Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 510323359-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku: Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8, od 01.01.2020 do 31.12.2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624053-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku, Krajowy numer identyfikacyjny 36289498800000,
ul. Topolowa
8,
11-220
Kamińsk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897622017, 897610782, e-mail
dps@uggorowo.pl, kuzniakmonika@wp.pl, faks
897622017.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8, od 01.01.2020 do 31.12.2020.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia (od poniedziałku do niedzieli z uwzględnieniem wszystkich świąt) w formie cateringu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" z uwzględnieniem diet oraz kaloryczności posiłków do Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku przy ul. Topolowej 8, w okresie od 01.01.2020r do 31.12.2020r. 2.Ilość zamawianych posiłków dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku to szacunkowo- 6935 osobodni ( Udzielający zamówienia oświadcza, że wskazana ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość mieszkańców w DPS "Senior" w Kamińsku - 19 osób). 3.Posiłki dla mieszkańców oraz seniorów powinny uwzględniać następujące diety: dieta ogólna, dieta lekkostrawna, dieta cukrzycowa , dieta wątrobowa, dieta papka. 4. Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: kalorie ok. 2885 -3000, węglowodany ok. 300g, białko ogółem ok. 70 g. Białko zwierzęce ok. 20-30 g, tłuszcz ok. 70 g. Białko powinno pokrywać od 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. 5. Każdy obiad należy ugotować zgodnie ze sztuką kulinarną i zasadami żywienia, używając włoszczyzny oraz przypraw kuchennych, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. II Żywienie mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku obejmuje: 1.sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze stanu mieszkańców z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, 2. dystrybucja dostarczonych posiłków dla mieszkańców DPS przez pracowników Wykonawcy (istnieje możliwość wykorzystywania zastawy stołowej i sztućców będących w posiadaniu Zamawiającego) 3. odbiór pojemników. III Wykonawca powinien zapewnić dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku: 1.dostarczanie posiłków we wszystkie dni tygodnia do ciągu kuchennego Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku zgodnie z poniższymi zasadami: a) śniadanie godz.7:00 b) II śniadanie, c) obiad godz.11:30, d) podwieczorek, kolacja godz.17:00 dodatkowe posiłki dotyczące np. diety cukrzycowej będą po uzgodnieniu z wykonawcą dostarczane w następujący sposób: drugie śniadanie razem z pierwszym śniadaniem podwieczorek, kolacja razem z obiadem. 2.Dostęp przez całą dobę do podstawowych produktów żywnościowych i napojów zgodnie z Rozporządzeniem MRPiPS. Do produktów tych zaliczamy chleb, masło, dżem, herbata, cukier,. 3. Dostarczanie posiłków własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach zapewniających właściwą temperaturę i posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. 4.Jadłospisy podlegać będą kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia osobie upoważnionej planowanego na następny tydzień jadłospisu (wzór ustalony przez Wykonawcę), w którym zawarte będą z podziałem na diety następujące dane: nazwa posiłku, kaloryczność, gramatura gotowego posiłku z podziałem części składowych wyrażone w gramach lub sztukach, składniki mogące być alergenami 5.Wykonawca zobowiązany jest używać masło świeże a nie produkty masłopodobne oraz wędliny wysokiej jakości. 6.Reklamacje dotyczące składu jakościowego i ilościowego (np. brak masła) będą zgłaszane wykonawcy telefonicznie lub w formie pisemnej. 8.Zaleca się, aby Wykonawca pobierał i przechowywał próbki podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 48 godz. od upływu dnia ich podania. 9. Zamawianie posiłków odbywać się będzie telefonicznie w dniu poprzedzającym ich dostarczenie do godz. 9:00 przez pracownika DPS "Senior". Zamówienie na posiłki dostarczane na niedzielę i poniedziałek będą zamawiane w piątek. Korekta zamówienia w dniu dostawy ilości całodziennych posiłków oraz obiadów /łącznie z dietami / do godz. 9:00. Złożenie korekty odbywać się będzie faksem lub telefonicznie. 10. Podstawą do sporządzania posiłków dla mieszkańcó będą : wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów żywienia zbiorowego typu zamkniętego opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia oraz norm HCCAP wykaz diet stosowanych w DPS "Senior" . 11. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2019 roku poz. 1252 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 12. Wykonawca będzie mył i wyparzał termosy w swojej siedzibie. IV. Warunki dodatkowe: 1.Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za ilość faktycznie wydanych posiłków. Wykonawca powinien ująć w cenie ryzyko związanie z nieobecnością mieszkańca Domu Pomocy Społecznej "Senior" w przypadku pobytu w szpitalu lub przebywaniem na urlopie. 3.Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55320000-9
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140626.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.HiU. "SZRON" Mirosław Abucewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151876.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAMIŃSK
więcej: przetargi KAMIŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostarczania i wydania posiłków dla 51 wychowanków Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej na 2026 rok
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych w ramach projektu: "W aktywności i integracji siła!"
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rydygiera 30/32 w Toruniu na 2026 rok
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 PRZY UL. BRODNICKIEJ 10 W SZCZECINIE
- USŁUGA CATERINGOWA - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do przedszkola w Mrowinie.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia transportem wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior+ w Łąkiem na rok 2026
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





