To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-07
Ogłoszenie nr 510240177-N-2019 z dnia 07-11-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 1: Zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna Tablica" dla 9 szkół podstawowych Gminy Jabłonka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592332-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540190301-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Szkoła Podstawowa Jabłonka Bory ul. Kopernika 14 34-480 Jabłonka, REGON 490548020, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Maria Pilch
Szkoła Podstawowa nr 2 w Podwilku 34-772 Podwilk 157, REGON 490548669, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Alina Leksander
Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzyca Górnej 34-484 Zubrzyca Górna 43, REGON 490548847, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Władysława Omylak
Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej 34-484 Zubrzyca Górna 482, REGON 490548860, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Jadwiga Litwiak
Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej 34-484 Zubrzyca Górna 270, REGON 490548876, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Aniela Stopiak
Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnicy Małej 34-482 Lipnica Mała 346, REGON 490548072, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Beata Bochaczyk
Szkoła Podstawowa w Chyżnem 34-481 Chyżne 129, REGON 490548008, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Beata Urban
Szkoła Podstawowa nr 3 w Lipnicy Małej 34-482 Lipnica Mała 512, REGON 490548190, Osoba do kontaktów Dyrektor Szkoły Małgorzata Faculak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 49054806600000,
ul. Lipnica Mała
117,
34-482
Lipnica Mała, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 752 640, e-mail
bobekskrobek@interia.pl, faks
182 752 640.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Szkoła Podstawowa nr 1 w Lipnicy Małej oraz jednostki wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna Tablica".
6. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu jednostek wymienionych w pkt 2 (wskazane zostały w zał. nr 8 do SIWZ).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna Tablica" dla 9 szkół podstawowych Gminy Jabłonka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP1LM.261/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna Tablica" dla 9 szkół podstawowych Gminy Jabłonka 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna Tablica" dla: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Podwilku (2 tablice), 2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej (2 tablice), 3) Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej (2 tablice), 4) Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej (2 tablice), 5) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Małej (2 tablice), 6) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lipnicy Małej (3 tablice), 7) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lipnicy Małej (3 tablice) 8) Szkoła Podstawowa Jabłonka - Bory (3 tablice) 9) Szkoła Podstawowa w Chyżnem (3 tablice) Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych: Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej Ilość 1 Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej min. 65" 10 sztuk (po 2 sztuki do 5 szkół) 2 Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej min. 55" 12 sztuk (po 3 sztuki dla 4 szkół) 3. Wymagania funkcjonalno-techniczne dla interaktywnych monitorów dotykowych zostały określone w załączniki nr 9 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Sprzęt musi spełniać warunki wynikające z Uchwały nr 108/2017 Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 roku w sprawie ustanowienia Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 "Aktywna Tablica" tj.: - posiadać deklarację CE; - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; - zakupione pomoce dydaktyczne muszą pochodzić od jednego producenta; - komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy; - sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 4. Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników W ramach dostawy urządzeń Wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Podwilku (2 tablice) - 34-722 Podwilk 157, 2) Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej (2 tablice) - 34-484 Zubrzyca Górna 43, 3) Szkoła Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej (2 tablice) - 34-484 Zubrzyca Górna 482, 4) Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej (2 tablice) - 34-484 Zubrzyca Górna 270, 5) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Małej (2 tablice) -34-482 Lipnica Mała 117, 6) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lipnicy Małej (3 tablice) - 34-482 Lipnica Mała 346, 7) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lipnicy Małej (3 tablice) - 34-482 Lipnica Mała 512, 8) Szkoła Podstawowa Jabłonka - Bory (3 tablice) - 34-480 Jabłonka, ul. Kopernika 14 9) Szkoła Podstawowa w Chyżnem (3 tablice) - 34-481 Chyżne 129 Zainstalować i uruchomić oraz przeszkolić użytkowników (co najmniej 2 osoby) według poniższych wytycznych: Użytkownicy przeszkoleni zostaną z zasad obsługi dostarczonego sprzętu, tj. uruchomienia, konfigurowania, użytkowania, korzystania z zasobów oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 w Lipnicy Małej oraz jednostki wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolonej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna Tablica". 6. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu jednostek wymienionych w pkt 2 (wskazane zostały w zał. nr 8 do SIWZ). 7. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego. 8. CPV - Główny przedmiot 30231320-6 Monitory dotykowe 32322000-6 Urządzenia multimedialne Zakup w/w monitorów Interaktywnych będących przedmiotem zamówienia związany jest z realizacją przez szkoły/placówki działalności dydaktycznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30231320-6
Dodatkowe kody CPV: 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157500.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BRTech S.C. Radosław Jędrzejczyk, Bartłomiej Stramka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych Mechanik pojazdów samochodowych oraz Kierowca mechanik.
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- "ZAKUP ORAZ DOSTAWA MONITORÓW INTERAKTYWNYCH WRAZ Z AKCESORIAMI"
- Zakup, montaż, szkolenie i dostawa sprzętu elektronicznego audiowizualnego na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





