eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395470-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Gmina Chrzanów:

Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604172-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chrzanów, krajowy numer identyfikacyjny 276257943, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: +48 (32)7585101
faks: +48(32)6233786
e-mail: zp@chrzanow.pl
www: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IRZ.271.22.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw”. 2.Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń na placach zabaw:
a)Plac zabaw w Źrebcach: kiwak potrójny na sprężynie - 1szt., huśtawka typu ważka - 1szt.,ławka z podłokietnikiem i oparciem - 1szt.
b)Plac zabaw na osiedlu Kąty: zestaw zabawowy - 1szt. (zjeżdżalnia, drabinki i schody), huśtawka ważka - 1szt., sprężynowiec traktor - 1szt., sprężynowiec słoń - 1szt., demontaż istniejącej karuzeli i jej ponowny montaż w innym miejscu na tym placu zabaw.
c)Plac zabaw na osiedlu Niepodległości: trampolina kwadratowa - 1szt.
d)Plac zabaw w Płazie: metalowa huśtawka podwójna z siedziskami typu koszyk - 1szt. wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej - maty przerostowej z gumy, huśtawka ważka - 1szt., sprężynowiec skuter - 1szt., sprężynowiec dino - 1szt., sprężynowiec motocykl - 1szt., walec typu twist - 1szt.
e)Plac zabaw na os. Stara Huta: metalowa huśtawka podwójna z siedziskami typu koszyk - 1szt. wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej – maty przerostowej.
f)Plac zabaw na osiedlu Rospontowa: zestaw sprawnościowy - 1szt. (lina z drążkiem wspinaczkowym, lina wspinaczkowa, rura strażacka, drabinka linowa, przeplotnia pozioma, słup z kamieniami wspinaczkowymi) wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową.
g)Plac zabaw w Okradziejówce: sprężynowiec traktor - 1szt., samolot na sprężynach - 1szt., sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1szt. (ścianka wspinaczkowa, drążek gimnastyczny na linach, drabinka linowa, ścianka (przeplotnia) linowa, drążek gimnastyczny, wejście rurowe, pajęczyna z lin pozioma sześciokątna) wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową, demontaż istniejącego drewnianego zestawu sprawnościowego.
h)Plac zabaw w Luszowicach: karuzela twister - 1szt., sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1szt. (ścianka wspinaczkowa, drążek gimnastyczny na linach, drabinka linowa, ścianka (przeplotnia) linowa, drążek gimnastyczny, wejście rurowe, pajęczyna z lin pozioma sześciokątna) wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową, wymiana istniejącego ogrodzenia o długości 150 m, wraz z 2 bramkami wejściowymi i bramą wjazdową na nowe ogrodzenie panelowe wraz z podmurówką.
3.Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać Certyfikat zgodności z aktualna normą PN-EN 1176 : 2009 (wszystkie części), wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
5.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę,
na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące
w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ppkt. 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów,
c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności.
5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 235269.66 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 60 a
Kod pocztowy: 88-170
Miejscowość: Pakość
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 136466.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 136466.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 250000.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.