eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510279987-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627279-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

PEŁNOMOCNIK: GJW Gramza i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych Spółka partnerska siedzibą w Poznaniu, ul. Szelągowska 27, 61-626 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000372186, NIP: 9721222511, www.gjw.pl, e-mail: wcwi@gjw.com.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000, ul. 28 Czerwca 1956 r. 404, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 686 984, e-mail zamowienia@wcwi.com.pl, faks 616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/WCWI/2019/6

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania budynków Poznańskiego Parku Technologiczno - Przemysłowego położonych w Poznaniu w przy: 1) ul. 28 Czerwca 196 roku nr 398A, 2) ul. 28 Czerwca 196 roku nr 400, 3) ul. 28 Czerwca 196 roku nr 404, 4) ul. 28 Czerwca 196 roku nr 406 (w tym działki nr 10/4, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 396), dalej także "Dębiec" 5) ul. Za Bramką 1 6) ul. Piastowska 71 budynek Łazienki Rzeczne oraz terenów zewnętrznych wokół tych budynków (teren zewnętrzny i prace ogrodnicze - "Dębiec" i "Łazienki Rzeczne" oraz teren zewnętrzny "Za Bramką"), dalej jako "Zamówienie". 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w OPZ stanowiącym Część III do SIWZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Część II do SIWZ. 3. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą. 4. Okres realizacji Zamówienia: Termin rozpoczęcia wykonywania Zamówienia - 01.01.2020 r. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie przez Wykonawcę w okresie 24 miesięcy, z tym że: - budynek "Łazienki Rzeczne" może nie być włączony w zakres realizowanych usług od początku 2020 roku i świadczenie usług na tym obiekcie może następować sukcesywnie. Dla budynku Łazienek Rzecznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tego terminu. O zmianie terminu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wykonywania świadczenia usługi sprzątania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji poprzez możliwość zwiększenia ilości / zakresu świadczonych usług do 3% wartości szacunkowej podstawowego zakresu Zamówienia na terenie nieruchomości / budynków objętych Zamówieniem (określenie ceny za wykonanie takiej usługi odbędzie się po przeliczeniu proporcjonalnym ilości lub zakresu dodatkowych usług zlecanych w ramach opcji w stosunku do odpowiednich cen zakresów wskazanych w Wykazie Cen przy uwzględnieniu współczynnika powierzchni metrażu lub liczby pomieszczeń objętych tymi usługami do danego zakresu usług). Zamawiający wyjaśnia, iż w ramach ww. prawa opcji jest uprawniony do zlecenia dodatkowych usług w zakresie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, co jednak nie skutkuje powstaniem po stronie Wykonawcy prawa do żądania realizacji tego dodatkowego zakresu usług. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: - 90910000-9 Usługi sprzątania Dodatkowe przedmioty zamówienia: - 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane - 77300000-3 Usługi ogrodnicze 7. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności będące przedmiotem Zamówienia były wykonywały osoby zatrudnione na umowę o pracę. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: i. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, ii. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, iii. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: i. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; ii. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji Zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; iii. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; iv. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników; zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Zamawiający wymaga by ww. dokumenty potwierdzające zawarcie ze wskazanymi wyżej osobami umowy o pracę zostały przedłożone przez wybranego Wykonawcę nie później niż w dniu zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji aktualności spełniania ww. wymagania w całym okresie realizacji zamówienia w dowolnie wybranym czasie i miejscu. Jakiekolwiek naruszenia powyższego wymagania przez Wykonawcę skutkować będą podstawą na obciążenia Wykonawcy karami umownymi przewidzianymi we Wzorze Umowy. 14. Realizacja przedmiotu Zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności regulacji Ustawy i Kodeksu cywilnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 830000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marzenna Kamin, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Marzenna Kamin EKO-Serwis
Email wykonawcy: eko-serwis.pn@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Czeremchowa 4/2
Kod pocztowy: 61-474
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 863992.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 863992.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 863992.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.