eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem Zamówienia jest: 1) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w Centrali Zakładu na ITS Zamawiającego Systemu digitalizacji wraz z usługą wsparcia w instalacji i konfiguracji skanerów, 2) rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Nimble AF80, wraz dostawą 14 licencji Veeam Backup i Replication Enterprise Plus z 12 miesięcznym wsparciem producenta oprogramowania, 3) sprzedaż, dostawa 365 sztuk skanerów CZUR ET18 Pro, 4) zapewnienie niezbędnego wsparcia producenta, na okres 12 miesięcy (w wersji Premium) dla systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux 7.9 - Red Hat Enterprise Linux Server,Premium, 5) świadczenie przez okres 9 miesięcy obsługi serwisowej skanerów, 6) świadczenie przez okres 9 miesięcy usług utrzymania Systemu digitalizacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510397524-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych:

Przedmiotem Zamówienia jest: 1) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w Centrali Zakładu na ITS Zamawiającego Systemu digitalizacji wraz z usługą wsparcia w instalacji i konfiguracji skanerów, 2) rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Nimble AF80, wraz dostawą 14 licencji Veeam Backup i Replication Enterprise Plus z 12 miesięcznym wsparciem producenta oprogramowania, 3) sprzedaż, dostawa 365 sztuk skanerów CZUR ET18 Pro, 4) zapewnienie niezbędnego wsparcia producenta, na okres 12 miesięcy (w wersji Premium) dla systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux 7.9 - Red Hat Enterprise Linux Server,Premium, 5) świadczenie przez okres 9 miesięcy obsługi serwisowej skanerów, 6) świadczenie przez okres 9 miesięcy usług utrzymania Systemu digitalizacji.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, krajowy numer identyfikacyjny 00001775600000, Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 667 17 04
faks: 22 667 17 33
e-mail: SekretariatDZP@zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem Zamówienia jest: 1) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w Centrali Zakładu na ITS Zamawiającego Systemu digitalizacji wraz z usługą wsparcia w instalacji i konfiguracji skanerów, 2) rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Nimble AF80, wraz dostawą 14 licencji Veeam Backup i Replication Enterprise Plus z 12 miesięcznym wsparciem producenta oprogramowania, 3) sprzedaż, dostawa 365 sztuk skanerów CZUR ET18 Pro, 4) zapewnienie niezbędnego wsparcia producenta, na okres 12 miesięcy (w wersji Premium) dla systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux 7.9 - Red Hat Enterprise Linux Server,Premium, 5) świadczenie przez okres 9 miesięcy obsługi serwisowej skanerów, 6) świadczenie przez okres 9 miesięcy usług utrzymania Systemu digitalizacji.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest:
1) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w Centrali Zakładu na ITS Zamawiającego Systemu digitalizacji wraz z usługą wsparcia w instalacji i konfiguracji skanerów,
2) rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Nimble AF80, wraz dostawą 14 licencji Veeam Backup i Replication Enterprise Plus z 12 miesięcznym wsparciem producenta oprogramowania,
3) sprzedaż, dostawa 365 sztuk skanerów CZUR ET18 Pro,
4) zapewnienie niezbędnego wsparcia producenta, na okres 12 miesięcy (w wersji Premium) dla systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux 7.9 - Red Hat Enterprise Linux Server,Premium,
5) świadczenie przez okres 9 miesięcy obsługi serwisowej skanerów,
6) świadczenie przez okres 9 miesięcy usług utrzymania Systemu digitalizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.26.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Z uwagi na zaistnienie okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych i całkowicie niezależnych od Zakładu związanych z trwającą trudną sytuację epidemiologiczną (nagły nieprzewidziany wzrost zachorowań i osób poddanych kwarantannie) oraz rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 wśród pracowników ZUS, konieczne jest odseparowanie pracowników merytorycznych z obszaru obsługi świadczeń, ubezpieczonych i płatników składek od fizycznego środowiska pracy. Powyższe może zostać osiągnięte poprzez wdrożenie działań zmierzających do digitalizacji dokumentów i ich udostępnienia w formie cyfrowej, co dotychczas odbywało się obiegowo poprzez fizyczne dostarczanie przez pracowników akt i dokumentów w formie papierowej. Zdalna realizacja zadań tych osób zapewnia ciągłość działania i terminowość realizacji zadań Zakładu. W okresie epidemii rola ZUS jest szczególnie krytyczna i nie jest możliwe wstrzymanie
czy istotne spowolnienie realizacji przydzielonych Zakładowi zadań. Zakup skanerów i dedykowanego rozwiązania systemowego (tj. repozytorium dokumentów wraz z interfejsem do aplikacji AIS służącej do obsługi teczek) wpłynie na zmniejszenia ekspozycji zakażeń i zaspokojenia narastających potrzeb w zakresie udostępniania dokumentacji i da możliwość uniknięcia narażania pracowników na utratę zdrowia lub życia. Powyższe działania mogą w sposób istotny zmniejszyć ekspozycję pracowników na ryzyko zakażenia w wyniku bezpośrednich kontaktów lub dokumentami papierowymi jak również kompleksowo zapewnić pracownikom możliwości pracy zdalnej i wykonywanie czynności związanych z opracowaniem akt, decyzji związanych z wypłatą świadczeń, obsługą zwolnień lekarskich, ulg dla przedsiębiorców.

Zamówienie udzielone na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych(Dz. U. poz. 1842).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5244650.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Comarch Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szamocka 8
Kod pocztowy: 01-748
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6450919.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 0
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: umowa została zawarta w formie elektronicznej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.