eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398585-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 602975-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny 59065355300000, ul. św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 447103314
e-mail: drogi@powiat-tomaszowski.pl
www: http://bip-powiat-tomaszowski-new.mserwer.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP.3801.36.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 1 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy przy użyciu pługa średniego i piaskarki zamawiającego – 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km – praca pługu, 2500 km – praca piaskarek. Część nr 2 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy przy użyciu pługa średniego i piaskarki zamawiającego – 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km – praca pługu, 2500 km – praca piaskarek. Część nr 3 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem średnim wykonawcy przy użyciu piaskarki zamawiającego – 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km – praca pługu, 2500 km – praca piaskarek. Część nr 4 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem średnim wykonawcy przy użyciu piaskarki zamawiającego – 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2500 km – praca pługu, 2500 km – praca piaskarek. Część nr 5 : Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem wykonawcy przy użyciu piaskarki wykonawcy – 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2000 km – praca pługu, 2000 km – praca piaskarek. Część nr 6: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym z pługiem wykonawcy przy użyciu piaskarki wykonawcy – 1 szt. Przewidywany zakres zadania: 2000 km – praca pługu, 2000 km – praca piaskarek Część nr 7: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem – 1 szt. Przewidywany zakres zadania :160 godzin pracy sprzętu. Część nr 8: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem – 1 szt. Przewidywany zakres zadania :160 godzin pracy sprzętu. Cześć nr 9: Odśnieżanie dróg ciągnikiem z pługiem – 1 szt. Przewidywany zakres zadania 160 godzin pracy sprzętu. Część nr 10: Odśnieżanie oraz przygotowanie i załadunek materiałów Zadanie obejmuje wykonywanie usług przy użyciu koparko-ładowarki polegających na przygotowaniu materiałów uszarstniających oraz ich załadunek do piaskarek Przewidywana ilość pracy sprzętu ok. 620 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamontowania na pojeździe Wykonawcy systemu monitorowania pojazdów i pracy zamontowanego na pojeździe sprzętu oraz zastrzega prawo do kontrolowania świadczenia usługi poprzez zamontowany system. W przypadku składania ofert na części 1-4 Wykonawca zobowiązny jest zapoznać się ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w celu przygotowania się do montażu sprzetu na samochodzie wykonawcy. Koszty montażu ponosi wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37037.04 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Transport Towarowy Leszek Biały
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 16
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32407.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usłguowo-Produkcyjno-Handlowa MARKO
Email wykonawcy: markoglinnik@wp.pl
Adres pocztowy: Glinnik 63
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: Lubochnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 46250

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. WULKAN Robert Stanisławski
Email wykonawcy: robert4810@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 17
Kod pocztowy: 97-216
Miejscowość: Czerniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59400

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59400
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa WULKAN Robert Stanisławski
Email wykonawcy: robert4810@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 17
Kod pocztowy: 97-216
Miejscowość: Czerniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59400

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59400
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44444.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SEB-TRANS Sebastian Czyżykowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 4
Kod pocztowy: 97-216
Miejscowość: Czerniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47222.22 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa MARKO
Email wykonawcy: markoglinnik@wp.pl
Adres pocztowy: Glinnik 63,
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: Lubochnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 49000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Część nr 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Część nr 9

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Część nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49600 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Śliwiński Sebastian
Email wykonawcy: sebastiansliwinksi82@wp.pl
Adres pocztowy: Małecz 44
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: Lubochnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 55800

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.