To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280127-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki: Dostawa energii elektrycznej dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617004-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540238720-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Krajowy numer identyfikacyjny 00027600900000,
ul. Wawel
5,
31-001
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 225 155, e-mail
zamek@wawel.org.pl, faks
124 215 177.
Adres strony internetowej (url): www.wawel.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP-282-12/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków stanowiących własność Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki. 2) Zestawienie punktów poboru energii wraz ze specyfikacją zużycia energii wyszczególniono w Wykazie PPE (punktów poboru energii) stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji. 3) Usługi dystrybucji świadczone będą na podstawie odrębnej umowy zawartej z OSD (Operatorem Systemu Dystrybucyjnego), tj. z TAURON Dystrybucja S.A., z którego sieci zasilane są poszczególne PPE. 4)Umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawrze Zamawiający we własnym zakresie. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia ww. OSD, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 6) Przewidywana ilość dostarczanej energii w okresie obowiązywania umowy (od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.) wynosi 885 740 kWh - podział na poszczególne PPE w załączniku nr 1 do Specyfikacji. 7) Wskazana ilość energii elektrycznej stanowi jedynie przybliżoną wartość. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych PPE Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie jednostkowe ceny energii. 8) Wykonawca zobowiązany będzie również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w Załączniku nr 1 do Specyfikacji. Koszty wynikające z dokonania bilansowania muszą zostać uwzględnione w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami w zakresie zachowania standardów jakościowych. 10) Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.). W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 2500) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania bonifikat za niedotrzymaniem standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz niedotrzymanie przez OSD parametrów jakościowych energii elektrycznej, w terminie 30 dni od dnia, w którym zaistniała przesłanka do ich naliczenia. 12) Wykonawca będzie zobowiązany do oświadczenia o posiadaniu zawartej generalnej umowy dystrybucji z OSD, do sieci którego przyłączone są PPE Zamawiającego lub o ich zawarciu, nie później niż do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej. 13) Zamawiający posiada dla przedmiotowych PPE kompleksowe umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawarte na czas określony do dnia 31 grudnia 2019. Umowy te zostaną wypowiedziane przez Zamawiającego do dnia 29 listopada 2019 r. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktury z tytułu płatności za dostarczaną energię w formie zbiorczej na wszystkie PPE. 15) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania stawek dla taryf C11, C12a, C12b, C21, G11, O12. Obecnie Zamawiający korzysta z dostaw energii w ramach taryf: C11, C21, oraz G11. Wskazane w Formularzu cenowym stawki dla taryf: C12a, C12b oraz O12 znajdą zastosowanie wyłącznie w przypadku dokonania przez Zamawiającego w stosunku do konkretnego PPE zmiany taryfy. Do wyliczenia ceny ofertowej brane pod uwagę będą wyłącznie stawki, z których Zamawiający korzysta obecnie. 16) Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. poz. 2191) istnieje możliwość wystawiania przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326908.70
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tauron Sprzedaż sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350261.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZŁOTÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
- Dostawa energii elektrycznej w II półroczu 2024 roku do obiektów Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie (część 1) i w Lublinie (część 2)
- "Zakup energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie wraz z odbiorem i rozliczeniem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.