To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-26
Ogłoszenie nr 510238572-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.
Gmina Zduny: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w sołectwie Baszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587394-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000000,
ul. ul. Rynek
2,
63-760
Zduny, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 215 001, e-mail
zampub@zduny.pl, faks
627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w sołectwie Baszków
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DG.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Baszków dz. nr 434/5, 434/4, 759/1, 759/2, 540/2, 541 oraz budowa kanalizacji sanitarnej dla osady Siejew dz. nr 8160/9, 1002/1, 8162/4, 8265/6, 8265/2, 8265/3 w ramach operacji pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w sołectwie Baszków. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I: rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Baszków dz. nr 434/5, 434/4, 759/1, 759/2, 540/2, 541 o łącznej długości 950 mb. W zakres prac wchodzą: - rurociąg PEHD fi 160 - 841,1 mb - rurociąg PEHD fi 110 - 4,55 mb - rurociąg PE fi 63 - 40,81 mb - rurociąg PE fi 40 - 2 mb - rurociąg PE fi 32 - 61,55 mb oraz hydrantów naziemnych szt. 7, zasuw śr. 150 mm szt 3, zasuw śr. 80 mm szt 1 i nawiertek szt. 29. Część II: budowa kanalizacji sanitarnej (grawitacyjno-ciśnieniowa) dla osady Siejew dz. nr 8160/9, 1002/1, 8162/4, 8265/6, 8265/2, 8265/3 o łącznej długości 649 mb. W zakres prac wchodzą: - rurociąg PVC Ø 200 (323,50 mb) - rurę PCV Ø 160 (28mb) - rurę PEHD Ø 125 (297,7 mb) - studnie BS 1000 (8 sztuk) - studnie 425 (3 sztuki) - przepompownia ścieków PS 7 (1 kpl) - studzienki systemowe Ø 315 (4 sztuki) do czterech planowanych przyłączy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z wymienionych części zamówienia I lub II osobno lub na dwie części I i II łącznie, przy czym ten sam Wykonawca/Wykonawcy (wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), może/mogą złożyć tylko jedną ofertę na tę samą część zamówienia. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej (kosztach ogólnych budowy): 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu (Zarządcą dróg). 8) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego zgodnie z taryfikatorem, w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie pasa drogowego, 9) przygotowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, 10) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 11) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: a. Dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa, b. Przedmiary robót. c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 - Roboty ziemne 45232150-8 Roboty w zakresie budowy rurociągów do przesyłu wody 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociąg do odprowadzania ścieków 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45231113-0 Poziomowanie rurociągów 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 4520000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45232420-2 Roboty w zakresie ścieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy osób do wykonywania w zakresie realizacji zamówienia prac ziemnych. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty- wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45232150-8, 45232410-9, 45111200-0, 45231300-8, 45233142-6, 45231113-0, 45232000-2, 45230000-8, 45200000-9, 45232423-3, 45232420-2, 45232440-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Baszków Gmina Zduny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
958447.74
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOR Marian Iberhan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
268491.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - Osada Siejew |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
958447.74
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STANISŁAWSKI - Jerzy Stanisławski w spadku
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350770.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





