eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa budynku administracyjno-biurowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku oraz budowa dźwigu osobowego, na terenie nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397715-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku:

Przebudowa budynku administracyjno-biurowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku oraz budowa dźwigu osobowego, na terenie nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611257-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny 58710240000000, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 54 423 23 00
faks: 54 423 23 19
e-mail: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
www: www.bip.mopr.wloclawek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku administracyjno-biurowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku oraz budowa dźwigu osobowego, na terenie nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOPR.AO.A.261.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Określenie przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku administracyjno-biurowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku oraz budowa dźwigu osobowego, na terenie nieruchomości przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku, na terenie działki nr 43 obręb Włocławek KM 47. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 1.3. W razie konieczności odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę niezależnie czy odstąpienie to ma charakter nieistotny czy istotny, Wykonawca pisemnie zawiadamia o takiej potrzebie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prac w celu zapobieżenia powstania szkody po stronie Zamawiającego. 1.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową. 1.5. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie niezbędne media do wykonania robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia a Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić miejsce budowy wraz z zapewnieniem opomiarowania mediów. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieprzerwany dostęp do wody i prądu. 1.7. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszelkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu robót wszelkie urządzenia z miejsca budowy. 1.8. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego udostępnić do wglądu formularze zamówieniowe materiałów i urządzeń. Zamówienia materiałów i urządzeń innych niż wymienione w dokumentacji wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym godziny pracy w obiekcie, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 1.10. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy, zgodnie z planem BIOZ przez niego wykonanym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. Za nienależyte wykonanie tych obowiązków będzie ponosił odpowiedzialność odszkodowawczą. 1.11. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.). 1.13. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy oraz poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami. 1.14. Utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy stanowi obowiązek i koszt Wykonawcy. 1.15. Wykonawca na własny koszt prowadzić będzie właściwą gospodarkę odpadami oraz wymaganą dokumentację gospodarki odpadami w sposób określony przepisami szczególnymi. Dokumentację tę Wykonawca zobowiązany będzie udostępniać Zamawiającemu na jego żądanie. 1.16. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren robót i przeprowadzenia kontroli przez pracowników instytucji, o których Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego, pracowników organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych prawem budowlanym oraz do udostępnienia tym osobom danych i informacji wymaganych prawem budowlanym, a także pozwoli na przeprowadzanie audytu przez audytorów. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać dokumentację fotograficzną wykonaną techniką cyfrową z zapisem zdjęć w formacie powszechnie odczytywanym w formie elektronicznej – terenu budowy przed rozpoczęciem realizacji, w trakcie realizacji (tak aby monitorować stan wykonywania robót co najmniej 1 raz w tygodniu) i po zakończeniu robót, w celu umożliwienia weryfikacji przez Zamawiającego stanu przed i po zakończeniu robót. Wykonawca przekazuje fotografie cyfrowe do dokumentacji budowy oraz Zamawiającemu nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 1.17. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 1.18. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i przechowywania wszelkich dokumentów budowy do czasu przejęcia ich przez Zamawiającego. 1.19. Na Wykonawcy spoczywają wszelkie obowiązki właściwe dla Wykonawcy, w tym zwłaszcza wszelkie działania związane z koordynacją prac i działań w procesie budowlanym. 1.20. Od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać. 1.21. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco i przechowywania dokumentów budowy (w tym dziennika budowy), w formie zgodnej z prawem budowlanym. 1.22. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do dziennika budowy o terminie robót ulegających „zakryciu” oraz terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. 1.23. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu umowy, jego części bądź urządzeń w toku realizacji Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny. 1.24. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wykonanych robót, dostarczonych i zainstalowanych materiałów i urządzeń. 