To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510279007-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.: Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629982-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 20749596000000,
ul. ul. Inwalidów Wojennych
26,
56-100
Wołów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 380 58 01, e-mail
przetargi@pcm-wolow.pl, faks
71 389 27 99.
Adres strony internetowej (url): www.pcmwolow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):21/PCM/2019/ZP/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego (Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna w Brzegu Dolnym, al. Jerozolimskie 28, 56-120 Brzeg Dolny) wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru we wskazane miejsce w magazynie zużywalnego sprzętu medycznego. 3.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 8 pakietów. Szczegółowy wykaz produktów leczniczych (opis wraz z zamawianymi ilościami) stanowi załącznik nr 1 do Formularza cenowego. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SIWZ. 3.5 Dostawy winny nastąpić w terminie max. 72 godz. od momentu złożenia zamówienia, do godziny 14:00. Jeżeli dostawa wypadnie w dniu wolnym od pracy - dopuszcza się, aby nastąpiła w pierwszym dniu roboczym, po wyznaczonym terminie. 3.6 Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w: a) dostarczane wyroby winny być pakowane i oznaczone zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010 Nr 107 poz 679 z późn. zm.) W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107 poz 679 z późn. zm) Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu: o Deklarację Zgodności wydaną przez producenta, o Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną, w terminie max. 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy. 3.8 Dostawy asortymentu będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego według jego bieżących potrzeb, każdorazowo w terminie do trzech dni roboczych (72 godziny) od chwili złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
163.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k. ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
200.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
367.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k. ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
533.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sinmed Sp. z o.o. ul. Graniczna 32b 44-178 Przyszowice
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5430.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
662.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skamex Sp. z o.o. Sp. k. ul. Częstochowska 38/52 93-121 Łódź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
749.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 2, Pakiet 4, Pakiet 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Usługi wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych powstałych w Zakładzie Karnym w Wołowie.
- Remont dachu budynku nr 9 oraz dachu budynku nr 29 w Zakładzie Karnym w Wołowie.
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Stęszów - Etap III
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Proszkowa - Etap III
- Remonty nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie gminy Wołów
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/16/2025 "Dostawa włókninowych produktów jednorazowego użytku z podziałem na 11 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/16/2025
- ZP/08/25 Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych i protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
- Dostawa akcesoriów do aparatury medycznej
- Sukcesywna dostawa pojemników histopatologicznych, aparatów do przetoczeń, kaniuli i igieł do nakłóć na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 9 pakietach
- Dostawa sprzętu do wysokoprzepływowej terapii tlenem, zestawy do punkcji i zestawy do tracheotomii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.