eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyBudowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - etap 2 wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w części Stacji Odwadniania Osadu - budowa kanalizacji sanitarnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262705-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Gmina Zduny: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - etap 2 wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w części Stacji Odwadniania Osadu - budowa kanalizacji sanitarnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 4.3 Gospodarka wodno - ściekowa, Poddziałanie 4.3.1 Gospodarka wodno - ściekowa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604744-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540209342-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000000, ul. ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 215 001, e-mail zampub@zduny.pl, faks 627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - etap 2 wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w części Stacji Odwadniania Osadu - budowa kanalizacji sanitarnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Zdunach w ulicach Mickiewicza, Sulmierzycka, Pl. Ks. Skargi, Młynarska, Podgórna, Strzelecka, Wiosenna, Słowackiego, Reymonta, Konopnickiej. W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy: o Kanał grawitacyjny PVCØ200/5,6 - 2 072,2 mb o Rurociąg tłoczny PEHDØ90 - 181,0 mb o Przyłącza PVCØ160/4,7 - 984,4 mb (123 szt.) o Przepompownie - PS2- 1 szt. o Studnie włazowe- rewizyjne betonowe Ø1000 -60 szt. o Studnie kanalizacyjne typu "WAVIN" Ø314-425- 2 szt. o Studzienki przyłączeniowe Ø315 - 123 szt. o Odtworzenie nawierzchni Inwestycję podzielono na II etapy, które będą obejmowały poszczególne odcinki, ulice na terenie miasta: I etap: Zduny, ul. Mickiewicza, Sulmierzycka, Pl. Ks. Skargi, Młynarska, Podgórna -budowa kanalizacji grawitacyjnej PCV Ø200 mm o długości L=1643 m, -budowa przyłączy kanalizacyjnych PCV Ø160 o długości L=791 m -budowa studni przyłączeniowych Ø315 w ilości 93 szt. -budowa studni rewizyjnych betonowych Ø1000 w ilości 48 szt. - budowa studni rewizyjnych Ø425 w ilości 2 szt. -budowa kanalizacji tłocznej PEHD Ø90 mm o długości L=181m -montaż przepompowni ścieków Ps2, Ø1500 mm, h=6.14m, - sztuk 1 II etap: Zduny, ul. Reymonta, Słowackiego; -budowa kanalizacji grawitacyjnej PCV Ø200 mm o długości L=429,2 m -budowa przyłączy kanalizacyjnych PCV Ø160 o długości L=193.4 m -budowa studni przyłączeniowych Ø315 w ilości 30 szt. -budowa studni rewizyjnych betonowych Ø1000 w ilości 12 szt. Łączna długość sieci kanalizacyjnej wyniesie 3,238 km. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej (kosztach ogólnych budowy): 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu (Zarządcą dróg). 8) poniesienia kosztów przygotowania odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego oraz oznakowania prasa drogowego 9) przygotowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, 10) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 11) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) Dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa, 2) Przedmiary robót. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Kody CPV: 45 232410-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji ściekowej 45 000000-7 - Roboty budowlane 45110000-1 - Roboty ziemne 45 200000-9 - Roboty w zakresie inżynierii lądowej 45 231113-0 - Poziomowanie rurociągów 45 232423-3 - Przepompownie ścieków 45 232000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów i kabli 45 232420-2 - Roboty w zakresie kanalizacji 45 232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 230000-8 - Roboty w zakresie budowy rurociągów i kabli energetycznych 45 231142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy osób do wykonywania w zakresie realizacji zamówienia prac ziemnych. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-5 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty- wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45200000-9, 45231113-0, 45232423-3, 45232000-2, 45232420-2, 45232440-8, 45230000-8, 45231142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3419842.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STANISŁAWSKI Jerzy Stanisławski w spadku
Email wykonawcy: s.stanislawski@stanislawski.biz.pl
Adres pocztowy: ul.Polna 28 63-760 Zduny
Kod pocztowy: 63-760
Miejscowość: Zduny
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3335188.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2836351.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5693617.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonanie nawierzchni asfaltowych, wykonanie przykanalików


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.