To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-08
Ogłoszenie nr 510241161-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.
Gmina Miasta Bochnia: Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604594-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
014 61 49 100, e-mail
umb@um.bochnia.pl, faks
014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: "Remont dróg gminnych - ul. Romana Grodeckiego i ul. Św. Pawła Apostoła w Bochni". 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje: Część I - ul. Romana Grodeckiego; 1) Zamówienie obejmuje rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową oraz odtworzenie podbudowy i położenie nowego dywanika asfaltowego o grubości 4 cm na dług. ok. 150 mb od posesji nr 91 do posesji nr 101. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt wykonawczy; b) przedmiar robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; d) wzór umowy Część II - ul. Św. Pawła Apostoła; 1) Zamówienie obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogowej, wykorytowanie na głęb. 40 cm, wykonanie nowej podbudowy z położeniem nowej nawierzchni asfaltowej na dług. ok. 155 mb 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiar robót; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; c) wzór umowy 3. Zamówienie obejmuje również: 1) przed rozpoczęciem sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnieni jakości i przedstawienie ich inspektorowi nadzoru; 2) sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót; 3) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej; 4) utrzymanie należytego i prawidłowego oznakowania oraz bezpiecznego poruszania się pieszych oraz pojazdów przez cały okres realizacji zadania. 5) powiadomienie właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz zapewnienia prawidłowego nadzoru branżowego w szczególności energetycznego, gazowego, wod. - kan., telekomunikacyjnego; 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz rozliczenie materiałów powierzonych i odzyskanych; 7) przeprowadzenia niezbędnych odwiertów kontrolnych, badań nośności i zagęszczenia wykonanych przez Wykonawcę robót, elementów oraz warstw konstrukcyjnych podłoża, podbudowy, nawierzchni; 8) zapewnienie dostępu do każdej nieruchomości podczas realizacji inwestycji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu realizacji umowy w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, w tym robotami ziemnymi, podbudowy, montażowymi i bitumicznymi. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ul. Romana Grodeckiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Bezpośrednio przed otwarciem ofert komisja przetargowa podała, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: kwotę w wysokości 70 000,00 zł. Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert t.j. do dnia 17.10.2019 r. do godz. 09:45 na część I zamówienia złożone zostały oferty, w których wykonawcy zaoferowali następujące ceny: oferta Nr 1 cena brutto w wysokości 414 325,36 zł, oferta Nr 2 cena brutto w wysokości 300 843,45 zł. Po przeanalizowaniu złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Mając na uwadze powyższe, postanowiono jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ul. Św. Pawła Apostoła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155878.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TMGM Kazimierz Gołdas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182122.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- "Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia 2"
- Dostawa paliw płynnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa wielofunkcyjnego budynku usług społecznych na terenie osiedla Niepodległości
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Lewickie i Lewickie-Kolonia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.