eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30

Ogłoszenie nr 510283130-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626860-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540256625-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IIPP.271.1.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wskazanych w niniejszym rozdziale z nieruchomości, zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie gospodarki odpadami, ochrony środowiska, w szczególności zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 701), aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz gminnych, powiatowych i wojewódzkich aktów prawa miejscowego w zakresie gospodarki odpadami. 2. Ogólna charakterystyka Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: Nazwa/Opis/Rodzaj: Szacunkowa ilość Ogólna powierzchnia Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie wynosi 134,4 km2, w tym powierzchnia miasta 3,3 km2 i powierzchnia gminy 131,1 km2 Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie, wg stanu na 21.11.2019 r. 3684 osób Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie tj. w miejscowościach: Adamowo, Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Jabłonowo-Zamek, Jaguszewice, Kamień, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wieś, Piecewo, Płowęż, Płowężek, Szczepanki, wg stanu na 21.11.2019 r. 5263 osób Liczba mieszkańców objęta usługą odbierania odpadów komunalnych 7201 Liczba nieruchomości zamieszkałych 1846 Liczba nieruchomości niezamieszkałych 210 Liczba pojemników na odpady podlegające selektywnej zbiórce (plastik, szkło, papier) 4360 Liczba kontenerów na odpady w PSZOK 3 Szacunkowa liczba pojemników o pojemności 120 l 3305 Szacunkowa liczba pojemników o pojemności 240 l 4077 Szacunkowa liczba pojemników o pojemności 1100 l 450 Łączna ilość wszystkich odpadów odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 2785,80 Ilość odpadów zmieszanych odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. (w tonach) 1884,30 Ilość odpadów szklanych (szkła) odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. (w tonach) 132,60 Ilość odpadów (tworzywa sztuczne i metale) odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 168,00 Ilość odpadów papierowych (papier) odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. (w tonach) 30,00 Ilość odpadów wielkogabarytowych odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 128,20 Ilość opon odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. w PSZOK (w tonach) 19,10 Ilość odpadów zmieszanych z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych itp. odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. w PSZOK (w tonach) 42,40 Ilość odpadów ulegających biodegradacji odebranych z terenu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 241,10 3. W minionych latach zebrano z nieruchomości Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie następujące ilości odpadów komunalnych (w Mg): Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów w okresie ostatnich 48 m-cy 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) 5148,44 t 20 01 01 - Papier i tektura 61,36 t 20 01 02 - Szkło 451,28 t 20 01 39 - Tworzywa sztuczne 356,76 t 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji 746,32 t 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe 105,72 t 20 02 03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji 19,60 t 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu, inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 60,76 t 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 22,68 t 17 03 80 - Odpadowa papa 4,6 t 17 05 04 - Gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03 12,68 t 20 01 34 - Baterie i akumulatory, inne niż wymienione w 20 01 33 0,40 t 17 01 01 - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 1,20 t 17 01 07 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 2,64 t 17 06 04 - Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 1,36 t 16 01 03 - Zużyte opony 3,60 t 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 1,60 t 4. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami 5. Rodzaj odpadów do odbioru: komunalne odpady zmieszane, odpady komunalne ulegające biodegradacji, papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne wielkogabarytowe, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne oraz zużyte opony. 6. Sposób odbioru odpadów komunalnych: - zmieszane odpady komunalne oraz odbierane selektywnie bioodpady, papier, szkło, tworzywa sztuczne metale i opakowania wielomateriałowe - od właściciela nieruchomości odbiera przedsiębiorca zgodnie z zawartą umową lub podjętą uchwałą, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte baterie i akumulatory - w punktach selektywnego zbierania odpadów, - odpady wielkogabarytowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy, - odpady budowlane i rozbiórkowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy, - chemikalia - w punkcie selektywnego zbierania odpadów w godzinach jego pracy, - zużyte opony - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy. 7. Urządzenia do gromadzenia odpadów. Do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności: 120 l, 240 l, 1100 l. Każda nieruchomość musi być wyposażona, w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 120 l na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane worki do selektywnej zbiórki o pojemności co najmniej 120 l oraz pojemniki o pojemności od 120 l do 3.000 l. W zabudowie wielorodzinnej każda nieruchomość