To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 604172-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 (32)7585101
faks: +48(32)6233786
e-mail: zp@chrzanow.pl
www: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IRZ.271.22.2020.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Wymiana urządzeń i doposażenie placów zabaw”. 2.Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń na placach zabaw:
a)Plac zabaw w Źrebcach: kiwak potrójny na sprężynie - 1szt., huśtawka typu ważka - 1szt.,ławka z podłokietnikiem i oparciem - 1szt.
b)Plac zabaw na osiedlu Kąty: zestaw zabawowy - 1szt. (zjeżdżalnia, drabinki i schody), huśtawka ważka - 1szt., sprężynowiec traktor - 1szt., sprężynowiec słoń - 1szt., demontaż istniejącej karuzeli i jej ponowny montaż w innym miejscu na tym placu zabaw.
c)Plac zabaw na osiedlu Niepodległości: trampolina kwadratowa - 1szt.
d)Plac zabaw w Płazie: metalowa huśtawka podwójna z siedziskami typu koszyk - 1szt. wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej - maty przerostowej z gumy, huśtawka ważka - 1szt., sprężynowiec skuter - 1szt., sprężynowiec dino - 1szt., sprężynowiec motocykl - 1szt., walec typu twist - 1szt.
e)Plac zabaw na os. Stara Huta: metalowa huśtawka podwójna z siedziskami typu koszyk - 1szt. wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej – maty przerostowej.
f)Plac zabaw na osiedlu Rospontowa: zestaw sprawnościowy - 1szt. (lina z drążkiem wspinaczkowym, lina wspinaczkowa, rura strażacka, drabinka linowa, przeplotnia pozioma, słup z kamieniami wspinaczkowymi) wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową.
g)Plac zabaw w Okradziejówce: sprężynowiec traktor - 1szt., samolot na sprężynach - 1szt., sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1szt. (ścianka wspinaczkowa, drążek gimnastyczny na linach, drabinka linowa, ścianka (przeplotnia) linowa, drążek gimnastyczny, wejście rurowe, pajęczyna z lin pozioma sześciokątna) wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową, demontaż istniejącego drewnianego zestawu sprawnościowego.
h)Plac zabaw w Luszowicach: karuzela twister - 1szt., sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1szt. (ścianka wspinaczkowa, drążek gimnastyczny na linach, drabinka linowa, ścianka (przeplotnia) linowa, drążek gimnastyczny, wejście rurowe, pajęczyna z lin pozioma sześciokątna) wraz z nawierzchnią bezpieczną piaskową, wymiana istniejącego ogrodzenia o długości 150 m, wraz z 2 bramkami wejściowymi i bramą wjazdową na nowe ogrodzenie panelowe wraz z podmurówką.
3.Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać Certyfikat zgodności z aktualna normą PN-EN 1176 : 2009 (wszystkie części), wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
5.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę,
na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące
w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ppkt. 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów,
c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności.
5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 235269.66 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 60 a
Kod pocztowy: 88-170
Miejscowość: Pakość
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 136466.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 250000.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
- Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- DOCIEPLENIE ŚCIANY ZEWNĘTRZNEJ OD STRONY WEWNĘTRZNEGO PARKINGU MPR NR 1 W CHRZANOWIE UL. SOKOŁA 19
- "Modernizacja trzech toalet na I, II, III piętrze przy ul. Partyzantów 2 oraz jednej toalety przy ul. Zielonej 20 w budynkach Starostwa Powiatowego w Chrzanowie
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracowni Diagnostycznych Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dwóch studni głębinowych o wydajności 30m3/h każda, dwóch zbiorników naziemnych do magazynowania wody wraz z rurociągami oraz rozbiórkę istniejącego ujęcia wody.
- Przebudowa ul. Chmielnej w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych - Etap II, obejmujący przebudowę ul. Chmielnej od posesji nr 13 do ul. Chabrowej
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
- Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków
- Modernizacja drogi nr 5048S stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w sołectwach Uchylsko i Olza
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Krajeńskie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.