eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Modernizacja starej części budynku dydaktycznego "J" na potrzeby kształcenia inżynierskiego PUSS w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258634-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile : Modernizacja starej części budynku dydaktycznego "J" na potrzeby kształcenia inżynierskiego PUSS w Pile

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607794-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540226812-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile , Krajowy numer identyfikacyjny 57088912400000, ul. ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 673 522 632, e-mail Dag@pwsz.pila.pl, faks 673 522 609.
Adres strony internetowej (url): www.puss.pila
Adres profilu nabywcy: www.puss.pila

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja starej części budynku dydaktycznego "J" na potrzeby kształcenia inżynierskiego PUSS w Pile

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG-2240-08-19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędny do oddania przewidzianego specyfikacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja starej części budynku dydaktycznego J na potrzeby kształcenia inżynierskiego PUSS w Pile 1. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują remont, przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego (budynek dydaktyczny) Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje wewnętrzne wody, c.o., sprężonego powietrza, elektryczną oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej, wewnętrzną instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną). Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji i nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót, tak, aby przebiegały bez zakłóceń odnośnie użytkowania i funkcjonowania obiektów uczelni. 1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: 1.1) robót budowlanych: 1.1.1) roboty rozbiórkowe, 1.1.2) remont, przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego, 1.1.3) wewnętrzną instalację wody wraz z przyłączem do istniejącej instalacji wody, 1.1.4) wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, 1.1.5) wewnętrzną instalację elektryczną włączoną do istniejącej instalacji, 1.1.6) wewnętrzną instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną, 1.1.7) wewnętrzną instalację c.o. i c.t. włączoną do istniejącej instalacji, 1.2) towarzyszących robotom budowlanym dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: 1.2.1) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i oznakowania ppoż. oraz zakup i montaż podręcznego sprzętu ppoż., w ilościach zgodnych z instrukcją (min. gaśnice zamykane w szafkach, tabliczki oznakowania dróg ewakuacyjnych); 1.2.2) dostawa wyposażenia pomieszczeń w tym min.: suszarek elektrycznych do rąk wieszaki na ubrania, śmietniki, szczotki toaletowe, pojemniki na papier toaletowy , lustra w toaletach, dozowniki mydła kompletne wyposażenie toalety dla osób niepełnosprawnych ( umywalka, lustro poręcze, suszarka, uchwyty na papier, dozownik mydła)powyższe wyposażenie dostosować do rozmieszczenia i w ilości wg projektu umywalek i zlewów, tabliczki numeracji i opisu pomieszczeń na drzwi dostosowane do ilości pomieszczeń, rolety dzień -noc (3 szt. w pom.03,11,31), 1.2.3) przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia; 1.2.4) przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia), 1.2.5) wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru, 1.2.6) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń, 1.2.7) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku J (po przeprowadzonych pracach), 1.2.8) wykonanie kontroli systemu ogrzewania lub klimatyzacji zgodnie ze wzorem protokołu z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w (Dz.U. 2015 poz. 247), 1.2.9) wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach umownego wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. W ramach wykonywanych przeglądów będą min. realizowane przeglądy i konserwacje central wentylacyjnych i wyciągów (obejmujące wymianę filtrów oraz pasków) oraz wykonywanie przeglądów i konserwacji instalacji systemów klimatyzacji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 Wzoru umowy. Uwaga! W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy; w przypadku urządzeń, które ze względu swej specyfiki wymagają przeglądów wynikających z przepisów prawa Zamawiający może skorzystać z wykonawcy zastępczego a kosztami obciąży Wykonawcę. 1.2.10) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie, 1.2.11) zabezpieczenie lokali i miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy, 1.2.12) porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu, 1.2.13) przygotowanie wykonanie i dostarczenie protokołów min. z: pomiarów oświetlenia, badań i sprawdzenia wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenia wyłączników przeciwpożarowych, pomiarów zadziałania i badania natężenia oświetlenia ewakuacyjnego, pomiarów skuteczności samoczynnego wyłączenia, pomiarów obwodów piorunochronnych, badanie rezystancji izolacji obwodów, 1.2.14) badanie ciśnienia statycznego, ciśnienia dynamicznego oraz wydajności hydrantów, 1.2.15) sprawdzenie skuteczności działania instalacji klimatyzacji i sprężonego powietrza, Wykonawca musi potwierdzić, że wykonane systemy zapewnią skuteczną pracę, 1.2.16) wykonanie harmonogramu rzeczowo - finansowego, 1.2.17) wykonanie projektu organizacji placu budowy i zasilania