musi być wyposażona przynajmniej w 4 pojemniki do selektywnego zbierania odpadów z przeznaczeniem do gromadzenia: papieru, szkła, metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów ulegających biodegradacji. Ponadto w przynajmniej jeden pojemnik do gromadzenia odpadów zmieszanych. Zaleca się, aby każdy pojemnik posiadał numer identyfikacyjny oraz był oznaczony logiem i/lub nazwą Wykonawcy. W przypadku nieruchomości z zabudową jednorodzinną, dana nieruchomość musi być wyposażona co najmniej w jeden pojemnik do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych. Ponadto, jeżeli właściciel wykaże w deklaracji chęć posiadania pojemnika do odpadów biodegradowalnych, to taki pojemnik mu przysługuje. Natomiast do gromadzenia: papieru, szkła oraz metali, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych na terenach z zabudową jednorodzinną mogą być przeznaczone worki (w trzech kolorach) dystrybuowane przez Wykonawcę. Wszystkie pojemniki i worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. Oznaczenie pojemników. Ustala się następujące rodzaje pojemników przeznaczonych do stałych odpadów komunalnych: - pojemniki/worki niebieskie z napisem "PAPIER", w których gromadzone będą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; - pojemniki/worki zielone z napisem "SZKŁO", w których gromadzone będą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; - pojemniki/worki żółte z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE", w których gromadzone będą odpady metalowe, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; - pojemniki brązowe z napisem "BIO", w których gromadzone będą odpady komunalne ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; - pojemniki bez opisu lub z napisem "ODPADY ZMIESZANE", które będą służyły do gromadzenia odpadów zmieszanych. Wykonawca winien przewidzieć zwiększenie ilości pojemników o ok. 10 % bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Zapotrzebowanie to może wynikać z powstania nowej zabudowy oraz zmian wynikających ze złożonych deklaracji, w takim przypadku wartość wynagrodzenia ryczałtowego nie ulega zmianie. W przypadku worków do segregacji Wykonawca powinien przewidzieć zwiększenie zapotrzebowania na worki w okresie od kwietnia do października. Koszty związane z zakupem i rozstawieniem pojemników ponosi Wykonawca i nie ma możliwości obciążenia tymi kosztami Zamawiającego. 8. Przekazywanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie, przepisami prawa w szczególności z zakresu bhp, ppoż, ochrony środowiska, warunków sanitarnych, budowlanych, itp. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru popiołu z zabudowy jednorodzinnej położonej w granicach miasta oraz z zabudowy wielorodzinnej (pojemniki 1100 l) z terenu miasta i gminy. 10. Miejsca magazynowania zebranych odpadów komunalnych muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz przed działaniem czynników atmosferycznych. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania comiesięcznych sprawozdań dotyczących ilości, rodzaju i kodu odebranych odpadów, które winny być załączone do faktury za miesiąc poprzedni; 12. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania danych do sporządzenia sprawozdań, w tym rocznego sprawozdania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wynikającymi z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 13. Za odpowiedni stan ilościowy, techniczny i sanitarny pojemników oraz worków na odpady selektywne odpowiada Wykonawca. 14. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego, tj. zgodnego z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, przekazywania zebranych odpadów komunalnych, podmiotom uprawnionym do prowadzenia instalacji komunalnych, odzysku lub unieszkodliwiania. 15. Odbiór i zagospodarowanie odpadów będzie się odbywało przy użyciu pojazdów, sprzętów i urządzeń, przeznaczonych do bieżącego odbioru i zagospodarowania odpadów, stanowiących własność Wykonawcy lub będących w jego dyspozycji przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie odpowiednich warunków BHP i ppoż. osobom skierowanym do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym za stan techniczny maszyn i urządzeń oraz pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w trakcie i w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności za ewentualne szkody w mieniu Zamawiającego lub właścicieli nieruchomości. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody dla środowiska zaistniałe w wyniku nieprawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca jest zobowiązany posiadać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i przedstawicieli Wykonawcy oraz osób trzecich, a powstałych w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 20. Częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych przez Wykonawcę będzie ustalona z Zamawiającym w formie harmonogramu wywozu odpadów, z tym że: Zamawiający wymaga, aby odbiór odpadów odbywał się nie rzadziej niż wskazany w harmonogramach na rok 2019 dostępnych pod adresem https://www.jablonowopomorskie.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=192&strona=1&sub=79 21. Wszystkie odpady komunalne są nielimitowane i ich odbiór będzie następował w każdej ilości niezależnie od zapełnienia pojemnika lub worka na odpady. 22. Wykonawca może, w celu uzyskania odpowiednich poziomów recyklingu i poziomów ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach kwoty umowy w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego: zwiększyć częstotliwość odbierania odpadów selektywnie gromadzonych, wdrożyć pojemnikowy system zbierania odpadów surowcowych, jako alternatywa dla systemu workowego lub zaproponować i wdrożyć inne działania w zakresie selektywnego zbierania odpadów. 