To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-26
Ogłoszenie nr 510255706-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Wycinka 103 drzew wraz z pracami porządkowymi oraz nasadzeniami zastępczymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614482-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
10,
58-500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 473 103, e-mail
bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks
757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka 103 drzew wraz z pracami porządkowymi oraz nasadzeniami zastępczymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.272.1.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wycinka 103 drzew (wskazanych w Wykazie drzew przeznaczonych do wycinki, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) rosnących w obrębie pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Jeleniogórskiego, wraz z frezowaniem pni, wywózką drewna i gałęzi oraz uporządkowaniem terenu po przeprowadzonej wycince. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona nasadzenia zastępcze w ilości 47 nowych sadzonek drzew z gatunku liściastych rodzimych o obwodzie pnia 10-12 cm, w tym 2 sztuki lipy drobnolistnej - w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Z uwagi na nadchodzący okres zimowy i konieczność wykonania zadania do końca roku 2019, Zamawiający wymaga aby nasadzenia zostały wykonane w pierwszej kolejności, tj. przed rozpoczęciem realizacji usługi wycinki drzew. 2.Wykonawca zobowiązany będzie w ramach wykonanej usługi zakupić drewno pozyskane w trakcie wycinki, za zaoferowaną przez siebie cenę, nie mniejszą jednak niż wartość ustalona przez Zamawiającego, wskazana w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Szacunkowa wartość drewna uzyskanego z planowanej wycinki drzew). 3.Zasady realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia za zakup drewna został określony w Projekcie umowy (Załączniku Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 4.Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby - przed złożeniem oferty - Wykonawca odbył wizję lokalną terenu, na którym prowadzona będzie wycinka 103 drzew. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 3) Wykonawca odpowiadać będzie za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia prac na czas ich trwania - w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż., jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji usługi. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników oraz osób trzecich, powstałe w związku z realizacją niniejszej usługi. 6) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na nasadzenia drzew - w zakresie utrzymania biologicznej żywotności - przez okres minimum 3 lat od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Uwaga: okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Przedłużenie okresu gwarancji w zakresie utrzymania biologicznej żywotności na nasadzenia drzew, będzie dodatkowo punktowane przez Zamawiającego - na zasadach określonych w Dziale XVIII SIWZ. 5.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeśli podwykonawcy powierzona zostanie realizacja części zamówienia) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 6. Na podstawie umowy o pracę muszą być zatrudnione osoby wykonujące czynności określone w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, wskazane w ust. 1 Działu III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: osoby obsługujące urządzenia mechaniczne do wycinki drzew oraz osoby wykonujące prace porządkowe po wycince, jak również nasadzenia zastępcze drzew, tj. osoby realizujące przedmiot zamówienia pod kierownictwem pracodawcy (Wykonawcy lub podwykonawcy) w wyznaczonym przez niego czasie, za ustalonym między pracodawcą a pracownikiem wynagrodzeniem. 7.W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 6 czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający może żądać w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia następujących dowodów: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; 3) innych dokumentów (takich jak: zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy lub poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń) - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 8. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie Zamawiającego wyrażone na piśmie lub przesłane drogą elektroniczną i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w tym wezwaniu, przedłożyć Zamawiającemu dowody, o których mowa w ust. 7, potwierdzające wypełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie określonym w ust. 5 i 6. 9. Przekazywane dowody Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zanonimizować w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Dane wskazane w ust. 7 nie podlegają anonimizacji. 10. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia na każdym etapie realizacji zamówienia, w tym w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów określonych w ust. 5 i 6, oraz dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów określonych w ust. 5 i 6; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 11.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, o których mowa w ust. 6, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych: 1) w wysokości 1.000,00 zł - za każde niewypełnienie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 8; 2) w wysokości 100,00 zł - za każdy dzień opóźnienia w terminowym przekazaniu Zamawiającemu dowodów, o których mowa w ust. 7, licząc od dnia, w którym upłynął termin wyznaczony przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia dowodów; 3) w wysokości 5.000,00 zł - w przypadku uzyskania przez Zamawiającego od Państwowej Inspekcji Pracy informacji o wykonywaniu czynności określonych w ust. 6 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 12.Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 6. 13.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77211600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157008.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOSTELLO Kostrzewa Joanna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85860.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
- Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
- KPN/8/2024 "Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu karawan
- KPN/7/2024 Wykonanie zabezpieczeń przeciwśnieżnych na budynkach będących własnością Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze przy ulicach Karkonoska 3 i 4 oraz Cieplicka 196A.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- Całoroczne utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Budowa parku wypoczynkowego poprzez budowę ciągów komunikacyjnych, budowę altany, budowę obiektów małej architektury oraz budowę wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oświetlenia - etap II
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Nowe na lata 2024-2025 - II postępowanie.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.