eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-08

Ogłoszenie nr 510241161-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.

Gmina Miasta Bochnia: Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604594-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 61 49 100, e-mail umb@um.bochnia.pl, faks 014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: "Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni". 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje: Część I - ul. Romana Grodeckiego; 1) Zamówienie obejmuje rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową oraz odtworzenie podbudowy i położenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 4 cm na dług. ok. 150 mb od posesji nr 91 do posesji nr 101. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt wykonawczy; b) przedmiar robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; d) wzór umowy Część II - ul. Św. Pawła Apostoła; 1) Zamówienie obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogowej, wykorytowanie na głęb. 40 cm, wykonanie nowej podbudowy z położeniem nowej nawierzchni asfaltowej na dług. ok. 155 mb 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiar robót; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; c) wzór umowy 3. Zamówienie obejmuje również: 1) przed rozpoczęciem sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnieni jakości i przedstawienie ich inspektorowi nadzoru; 2) sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót; 3) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej; 4) utrzymanie należytego i prawidłowego oznakowania oraz bezpiecznego poruszania się pieszych oraz pojazdów przez cały okres realizacji zadania. 5) powiadomienie właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz zapewnienia prawidłowego nadzoru branżowego w szczególności energetycznego, gazowego, wod. - kan., telekomunikacyjnego; 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz rozliczenie materiałów powierzonych i odzyskanych; 7) przeprowadzenia niezbędnych odwiertów kontrolnych, badań nośności i zagęszczenia wykonanych przez Wykonawcę robót, elementów oraz warstw konstrukcyjnych podłoża, podbudowy, nawierzchni; 8) zapewnienie dostępu do każdej nieruchomości podczas realizacji inwestycji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu realizacji umowy w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, w tym robotami ziemnymi, podbudowy, montażowymi i bitumicznymi. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ul. Romana Grodeckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Bezpośrednio przed otwarciem ofert komisja przetargowa podała, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: kwotę w wysokości 70 000,00 zł. Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert t.j. do dnia 17.10.2019 r. do godz. 09:45 na część I zamówienia złożone zostały oferty, w których wykonawcy zaoferowali następujące ceny: oferta Nr 1 cena brutto w wysokości 414 325,36 zł, oferta Nr 2 cena brutto w wysokości 300 843,45 zł. Po przeanalizowaniu złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Mając na uwadze powyższe, postanowiono jak na wstępie.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ul. Św. Pawła Apostoła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 155878.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TMGM Kazimierz Gołdas
Email wykonawcy: biuro@tmgm.pl
Adres pocztowy: ul. Spiska 35
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182122.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182122.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232859.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.