23. Do dnia 31.12.2019 r. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości objętych przedmiotem niniejszego zamówienia w odpowiednie pojemniki lub worki zgodnie z informacją przekazaną mu przez Zamawiającego, na podstawie posiadanych deklaracji. Dostarczanie nowych worków będzie odbywać się na bieżąco przy odbiorze worków zapełnionych. 24. W przypadku zmiany liczby pojemników na danej nieruchomości lub powstania nowych nieruchomości w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i ustawienia pojemników w ciągu 3 dni roboczych, liczonych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 25. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których należy odbierać stałe odpady komunalne. 26. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego dostarczenia pojemników na własny koszt. 27. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 28. Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, kolorowy harmonogram odbioru odpadów w wersji elektronicznej i papierowej. 29. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 30. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. 31. W przypadku zmian aktów prawa miejscowego dotyczące w szczególności regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania usługi do obowiązujących przepisów, bez zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 32. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego będzie zobowiązany do zgłaszania na piśmie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości (przesyłką listową lub drogą elektroniczną) w zakresie nieselektywnego zbierania odpadów. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości drogą pisemną lub elektroniczną. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - protokół z zaistnienia takiego zdarzenia, który powinien zawierać w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w niewłaściwy sposób, zdjęcia w postaci cyfrowej lub nagranie potwierdzające to zdarzenie, dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenia przez nich przekazane. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej nieruchomości dotyczy zdarzenie oraz w jakim dniu i o jakiej godzinie do niego doszło. 33. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ilości odpadów komunalnych gromadzonych na nieruchomościach w odniesieniu do deklarowanej liczby osób zamieszkujących te nieruchomości. W przypadku stwierdzenia zwiększonej ilości odpadów podczas kilku kolejnych odbiorów odpadów z nieruchomości, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. 34. Standard sanitarny wykonania usług oraz ochrony środowiska: a) Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o którym mowa w SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, b) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w ppkt a. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo- transportowej, c) Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do utrzymania pojemników do gromadzenia odpadów biodegradowalnych w stanie czystości zarówno zewnętrznej jak i wewnątrz oraz zobowiązany jest do okresowego dezynfekowania - przynajmniej 2 razy w roku; d) Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru odpadów, z nieruchomości zamieszkałych, leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych wskutek przepełnienia pojemników do gromadzenia odpadów z winy Wykonawcy. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 35. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług również w przypadku, kiedy dojazd do nieruchomości jest utrudniony, w szczególności w przypadku: złych warunków atmosferycznych, uwarunkowań i kształtu terenu, szerokości i jakości drogi, z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów, uroczystości itp. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, liczonych od dnia planowanego wywozu odpadów określonych w harmonogramie. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 36. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji odbioru, zagospodarowania i recyklingu odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. 37. Wykonawca jest odpowiedzialny zachowanie należytej staranności w realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w niniejszym rozdziale. 38. W toku realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym, przedstawiania na żądanie Zamawiającego informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zawartej umowy. 39. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 40. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osób bezpośrednio biorących udział w realizacji zamówienia, tj. pracowników którzy będą wykonywać czynności kierowców śmieciarek oraz pracowników obsługi śmieciarek - operatorów, polegające na odbieraniu odpadów, chyba że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 41. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 911111.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Mieszkaniowych EKOSYSTEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ekosystem@e-ekosystem.pl
Adres pocztowy: ul. Matejki 13, 87-200 Wąbrzeźno
Kod pocztowy: 87-200
Miejscowość: Wąbrzeźno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1290600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1290600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1290600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.