprojektowanie i przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Momajny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760715-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540531776-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Barciany, krajowy numer identyfikacyjny 53277700000000, ul. Szkolna 3, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 897 531 003
faks: 897 531 311
e-mail: barciany_ug@wp.pl
www: www.bip.barciany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Momajny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RGKiI.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot
zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w Momajnach na części działki nr 200 obręb
Momajny w systemie zaprojektuj i zbuduj na drogę z masy bitumicznej w następującym zakresie: 1)
opracowanie koncepcji drogi, 2) opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie wynikających z przepisów
opinii, decyzji, uzgodnień i pozwoleń na realizację robót, 3) opracowanie projektu zastępczej organizacji
ruchu na czas prowadzenia robót oraz projektu stałej organizacji ruchu obowiązującego po wykonaniu i
odebraniu robót, 4) opracowanie projektu wykonawczego, 5) opracowanie specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót, 6) pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu budowlanego, 7)
wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowany projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 8) obsługę geodezyjną zadania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Program funkcjonalno – użytkowy może wskazywać dla
niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie
materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno – użytkowym pod
warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w
programie funkcjonalno – użytkowym oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2)
parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie
zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do
stosowania w budownictwie. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający
wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040): 1) osoby wykonujące proste prace w
budownictwie drogowym obejmujące: kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych;
odgarnianie i rozpościeranie żwiru i pokrewnych materiałów; przycinanie i cięcie skał oraz powierzchni
betonowych i bitumowych przy użyciu wiertarek udarowych pneumatycznych; ładowanie i rozładowywanie
materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc
prowadzenia prac przy użyciu taczek i wózków ręcznych; sprzątanie miejsc pracy i usuwanie przeszkód, 2)
osoby wykonujące bardziej złożone prace w budownictwie drogowym obejmujące: przygotowywanie koryta
drogi pod wszelkiego rodzaju nawierzchnie; ręczne lub mechaniczne rozściełanie kolejnych warstw
podbudowy i ich zagęszczanie; ręczne lub mechaniczne rozściełanie kruszywa z lepiszczem bitumicznym,
nawierzchni betonowych lub asfaltobetonowych i ich zagęszczanie; układanie, naprawianie lub demontaż
wszelkiego rodzaju nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej lub płyt betonowych oraz montaż
krawężników. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad
bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 306504.06 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Lider: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z.o.o, Partner: "Altor" Sp. z.o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 28 (lider i partner)
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 377000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 377000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 432328.69
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.