eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie i dostawa druków ulotnych do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510278771-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach: Wykonywanie i dostawa druków ulotnych do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620955-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27762086000000, ul. ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 758 77 01, e-mail asp@asp.katowice.pl, faks 32 758 77 01.
Adres strony internetowej (url): https://asp.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Publiczna Szkoła Wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie i dostawa druków ulotnych do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ASP-DAT-ZP-11-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie druków ulotnych do wydarzeń kulturalnych, ogólnouczelnianych oraz edukacyjnych wraz z pakowaniem, dostawą i wniesieniem do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr I Wykonanie druków w technologii druku offsetowego Zadanie nr II Wykonanie druków w technologii druku cyfrowego Zadanie nr III Wykonanie druku pigmentowego ploterem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca przygotowuje ofertę, uwzględniając zakres i opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i/lub nie realizowania określonych pozycji lub jej części (nakładu) w ramach danego zadania. Zamawiający przewiduje, że zmiana ilości zamówienia we wskazanej szacunkowej ilości zadania będzie mieściła się w granicach +/-15% zamówienia (każdego zadania). Przy czym istnieje także możliwość realizacji zwiększonej ilości nakładu w ramach jednej pozycji w miejsce zmniejszenia ilości (nakładu) innej pozycji. Niezależnie od powyższego Zamawiający zastrzega także prawo nie zrealizowania określonych pozycji lub jej części (nakładu) w ramach danego zadania. W przypadku, gdy realizacja danej pozycji lub jej części (nakładu) nie jest potwierdzona - taka informacja została wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 1 w pozycji, której dotyczy. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie o wykonanie i/lub zapłatę za nie wykonane usługi druku. Realizacja zamówienia opisanej w danej pozycji zadania będzie się odbywała każdorazowo po przesłaniu ZLECENIA DRUKU wskazującego na zamawianą pozycję szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zlecenie będzie kierowane do Wykonawcy każdorazowo nie później niż 14 dni przed realizacją zamówienia. Zamawiający w zleceniu określi również dokładny termin (dzień i miesiąc) realizacji oraz nakład. Termin realizacji nie będzie krótszy niż 5 dni od przesłania plików do druku. Zamawiający będzie przesyłał materiały do druku (w formie pliku PDF) elektronicznie (drogą mailową) pod wskazany przez Wykonawcę adres mailowy, nie później niż 5 dni przed wskazanym w zleceniu terminem realizacji. W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia także pakowanie wydrukowanych przez siebie druków w paczki oraz dostarczenie ich na własny koszt i ryzyko w określonym przez Zamawiającego terminie i miejsce gotowych druków. Druki winny być spakowane w sposób: ? zabezpieczający przed ich uszkodzeniem, ? umożliwiający ich przeniesienie w inne miejsce tj. podzielone i spakowane w paczki, tak aby każdą z paczek mogła przenieść jedna osoba (każda z paczek nie powinna ważyć więcej niż 25kg). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na druki ulotne, licząc od dnia dostawy druków objętych danym zleceniem druku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9


Dodatkowe kody CPV: 79811000-2, 22140000-3, 22300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie druków w technologii druku offsetowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7367
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRINTING HOUSE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szkolna 30
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9061.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9061.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9061.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie druków w technologii druku cyfrowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6813
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRINTING HOUSE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szkolna 30
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8379.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8379.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8379.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie druku pigmentowego ploterem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zadanie to podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy pzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.