1.25. Materiały i urządzenia, o których mowa w pkt 27 powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 Prawa budowlanego oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 215), wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak również spełniać wymogi przepisów szczególnych. 1.26. Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ciężaru i ilości zużytych materiałów. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. 1.27. W przypadku braku w dokumentacji projektowej jednoznacznych opisów cech materiałów przewidzianych do wbudowania, Wykonawca jest zobowiązany przed ich wbudowaniem lub wykorzystaniem, w terminie pozwalającym na ich zaakceptowanie, przesłać Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego informację określającą proponowane rozwiązania. Na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego materiały stosowane przez Wykonawcę będą poddawane próbom, testom oraz badaniom w miejscu ich produkcji, na terenie budowy lub w innych miejscach proponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem prób, testów lub badań. Materiały lub urządzenia, w stosunku do których Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zażądał przeprowadzenia prób, testów lub badań nie mogą zostać wykorzystane przed pisemnym zaakceptowaniem ich przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 1.28. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku I oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp. 1.29. Materiały i urządzenia, które nie będą zgodne z warunkami określonymi w zawartej umowie, jak również nieodpowiadające Polskim Normom lub nieposiadające stosownych atestów oraz certyfikatów muszą zostać usunięte z terenu budowy na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego potwierdzone przez Zamawiającego, w podanym przez niego terminie. Jeżeli to nie nastąpi mogą zostać usunięte przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.30. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym w trakcie realizacji czynności zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do jego uzyskania. 1.31. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.32. Wykonawca zapewni Zamawiającemu swobodny i bezpieczny dostęp do budynku Urzędu dla pracowników, petentów i innych osób załatwiających sprawy w urzędzie. 1.33. Wykonawca jest zobowiązany współpracować w trakcie realizacji zamówienia z przedstawicielami Zamawiającego, w szczególności w zakresie realizacji prac uciążliwych (wiercenie, kucie itp.). 1.34. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować prace w sposób nienarażający użytkowników obiektów i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę na przedmiotowe roboty budowlane. Lokalizacja inwestycji: Przedsięwzięcie realizowane jest w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, zlokalizowanym przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku na działce nr 43, obręb ewidencyjny Włocławek KM 105. Istniejący stan zagospodarowania terenu: Działka zabudowana jest budynkiem biurowym i garażowym. Działka jest ogrodzona, posiada urządzoną zieleń i utwardzone dojścia i dojazd do budynku. Projektowane zagospodarowanie działki: projektowane prace ograniczają się do wykonania dobudowy zewnętrznej windy do budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10 i ingerują w zagospodarowanie działki. Zestawienie powierzchni: Działka zabudowana jest budynkiem biurowym i garażowym wykonanym w technologii tradycyjnej. Pow. działki nr 43 - 7083,0m2 Pow. zabudowy bud. biurowego 1153,0m2 Pow. zabudowy bud. garażowego - 102,0m2. Powierzchnia zabudowy projektowanej dobudowy windy 8,67m2 Dane informacyjne: Działka objęta jest ochroną Konserwatora Zabytków. Teren objęty opracowaniem nie podlega wpływom eksploatacji górniczej. Projektowane prace nie mają ujemnego wpływu na środowisko, przedmiotową działkę i działki sąsiednie. Prowadzone roboty będą oddziaływać na działkę nr 43, obręb Włocławek KM 47. Warunki niezbędne dla osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich: realizacja projektowanych robót ma na celu usunięcie istniejących barier architektonicznych, co pozwoli na samodzielne korzystanie z obiektu osobom niepełnosprawnym, w tym poruszającym się na wózkach inwalidzkich (pracownikom i interesantom). Inne dane: Działkę uzbrojono w instalacje: elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. 2. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w treści następujących dokumentów: - projekt budowlany na Przebudowę budynku administracyjno-biurowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie – Budowa dźwigu osobowego kategoria obiektu XVI. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiary robót w poszczególnych branżach – mają charakter pomocniczy. Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy PZP szczegółowe wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w projekcie budowlanym i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załączniki do SIWZ. UWAGA! Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 287041.53 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Interso Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@interoserwis.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gustawa Daniłowskiego 6/76
Kod pocztowy: 01-833
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 350000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 350000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 448660.26
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.