eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im gen. Józefa Hallera

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400732-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Urząd Miasta Bydgoszczy:

Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im gen. Józefa Hallera

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 586272-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: Informacje w punkcie - III.3)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 0-52 32 88 157, 5858453
faks: (052) 58 58 273, 5858833
e-mail: przetargi@um.bydgoszcz.pl
www: www.bydgoszcz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im gen. Józefa Hallera

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WZP.271.49.2020.B

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: rozbudowę, przebudowę wraz z budową infrastruktury technicznej budynku przy ul. Fredry 3 w Bydgoszczy na cele XIII Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Józefa Hallera (działka o nr ew. 35/1, 115/1 obręb 13). W ramach zamierzenia planuje się przebudowę istniejącego budynku szkoły, budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, przebudowę istniejących schodów zewnętrznych, wykonanie daszków szklanych mocowanych na cięgnach zlokalizowanych nad wejściami do budynku oraz zmianę układu funkcji wraz z miejscowym wzmocnieniem stropów pod nowe ścianki. Ponadto planuje się wykonanie izolacji pionowej przeciw-wodnej oraz termicznej ściany fundamentowej. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji, wydzielenie pożarowe klatek schodowych i dostosowanie budynku do aktualnych przepisów zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarno-epidemiologicznych. Projekt zakłada wykonanie windy wewnątrz budynku umożliwiającej komunikację osób z niepełnosprawnością ruchową, wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, a także przebudowę instalacji wewnętrznych w tym wod-kan, hydrantowej, wentylacji, instalacji zasilającej, instalacji oświetleniowej, instalacji monitoringu i alarmowej. Dodatkowo w budynku planuje się usprawnić istniejącą wentylację grawitacyjną poprzez wykonanie nawiewników okiennych oraz nasady kominowej wspomagającej przepływ powietrza. W nowych pomieszczeniach higieniczno – sanitarnych oraz w sali gimnastycznej wykonać należy wentylację mechaniczną. Główne wejście do budynku znajduje się od ulicy A. Fredry. Planuje się rozbiórkę istniejących schodów terenowych i wykonanie nowych stopni z prefabrykowanych stopni betonowych dostosowanych do obecnych wymogów technicznych. Na kondygnacji -1 zaprojektowano pomieszczenia magazynowe, szatnię, serwerownię, pom. przyłącza wody oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników szkoły. Kondygnacja 0 dedykowana jest administracji szkoły oraz częściom wspólnym dla uczniów. Znajdują się tam pomieszczenia administracyjne, gabinety psychologa i pedagoga, gabinet pielęgniarki, stołówka z kuchnią cateringową, czytelnia oraz toalety ogólnodostępne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na kondygnacji +1 zlokalizowane są sale lekcyjne, pokój nauczycielski, gabinet wicedyrektora oraz toalety ogólnodostępne. Na kondygnacji +2 znajduje się istniejąca sala gimnastyczna wraz z zapleczem, sale lekcyjne oraz toalety i szatnie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo planuje się wydzielenie korytarza zapewniającego odpowiednią wentylację kondygnacji oraz stanowiącego przestrzeń dla uczniów podczas przerw lekcyjnych. Na dachu budynku zlokalizowano urządzenia zewnętrzne instalacji wentylacji budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 42.41.61.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zmieniono treść ogłoszenia : 540189328-N-2020, 540195327-N-2020, 540200348-N-2020, 540206374-N-2020, 540211981-N-2020, 540218509-N-2020, 540222851-N-2020, 540226528-N-2020, 540234655-N-2020, 540529024-N-2020, 540529355-N-2020

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7773127.29 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PUBR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 109
Kod pocztowy: 85-844
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6779000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6779000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9250000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.