Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Chrzanowie w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 550533991-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 (32)7585101
faks: +48(32)6233786
e-mail: zp@chrzanow.pl
www: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Chrzanowie w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IRZ.271.24.2020.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Usługa polegać będzie na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego na rzecz Urzędu Miejskiego w Chrzanowie w roku 2021.
2.Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 3 oraz zestawienie ilościowe i rodzajowe przesyłek stanowiące załącznik nr 4 do zaproszenia.
3.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi czyli osób sprawujących kontrolę nad realizacją umowy.
2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności.
5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Zamówienie realizowane będzie w terminie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 64.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 283177.97 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rodziny Hiszpańskich 8,
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 284049.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 284049.15
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 66 i art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Powody zastosowania ww. trybu zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.), gdzie Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (...) nie zostały złożone żadne oferty; Pierwsze postępowanie zostało unieważnione w dniu 18.11.2020 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018 r. poz. 1843 ze zm.), zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18.11.2020 r. do godz. 08:00 nie wpłynęła żadna oferta w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie i podległych Rejonów w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez okres 48 miesięcy.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie 2024-2025
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.