Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, przy ul. Szamockiej 3, 5 (budynek Centrali skrzydło A, B, C i budynek D), Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5, ul. Podskarbińska 25a, COS Osuchów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 667 17 04
faks: 22 667 17 33
e-mail: SekretariatDZP@zus.pl
www: www.zus.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zus.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, przy ul. Szamockiej 3, 5 (budynek Centrali skrzydło A, B, C i budynek D), Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5, ul. Podskarbińska 25a, COS Osuchów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TZ/271/75/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, przy ul. Szamockiej 3, 5 (budynek Centrali skrzydło A, B, C i budynek D), Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5, ul. Podskarbińska 25a, COS Osuchów
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 207366.57 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Sprzątania Wnętrz MOP 83 Józef Jankowski Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szafirowa 7A z siedzibą w Gronowie Górnym
Kod pocztowy: 82-310
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 240902.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 240902.31
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Zamawiający nie jest w stanie wskazać
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust 1 pkt. 3 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienia udzielono na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.), zgodnie z którym ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamówienia udzielono w celu zachowania ciągłości usług sprzątania do czasu rozstrzygnięcia aktualnie prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego i zawarcia umowy, z Wykonawcą wybranym w trybie konkurencyjnym.
W dniu 15 lipca 2020 r. zostało wszczęte postępowanie w przedmiocie zamówienia na okres od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 22 września 2020r. do 30 listopada 2022 r.
W trakcie trwającego postępowania w dniu 16 listopada 2020 r. wpłynęło odwołanie od firmy Zakład Sprzątania Wnętrz MOP 83 Józef Jankowski Sp. z o.o. dotyczące rażąco niskiej ceny oferty Konsorcjum Impel System sp. z o. o, Impel Facility Services sp. z o. o.
W dniu 03.12.20 r., odbyło się ogłoszenie/odczytanie wyroku KIO dot. posiedzenia KIO (01.12.2020r.) sygn. akt 2974/20, w związku z wniesionym odwołaniem przez MOP 83 Sp. z o.o., w związku opublikowanym wyborem oferty najkorzystniejszej z dnia 05.11.2020 r.
W wyroku KIO uwzględniło odwołanie wniesione przez MOP 83 Sp. z o.o. ,nakazano Zamawiającemu unieważnienie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej, oraz nakazano Zamawiającemu wezwanie firmy IMPEL Sp. z o.o. do złożenia wyjaśnień na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. „Wezwanie do wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny w części A zamówienia”, w szczególności czy cena oferty, w tym ceny jednostkowe wskazane we wniesionym odwołaniu MOP 83 (zarzuty MOP 83 Sp. z.o.o.) - nie są rażąco niskie wraz z przedstawieniem dowodów na potwierdzenie złożonych wyjaśnień.
Z uwagi na zaistniałe okoliczności faktyczne, niezależne od Zamawiającego oraz czas trwania procedury odwoławczej, za czym idzie przedłużenie trwającego postępowania, wskazanym było udzielenie niniejszego zamówienia do czasu zakończenia postępowania co umożliwi zawarcie umowy w trybie przetargu nieograniczonego.
Zawarta umowa na sprzątanie obiektów Centrali Zakładu była zawarta do dnia 15 grudnia 2020 r., a po jej zakończeniu Zakład Ubezpieczeń Społecznych utraciłby prawo do korzystania z usług sprzątania. Z przyczyn technicznych oraz organizacyjnych przedmiotowe zamówienie winno być zrealizowane przez Wykonawcę, który aktualnie świadczy usługi sprzątania dla Centrali Zakładu. Każdy inny potencjalny wykonawca musiałby w krótkim czasie pozyskać 39 pracowników do realizacji usługi. Żaden Wykonawca poza aktualnym realizującym umowę nie byłby w stanie wykonać tego zamówienia w czasie i zgodnie z potrzebami wskazanymi przez Zamawiającego.
Ze względu na przedłużanie się procedury przetargowej w wyniku korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej i powtórzenia przez Zamawiającego czynności zgodnie z wyrokiem KIO, niezbędnym było udzielenie przedmiotowego zamówienia – na czas konieczny do zakończenia procedury przetargowej i wyboru wykonawcy właściwej umowy długoterminowej – w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia nie było możliwe.
Zawarcie umowy z aktualnym Wykonawcą pozwoliło na zachowanie ciągłości usług sprzątania do czasu rozstrzygnięcia aktualnie prowadzonego przetargu i zawarcia umowy, z Wykonawcą wybranym w trybie konkurencyjnym.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.