eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401406-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Powiat Iławski:

Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604678-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Iławski, krajowy numer identyfikacyjny 51074246800000, ul. Gen. Władysława Andersa, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 089 649 07 42
faks: 089 649 66 00
e-mail: przetargi@powiat-ilawski.pl
www: www.bip.powiat-ilawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OSO.272.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego
w Iławie z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i wystrój.
2. Na powierzchnię budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Iławie składają się: piwnice, parter, I piętro, II piętro, III piętro o łącznej powierzchni 3352,02 m2.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia uwzględnia usługi w zakresie kompleksowego sprzątania
i utrzymania czystości w budynku obejmujące w szczególności:
1) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych,
2) utrzymanie czystości w sanitariatach,
3) mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi,
4) mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp.,
5) mycie, odkurzanie, nabłyszczanie i konserwacje podłóg drewnianych (parkiet, panele) itp.
6) pranie firan i czyszczenie żaluzji i rolet, w tym również czyszczenie zewnętrznych rolet okiennych,
7) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci
do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych,
8) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, holów, sal narad
i sali konferencyjnej oraz pomieszczeń socjalnych oraz codzienne czyszczenie i utrzymanie czystości w windzie.
4. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 1 do wzoru umowy
– Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 90910000-9 – Usługi sprzątania, 90911200-8 Usługi sprzątania budynków;
7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 190773.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JAK-BUD Jakub Budziński Konin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Podłężna, ul. Rudzicka 40I
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 207112.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 197046.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 268029.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.