eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Kopiowanie i dostawa na nośniku elektronicznym typu pendrive filmu informacyjno - edukacyjnego w ramach projektu `Mały DolnoŚlązak´" - okres trwałości projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510322970-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu: Kopiowanie i dostawa na nośniku elektronicznym typu pendrive filmu informacyjno - edukacyjnego w ramach projektu `Mały DolnoŚlązak´" - okres trwałości projektu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest częścią projektu pn. "Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego" dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634949-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 877 183, e-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl, faks 748 877 103.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kopiowanie i dostawa na nośniku elektronicznym typu pendrive filmu informacyjno - edukacyjnego w ramach projektu `Mały DolnoŚlązak´" - okres trwałości projektu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/12/MDŚ-31/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest nagranie filmu informacyjno - edukacyjnego dla kobiet po porodzie, zapewnionego przez Zamawiającego oraz dostarczenie tego filmu w 800 egzemplarzach na nośnikach elektronicznych typu pendrive (jeden egzemplarz na jednym nośniku) i we wskazanych w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ formatach. Zamawiający przewiduje prawo opcji do zmniejszenia/ zwiększenia ilości sztuk do 20% wartości zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest nagranie filmu informacyjno - edukacyjnego dla kobiet po porodzie, zapewnionego przez Zamawiającego oraz dostarczenie tego filmu w 800 egzemplarzach na 800 nośnikach elektronicznych typu pendrive (jeden egzemplarz na jednym nośniku), w formacie jn. Film w postaci plików w formacie mp4 (kodek H.264, 1080i50, bitrate: 8 lub 16 Mbps - jakość zapisu musi umożliwiać nagranie wszystkich 22 odcinków filmu na 1 szt. pendrive), powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego do dnia 27.12.2019 r. Zamawiający przewiduje prawo opcji zmniejszenie/ zwiększenie w wysokości do 20%. SZATA GRAFICZNA PENDRIVE Wymagania dotyczące przenośnych pamięci typu pendrive: o rozmiar nie mniejszy niż 65 x 40 mm, nie większy niż 85 x 54 mm, o grubości max. 2,6 mm, o podłączanie do komputera za pomocą portu USB 2.0 lub 3.0; o dwustronny nadruk technologią sitodruku full color, zgodnie z wymaganiami poniżej, z zapewnieniem czytelności napisów; o pojemność pamięci nie mniej niż 8 GB. Zadruk pamięci pendrive powinien obejmować: o przód - logotyp oraz tytuł projektu "Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego"; o tył - logotypy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Uwagi: 1. Projekt zadruku przenośnych pamięci typu pendrive wraz z modelem pamięci Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed wykonaniem. Dostawa filmów może rozpocząć się dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu zadruku przenośnych pamięci typu pendrive oraz modelu pamięci. Film musi zostać dostarczony na pamięciach, których model oraz projekt zadruku został zaakceptowany przez Zamawiającego, i których zadruk został wg tego projektu wykonany. 2. Zamawiający określa akceptowalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi, obejmujący - minimalny od 12 miesięcy i maksymalny do 30 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25688
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Top Arts Artur Jezierski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Jagiellońska 89 lok 134
Kod pocztowy: 00-992
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31584.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31584.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31584.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.