To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Nadzór inwestorski nad robotami związanymi z realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko. Etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: amówienie jest przeznaczone do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet Inwestycyjny 7b Zwiększanie mobilności regionalnej poprzez łączenie węzłów drugorzędnych i trzeciorzędnych z infrastrukturą TEN-T, w tym z węzłami multimodalnymi, w ramach Osi priorytetowej 5 Spójność wewnętrzna i dostępność zewnętrzna regionu Działanie 5.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 601132-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 52 56 83 100
faks: 52 56 83 102
e-mail: przetargi@csw.pl
www: pzd-swiecie.rbip.mojregion.info
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nadzór inwestorski nad robotami związanymi z realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko. Etap II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZD 241/16/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko. Etap II.” 2. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego należy pełen zakres czynności Inspektora Nadzoru wymieniony w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), a w szczególności: a) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, b) Sporządzanie raportów z prowadzonego nadzoru (min. raz na miesiąc), c) Organizowanie rad budowy wraz ze sporządzaniem protokołów (min. raz w tygodniu)(raz na tydzień), d) Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, e) Nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa w zakresie branży drogowej, energetycznej, kanalizacji wod. – kan. i gazowej, f) Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez Wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, g) Współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, h) Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną dokumentacją projektową, i) Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującymi normami, j) Rozstrzyganie, w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, k) Współudział w sporządzaniu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnianie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, l) Sprawdzanie i odbiór wykonania robót ulegających zakryciu, m) Uczestniczenie w odbiorach, n) Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, o) Potwierdzenie gotowości do odbioru robót lub obiektu, p) Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji, q) Dojazd i pobyt na placu budowy w trakcie realizacji etapów robót podlegających zakryciu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, r) Informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, s) Informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (częściowych i końcowych) oraz konieczności przeprowadzenia badań kontrolnych przez niezależne laboratorium, t) W przypadku wyniknięcia po zakończeniu zadania kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, Zamawiający zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. 3. Zakres przebudowy drogi: 3.1 Zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko. Etap II” jest realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 3.2 Zakres przebudowy drogi powiatowej nr 1286C Morsk-Świecie-Dworzysko, obejmuje odcinek od estakady w ciągu DK91 w dzielnicy Przechowo do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej, ul. Wodną, ul. Różaną i ul. Malinową. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Świecie, w miejscowości Świecie. Długość łączna przebudowywanych ulic tj. Wojska Polskiego, łącznicy DK91 (ul. Tucholska), Chełmińskiej, Fabrycznej, Krótkiej, Sportowej, Kwiatowej, Słonecznej, Wodnej, Malinowej, Różanej i łącznika do ul. Bzowej wynosi około 2200 m. 3.3 Zakres rzeczowy przebudowy obejmować będzie: - wycince kolidujących drzew i krzewów, - rozbiórce istniejących elementów dróg, - przestawieniu kolidujących ogrodzeń, - wykonaniu robót ziemnych, - wzmocnieniu istniejącego podłoża gruntowego (doprowadzenie do grupy nośności G1 i osiągnięcie wymaganego wtórnego modułu odkształcenia E2), - ewentualnym ustawieniu murów oporowych, - przebudowie