w media placu budowy, 1.2.18) wykonanie planu B. i O. Z., 1.2.19) wykonanie dokumentacji roboczej (warsztatowej), 1.2.20) wszelkie zmiany rozwiązań technicznych, plastycznych i technologicznych w stosunku do przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego i projektanta, 1.2.21) wykonanie projektów montażu dla nowobudowanych elementów, 1.2.22) wykonanie rys. montaż. rozdzielnic elektrycznych wraz z opisem zabezpieczeń, 1.2.23) wykonanie scenariusza rozwoju zdarzeń - wypadków w czasie pożaru z matrycą sterowań urządzeń przeciwpożarowych, 1.2.24) wykonanie projektów rozwiązań wynikających z przyjętej technologii realizacji i organizacji robót, a dotyczące deskowań, rusztowań, rozbiórek, przebudów, konstrukcji pomocniczych, lub wzmocnień elementów budowlanych, czasowych przebudów instalacji, zabezpieczeń obiektów sąsiednich itp. 1.2.25) wykonanie wszystkich prac konstrukcyjnych (przekuć, rozbiórek) musi być poprzedzone odkrywkami, jednoznacznie określającymi układ konstrukcyjny budynku w rejonie prac, 1.2.26) jeżeli zastosowanie rozwiązań, lub technologii odmiennych w stosunku do zatwierdzonych wcześniej PB i PW wymagać będzie sporządzenia dokumentacji zamiennej, lub uzupełniającej, to zostanie ona opracowana przez Wykonawcę, który winien uzyskać dla niej wszystkie wymagane opinie, decyzje administracyjne itp. Dokumentacja zamienna wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego i projektanta przed skierowaniem do realizacji, jeżeli taka dokumentacja zostanie sporządzona, to jej autor powinien zapewnić nadzór autorski nad jej realizacją, 1.2.27) z uwagi na wysokie nasycenie projektowanego obiektu sieciami infrastrukturalnymi prace przy ich wykonaniu muszą być realizowane w sposób szczególnie starannie skoordynowany, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy robót będzie dokonanie koordynacji międzybranżowej przed przystąpieniem do wykonywania prac, skutki odstąpienia od takiej koordynacji będą go obciążać; 1.2.28) dostarczenie instrukcji użytkowania, eksploatacji, konserwacji i serwisowania obiektu, wbudowanych, lub dostarczonych systemów i urządzeń, procedury postępowania na wypadek awarii (+ ewentualne szkolenie odpowiedzialnych przedstawicieli Zamawiającego), wytyczne dotyczące realizacji gwarancji na obiekt wraz z wyposażeniem, 1.2.29) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, 1.2.30) deklaracje własności użytkowych, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne na zastosowane w obiekcie wyroby budowlane i urządzenia przeciwpożarowe służące ochronie przeciwpożarowej, 1.2.31) protokoły z przeprowadzonych odpowiednich dla danego urządzenia przeciwpożarowego prób i badań potwierdzających prawidłowość ich działania, 1.2.32) protokoły z wykonania zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz ogniochronnego przejść i przepustów instalacyjnych oraz elementów budowlanych, 1.2.33) dokumenty związane z postępowaniem z substancjami kontrolowanymi nowymi substancjami i fluorowanymi gazami cieplarnianymi, w rozumieniu ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonowa oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, wykorzystywanymi w ochronie przeciwpożarowej, a także systemach ochrony przeciwpożarowej oraz gaśnicami zawierającymi substancje kontrolowane, nowe substancje lub fluorowane gazy cieplarniane lub od nich uzależnionymi w tym w szczególności: instrukcje w języku polskim dotyczące przeznaczenia i funkcjonowania systemów ochrony przeciwpożarowej i gaśnic, Karty Systemu Ochrony Przeciwpożarowej opracowane oddzielnie dla każdego systemu ochrony przeciwpożarowej zawierającego, co najmniej 3 kg substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych, certyfikaty wykonawcy uprawniające do instalacji, konserwacji lub serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowej, certyfikaty personelu uprawniające do wykonywania poszczególnych czynności w tym do dokonywania wpisu do Karty Systemu Ochrony Przeciwpożarowej, instalacji, kontroli szczelności, konserwacji, serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowej oraz odzysku i unieszkodliwiania systemów ochrony przeciwpożarowej oraz gaśnic, 1.2.34) przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania, 1.2.35) załączone przedmiary maja charakter pomocniczy. Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieć wszystkie roboty, czynności i dostawy niezbędne dla wykonania robót i pozytywnego odbioru obiektu, 1.2.36) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z dostawcą wyposażenia stacji diagnostycznej w zakresie jej prawidłowego uruchomienia i uzyskania wszelkich dopuszczeń i pozwoleń użytkowania w tym min,: TDT, UDT. 1.2.37) Wykonawca wykona wycinkę 2 szt. drzew oraz wykona nasadzenia zastępcze. 2) Szczegółowy zakres przedmiotowych robót został określony za pomocą dokumentacji: a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) Projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym; c) Przedmiaru robót, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w odpowiednich branżach (zwane STWiORB),zwanej dalej także dokumentacją techniczną - stanowiącą Załącznik nr 7 do specyfikacji. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej specyfikacją), dokumentacją techniczną, wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, gdyż Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorze oraz wykonał ją zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, aktualnym stanem wiedzy technicznej oraz kierując się zasadą gospodarności, a także przestrzegając przepisów prawa, a w szczególności w zakresie techniczno-budowlanym, warunkami wykonawstwa i odbioru robót oraz normami obowiązującymi w tym zakresie. 