eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowa › Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żagańskiej w Iłowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 510236322-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Gmina Iłowa: Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żagańskiej w Iłowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595631-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 97077085300000, ul. ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 368 14 00, e-mail w.kaczmarski@ilowa.pl, faks 68 368 14 01.
Adres strony internetowej (url): www.ilowa.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żagańskiej w Iłowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP-I.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żagańskiej w Iłowej 2. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, zezwoleń wynikających z przepisów prawa, w tym opracowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego i innych w celu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wykonanie robót budowlanych w tym: - odcinkowa wymiana rur kanalizacyjnych - czyszczenie rurociągu specjalistycznym pojazdem typu WUKO - odtworzenie nawierzchni W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: a) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ; b) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, c) zagospodarowanie terenu: m.in. uporządkowanie terenu, d) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej e) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, f) współpraca z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającym. UWAGA: Zamawiający wyłącza z niniejszego postępowania zakres robót polegający na wymianie zaworów podciśnieniowych określonych w Załączniku nr 2 - Zestawienie zaworów na przyłączach kanalizacyjnych od Zakładu Vitrosilicon do przepompowni PS1, które wymagają wymiany w wyniku niedrożności sieci kanalizacyjnej oraz opisanych w poz. 21 i 22 Przedmiaru robót Ponadto Zamawiający zmienia zapisy zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ - "ROZWIĄZANIE TECHNICZNE USUNIĘCIA AWARII NA FUNKCJONUJĄCEJ SIECI KANALIZACJI PODCIŚNIENIOWEJ DN 200 W ULICACH ŻAGAŃSKIEJ, SPORTOWEJ, PONIATOWSKIEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCI IŁOWA ŻAGAŃSKA" na str. nr 3 pkt 4.2. "Wymiana rur inspekcyjnych" w ten sposób, że rezygnuje się z wstawienia kształtki redukcyjnej do średnicy DN100 oraz dodaje się wstawienie trójnika DN 200/200/45o wraz z korkiem i włazem najazdowym typu ciężkiego. Ww. elementy należy skalkulować w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 90470000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 283739.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LMX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dm.one@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicka 86
Kod pocztowy: 68-100
Miejscowość: Żagań
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 430500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.