eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Kartuskiej Pływalni Nëczk przez ratowników wodnych w 2020r.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510323348-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Kartuskiej Pływalni Nëczk przez ratowników wodnych w 2020r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626725-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19125419800000, ul. ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 810 454, e-mail dyrtech@kpwik.kartuzy.pl, faks 586 810 209.
Adres strony internetowej (url): www.kpwik.kartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowe Przedsiębiorstwo Wodociągowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Kartuskiej Pływalni Nëczk przez ratowników wodnych w 2020r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.3.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Kartuskiej Pływalni Nëczk przez ratowników wodnych w obiekcie basen pływacki sportowy o wymiarach 25,00 m x 12,5 m, tj. 312,50 m2 z sześcioma torami oraz głębokością 1,2 m - 1,8 m (basen wraz z zapleczem technicznym w pełni odpowiada wymogom przeprowadzenia zawodów sportowych). Termin wykonania umowy: 01.01.2020 - 31.12.2020 Zamówienie jest realizowane przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli - ok. 10150 godzin rocznie przy obsadzie dwóch ratowników na każdej zmianie - z wyjątkiem świąt: Nowego Roku, pierwszego dnia Wielkanocy, Wszystkich Świętych, Wigilii, 25 grudnia i 31 grudnia oraz z wyjątkiem lipca (przerwa technologiczna) w godzinach od 6.15 do 22.15 a w sierpniu w godzinach 13.15 - 21.15. Szczegółowo przedmiot zamówienia przedstawia się następująco: a) sprawdzenie przed otwarciem oraz monitorowanie w czasie pływania stanu technicznego niecki basenowej, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie kierownikowi Pływalni lub pełniącemu zmianę operatorowi urządzeń basenowych z wpisem do dziennika pracy, b) bieżące prowadzenie dziennika pracy ratowników, c) noszenie odpowiedniego stroju, tj. koszulki z napisem ratownik i spodenek, d) stałe usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody w niecce basenowej w trakcie wykonywania ochrony ratowniczej, e) stała obserwacja lustra wody oraz reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, f) ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, g) udzielenie pierwszej pomocy przedlekarskiej w każdym zgłoszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie koniczności wezwanie pogotowia ratunkowego i sporządzenie protokołu powypadkowego, h) kontrola i uzupełnienie stanu apteczki pierwszej pomocy, i) pomoc w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych oraz zawodów, j) nadzór nad przestrzeganiem regulaminów oraz stosowanie odpowiednich procedur w przypadku ich łamania, k) bieżąca kontrola nad zajętością torów w przypadku korzystania z basenu przez grupy zorganizowane, zgłaszanie spostrzeżeń i przekazywanie informacji z tym związanych pracownikom kasy basenowej, l) dopilnowanie opuszczenia niecki basenowej przez wszystkich kąpiących się po godzinach otwarcia basenu, m) reagowanie na wszystkie przypadki, w których istnieje podejrzenie, iż osoba przebywająca w basenie znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, n) ratownicy przed rozpoczęciem pracy na obiekcie mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem Pływalni, Regulaminami i instrukcjami wszystkich urządzeń zainstalowanych na basenie oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego potwierdzając to własnoręcznym podpisem. Realizacja przedmiotu zamówienia może być powierzona jedynie ratownikom wodnym posiadającym: a) ważne uprawnienie ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz.U. z 2018 r. , poz. 1482) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt. 1 - 9 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2019r poz. 993 z późń. zm), c) aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika medycznego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolności do pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy z godnie z art., 13 ust. 4 o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2006 nr 191 poz. 1410), d) aktualne badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych, e) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 75252000-7


Dodatkowe kody CPV: 71317200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Wodna Służba Ratownicza
Email wykonawcy: biuro@obslugaratownicza.pl
Adres pocztowy: ul. Kleczkowska 50
Kod pocztowy: 50-227
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 267960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 267960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384685.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.