istniejących przepustów wraz z oczyszczeniem istniejących cieków, - wykonaniu nowych nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej wraz z podbudową z betonu asfaltowego i podbudową z kruszywa łamanego lub podbudową w innej technologii, - przebudowie dwóch kładek dla pieszych nad rzeką Wda – Roboty przygotowawcze: oznakowanie strefy robót zgodnie z opracowanym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenia strefy robót przed przedostaniem się zanieczyszczeń, szczególnie w trakcie realizacji robót antykorozyjnych, do wód rzeki Wdy. Roboty rozbiórkowe W ramach robót rozbiórkowych przewiduje się rozbiórkę następujących elementów: konstrukcja drewniana nawierzchni kładek wraz z krawężnikiem, podłużnicami i wypełnieniem poprzecznicy, konstrukcja żelbetowa zwieńczenia ścianki żwirowej na głębokość około 15 cm na całej szerokości obu przyczółków, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na długości po 10,00 m od ścianki żwirowej. Zamawiający dopuszcza wykonanie konstrukcji pomostu z desek kompozytowych. W sytuacji wykonania pomostu w tej technologii należy przewidzieć następujące prace: Wykonanie nowej konstrukcji podłużnic stalowych Po wykonaniu rozbiórki elementów drewnianych pomostu należy dostosować konstrukcję pomostu do montażu desek pomostowych kompozytowych. W tym celu na istniejących poprzecznicach należy zamontować 5 podłużnic z profili stalowych zimnowalcowanych typu kapeluszowego układanych w rozstawie co 60cm (parametry profilu: wysokości 100 mm, szerokości górnej powierzchni 60 mm, szerokości stopek po 25 mm oraz o grubości profilu 4 mm). Na konstrukcji kładki zainstalowane są dwa rodzaje poprzecznic z profili stalowych walcowanych: z kątownika 100x100x10 oraz z ceownika 120 zespolonego z dwuteownikiem 200. Poszczególne elementy stalowe mocować spoinami pachwinowymi gr. 3 mm. Do wykonania podłużnic zastosować stal klasy nie gorszej niż St3SX. Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej. W związku z uszkodzeniami korozyjnymi wszystkich elementów stalowych konstrukcji kładek projektuje się wykonać naprawę zabezpieczenia antykorozyjnego. Przewidziane do renowacji powierzchnie oczyścić do stopnia Sa 2 ½ oraz zabezpieczyć antykorozyjnie w systemie R2 zestawem farb epoksydowo – poliuretanowych. Zabezpieczenie strefy robót przed przedostaniem się zanieczyszczeń powstałych zarówno na etapie czyszczenia konstrukcji jak i wykonania powłok malarskich, do wód rzeki Wdy. Konserwacja łożysk: Należy oczyścić powierzchnie łożysk przez piaskowanie lub hydromonitoring, a następnie uniesienie konstrukcji przęseł i zabezpieczenie powierzchni stycznych konstrukcji smarem grafitowym. Zaleca się wymianę łożysk na elastomerowe o wymiarach 100 x 100 x 21 mm i nośności 100kN. Naprawa konstrukcji betonowych przyczółków zaprawami PCC: W celu przywrócenia pełnej wartości użytkowej elementów należy dokonać napraw zaprawami typu PCC. W pierwszej kolejności należy rozkuć zarysowania i usunąć skorodowane fragmenty konstrukcji betonowej. W przypadku odsłonięcia zbrojenia należy je oczyścić i zagruntować środkami w zależności od wybranego systemu naprawczego. Następnie wykonać warstwę szczepną i wypełnić ubytki zaprawą zgodnie z założeniami w karcie technologicznej. Korekta nawierzchni chodnika: Po wykonaniu konstrukcji kładek należy dokonać korekty nawierzchni chodników na dojściach do kładki. Projektuje się rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika na całej jego szerokości i na długości 10,00 m. Korekta ma na celu skorygowanie spadku podłużnego chodnika i likwidacje ewentualnego progu na styku chodnika i nadbudowy ścianki żwirowej. Nawierzchnię odtworzyć po ewentualnym uzupełnieniu podsypki z kostki betonowej uzyskanej z rozbiórki. Ewentualne ubytki materiału nawierzchni uzupełnić kostką betonowa o tej samej geometrii i tej samej grubości. - przebudowie trzech istniejących skrzyżowań w ciągu ul. Wojska Polskiego z: łącznicą DK91 (ul. Tucholska) / ul. Chełmińską, ul. Sportową i ul. Wodną na skrzyżowania typu rondo wraz z niezbędną infrastrukturą (wraz zagospodarowaniem wysp centralnych), - przebudowie istniejących zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowie nowych zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowie chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych (należy zaprojektować i wykonać ciąg pieszo-rowerowy bitumiczny po stronie lewej ul. Wojska Polskiego, chodnik z betonowej kostki brukowej po stronie prawej ulicy Wojska Polskiego), - przebudowie i budowie zatok autobusowych wraz z peronami i wiatami autobusowymi, - budowie pasa prawoskrętu z ulicy Wojska Polskiego na działkę nr 389/4, - budowie wyspy dzielącej z azylem dla pieszych w okolicy Szkoły Podstawowej nr 5 w Świeciu im. Polskich Olimpijczyków (działka nr 240/1), - budowie wyspy dzielącej z azylem dla pieszych w okolicy Przedszkola nr 3 „Pod Łabędziem” (działka nr 285/4), - wykonaniu przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów wyposażonych w oznakowanie aktywne (pionowe i poziome) oraz urządzenia brd - w ramach zadania należy zaprojektować i wykonać rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo na projektowanych przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów (między innymi: zastosowanie znaków aktywnych pionowych oraz poziomych (punktowe elementy odblaskowe - aktywne), zastosowanie urządzeń ułatwiających korzystanie z przejść dla pieszych przez osoby niepełnosprawne (płytki ryflowane oraz obniżenie krawężnika w stosunku do nawierzchni do wys. +/- 0 cm), zastosowanie dedykowanego rozwiązania oświetlenia na przejściach dla pieszych zgodnie z normą PN-EN 13201 i opracowaniem pt. "Wytyczne organizacji bezpiecznego ruchu pieszych - wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych", na wszystkich przejściach dla pieszych w ciągu ul. Wojska Polskiego wykonanie (jeśli to możliwe) "trójwymiarowego" oznakowania poziomego - poprzez zastosowanie iluzji optycznej). - budowie nowego oświetlenia rond i ulic (oświetlenie energooszczędne), - przebudowie kolidującej infrastruktury podziemnej i nadziemnej, - budowie nowej infrastruktury podziemnej i nadziemnej, - wykonaniu obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym, - regulacji wysokościowej studni i zaworów do nowoprojektowanych lub istniejących nawierzchni, - wykonaniu niezbędnej infrastruktury m.in. barier ochronnych, znaków pionowych i poziomych, itp., - wykonanie robót wykończeniowych. 3.4 Szczegółowe informacje związane z zakresem przebudowy drogi powiatowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/zaprojektowanie-i-wykonanie-zadania-dla-inwestycji-pn-przebudowa-drogi-powiatowej-nr-1286c-morsk-swiecie-dworzysko-etap-ii-3/ 4. Wszystkie dokumenty, takie jak raporty, mapy, wykresy, rysunki, specyfikacje techniczne, plany, dane statystyczne, obliczenia oraz dokumenty pomocnicze lub materiały nabyte, zebrane lub przygotowane przez Nadzór Inwestorski w ramach Umowy będą stanowić wyłączną własność Zamawiającego. Po zakończeniu Umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przekaże wszystkie w/w dokumenty Zamawiającemu. Inspektor Nadzoru może zatrzymać kopie dokumentów, o których mowa wyżej, pod warunkiem, że nie będzie ich używał do celów niezwiązanych z Umową, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie ofertowej. 5. Nadzór inwestorski nie będzie publikował informacji dotyczących Usługi, powoływał się na Umowę w trakcie świadczenia jakichkolwiek usług innym osobom oraz nie wyjawi informacji uzyskanych od Zamawiającego, bez jego uprzedniej zgody wystawionej na piśmie. 6. Inspektor Nadzoru powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 7. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom oraz nazwy podwykonawców. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 147029.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „INFRASTRUKTURA” Projektowanie i Nadzór Marek Bukowski
Email wykonawcy: marekbukowski@o2.pl
Adres pocztowy: Michale 123F
Kod pocztowy: 86-134
Miejscowość: Dragacz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 155964.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 287820.00
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wykonawca na etapie składania ofert nie wskazał wartości lub procentowej części zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.