eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaOdbiór i zagospodarowanie frakcji nadsitowej powyżej 80mm o kodzie 1912 12 - inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-13

Ogłoszenie nr 510272894-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.: Odbiór i zagospodarowanie frakcji nadsitowej powyżej 80mm o kodzie 1912 12 - inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609303-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 55073367900000, ul. ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 296 457 301, e-mail log@gkostrow.pl, faks 29 6457302, 6457323.
Adres strony internetowej (url): www.gkostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie frakcji nadsitowej powyżej 80mm o kodzie 1912 12 - inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LOG/12/10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów frakcji nadsitowej ( > 80 mm) o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 wytwarzanych w ZUOK w Starym Lubiejewie ul. Łomżyńska 11, stanowiącej komponent do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) poprzez ich odzysk i/lub recykling w ilości około 1500 Mg. Odpady będące przedmiotem zamówienia powstają w wyniku sortowania frakcji nadsitowej (> 80 mm) wydzielonej ze zmieszanych odpadów komunalnych (o kodzie 20 03 01) oraz odpadów opakowaniowych zbieranych selektywnie (odpady z grupy 15 01) na linii sortowniczej po wysortowaniu frakcji materiałowych nadających się do recyklingu i ponownego użycia tj. metalu, szkła, papieru, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych. Odpady przekazywane będą w formie sprasowanych paczek lub luzem. Odpady zostaną zagospodarowane na instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetworzenia tych odpadów (decyzje te będą stanowiły załącznik do umowy). Odpady objęte niniejszą umową zostaną przetworzone w procesie odzysku R12 - wymiana odpadów w celu poddania któremukolwiek z działań wymienionych w punktach od R1 do R11 (produkcja paliwa alternatywnego) wyszczególnionym w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 poz. 992). Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 roku lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość odpadów. Szacowana ilość odpadów, która będzie odbierana z terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Starym Lubiejewie ul. Łomżyńska 11 to około 12 000 Mg w trakcie obowiązywania umowy +/- 30%. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów będących przedmiotem zamówienia w ilosci co najmniej 1 000 Mg miesięcznie. Realizacja usługi w systemie ciągłym od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-15.00 . Załadunek odpadu o kodzie 19 12 12 leży po stronie Zamawiającego. Transport po stronie Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na legalizowanej wadze Zamawiającego i będzie każdorazowo potwierdzane dowodem ważenia oraz zbiorczą miesięczną kartą przekazania odpadu. Dokumenty te stanowić będą podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wartość każdej usługi będzie obliczana przez pomnożenie ceny oferowanej przez Wykonawcę w ofercie za usługę odbioru, transportu i zagospodarowania 1 Mg przez ilość odebranych odpadów. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na bezpośrednią produkcję odpadu kodzie 19 12 12 z odpadów zmieszanych (20 03 01) i opakowaniowych (grupa 15 01) dostarczanych na bieżąco, nie ma możliwości określenia gwarantowanych przez Zamawiającego parametrów ilościowych, jakościowych i morfologicznych odpadów przekazywanych Wykonawcy w ramach niniejszej umowy. W związku z tym Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego z tego tytułu. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin odpadów będących przedmiotem zamówienia na terenie Instalacji Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.30 do 14.30 - po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90514000-3


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie frakcji nadsitowej powyżej 80mm o kodzie 1912 12 - inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 720000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-MAX RECYKLING Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Modlińska 129
Kod pocztowy: 03-186
Miejscowość: Warszwa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 777600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 777600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 777600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.