Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242878-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Gmina Jaworzyna Śląska: "Przebudowa ulicy Ogrodowej w Jaworzynie Śląskiej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607638-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540226146-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jaworzyna Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 88423652030000,
ul. ul. Wolności
9,
58-140
Jaworzyna Śląska, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 588 230, e-mail
urzad@jaworzyna.net, faks
748 588 253.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jaworzyna.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ulicy Ogrodowej w Jaworzynie Śląskiej".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGK.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa ulicy Ogrodowej w Jaworzynie Śląskiej o dł. 531,29m wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, wodociągowej i kanalizacyjnej. 2. Zakres prac do wykonania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ i obejmuje w szczególności: a) przebudowę istniejącej jezdni drogi gminnej nr 111245D o łącznej długości 531,29m. Po przebudowie przedmiotowa droga będzie posiadała dwa pasy ruchu o szerokości każdy -2,5m, na odcinku ul. od ul. Westerplatte do skrzyżowania z ulicą Sportową (km 0+000,00 - 0+313,45), dwa pasy ruchu o szerokości każdy - 2,25m na odcinku od ul. Sportowej do końca opracowania (km 0+313,45 - 0+531,29), o nawierzchni z betonu asfaltowego ograniczonego krawężnikiem betonowym 30-22/1, b) przebudowę zjazdów, w zależności od funkcji, na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm koloru czerwonego dla zjazdów indywidualnych oraz z betonu asfaltowego dla zjazdu publicznego. c) przebudowę chodników na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm d) budowę 5 miejsc postojowych (w tym jedno miejsce postojowe dla niepełnosprawnych) do parkowania równoległego, o nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm koloru czerwonego. e) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75m, f) budowę sieci kanalizacji deszczowej ze studniami betonowymi włazowymi Ø1200, kanałami o średnicy Ø200-Ø400 z rur PCV SN8, wpustami ulicznymi ściekowymi krawężnikowymi oraz tradycyjnymi ustawionymi na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy Ø500mm i osadnikiem o głębokości 0,7m. Sieć zostanie włączona do istniejącej studni zabudowanej na kanale ogólnospławnym o średnicy 800mm. g) budowę linii kablowej niskiego napięcia o napięciu znamionowym 0,4kV oświetlenia drogowego o całkowitej długości 25m wraz z dwoma słupami aluminiowymi oraz oprawami oświetlenia drogowego dla oświetlenia przejścia dla pieszych, h) budowę sieci kanalizacji wodociągowej: rurociąg Ø110PE o długości 661,35m, rurociąg Ø90PE - 28,1m i rurociąg Ø32 - 36m, i) budowę sieci kanalizacji sanitarnej: rurociąg główny grawitacyjny Ø315 PVC o długości 566,00m, rurociąg grawitacyjny Ø200 - 77,10m i rurociąg grawitacyjny Ø160 - 48,95m, j) wykonanie i posadowienie tablicy informacyjnej w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - zakres i parametry tablicy informacyjnej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, b) organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, c) uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego, d) organizację ruchu drogowego zgodnie z opracowanym projektem docelowej organizacji ruchu będącym Załącznikiem nr 4 do SIWZ, e) zapewnienie przejezdności ulic, dojazdów i dojść do posesji w czasie prowadzonych robót f) wykonanie oznaczenia pionowego i poziomego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu będącym Załącznikiem nr 4 do SIWZ, g) pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego, h) organizację terenu budowy, i) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, j) protokolarnie przekazanie Zamawiającemu i odwiezienie, na miejsce przez niego wskazane, materiałów pozyskanych z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, a nadających się do ponownego wbudowania. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały nie nadające się do wykorzystania pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy, k) Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże Zamawiającemu na miejsce przez niego wskazane. l) wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów, m) wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45232130-2, 45233200-1, 45112710-5, 45316110-9, 45232410-9, 45232150-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1875563.50
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAŃCZYK" Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2306943.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JAWORZYNA ŚLĄSKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2887D Strzegom - Graniczna - Goczałków - Rogoźnica - etap II
- Termomodernizacja budynku Zakładu Usług Komunalnych w Jaworzynie Śląskiej
więcej: przetargi JAWORZYNA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.