4. UWAGA! W dokumentacji technicznej, we wszystkich wskazanych pozycjach, w których występuje nazwa lub znak producenta, norma związana z produktem, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych, tzn. spełniających wszystkie parametry techniczne, co wskazane za pomocą znaku towarowego, pochodzenia produktu lub normy. Zamawiający, zatem dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów niż zaproponowano w dokumentacji technicznej, ale o parametrach nie gorszych niż zaproponowane, jednakże wyłącznie za zgodą Zamawiającego i projektanta. Wszelkie nazwy towarowe lub producenta oraz normy, (jeżeli występują) podane w dokumentacji technicznej należy traktować, jako przykładowe. 5. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty i dostarczone urządzenia, wykonawca udzielił min. 5-letniej rękojmi oraz min. 5-letniej gwarancji, z wyłączeniem dostaw materiałów określonych, na które Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji wynikającej z przepisów prawa oraz gwarancji producenta. 6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: 1) dokonanie (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac budowlanych i jego otoczeniu określonych w niniejszym postępowaniu przetargowym przed przygotowaniem i złożeniem oferty, 2) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną - Załącznikiem nr 7 do specyfikacji. 7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby faktyczne wykonanie czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. prace ogólnobudowlane i prace branżowe budowlane (z wyłączeniem czynności polegających na wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi oraz czynności obsługi inwestycji) odbywały się przy pomocy osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) . art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego, wykazu pracowników wykonujących roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Tabelaryczny (podpisany przez Wykonawcę) wykaz osób realizujących zamówienie, o których mowa w pkt. 7 (minimum: nazwisko i imię) musi się znajdować na stałe na terenie budowy. 9. Wykaz, o którym mowa w pkt. 8 będzie okazywany przez kierownika budowy na każde żądanie inspektora nadzoru lub/i innego przedstawiciela Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych. 10. Wykonawca zobowiąże się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach personalnych poprzez aktualizację wykazu w formie pisemnej, najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. 11. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia ewidencji czasu pracy personelu Wykonawcy lub podwykonawcy i udostępniania na każde żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających podstawę dysponowania personelem skierowanym do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę, ewidencja czasu pracy). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i żądania od Wykonawcy, w dniu zawarcia umowy oraz w każdym czasie we wskazanym w wezwaniu Zamawiającego terminie, potwierdzenia dysponowania personelem Wykonawcy lub podwykonawcy świadczącym roboty budowlane, w szczególności poprzez przedłożenie wykazu pracowników, kopii umów o pracę oraz ewidencji ich czasu pracy. 13. Wykaz pracowników, poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia umów o pracę oraz ewidencja czasu pracy pracowników powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Wszyscy pracownicy i przedstawiciele wykonawcy (w tym podwykonawcy lub/i dalszego podwykonawcy) będą oznakowani trwałymi identyfikatorami firmy wykonawcy lub/i podwykonawcy. 16. W przypadku braku w/w identyfikatorów Zamawiający naliczy kary umowne, zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 17. Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, będzie skutkowało naliczaniem kar umownych. 18. Realizacja zamówienia będzie przebiegać na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 19. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Polska, woj. wielkopolskie, 64-920 Piła, ul. Podchorążych 10, budynek J. 20. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 21. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 22. Zamawiający może zastrzec obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę: 1) kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi; 2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 23.W przypadku, o którym mowa powyżej, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 2) Zamawiający może żądać informacji, o których mowa, w ppkt. 1, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6) Przepisy ppkt. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 24.Zamawiający informuje, że zasady udziału podwykonawców w realizacji zamówienia zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214400-4


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 51000000-9, 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3862538.83
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVA TERM Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Powstańców Wielkopolskich 163a lok. 6
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4188161.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4188161.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6286191.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.