eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zwoleniu, w tymserwery, systemy operacyjne, środowisko wirtualizacyjne, system do backupu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 510235459-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Powiat Zwoleński: Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zwoleniu, w tym: serwery, systemy operacyjne, środowisko wirtualizacyjne, system do backupu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608306-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zwoleński, Krajowy numer identyfikacyjny 67022322100000, ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6763389 w. 26, 48 6763779 w. 26 , e-mail sekretariat@zwolenpowiat.pl, faks 48 6762520 .
Adres strony internetowej (url): www.bip.zwolenpowiat.finn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zwoleniu, w tym: serwery, systemy operacyjne, środowisko wirtualizacyjne, system do backupu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.272.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zwoleniu, w tym: 1) serwer wirtualizacyjny - 2 sztuki, 2) serwerowy system operacyjny (SSO) - 3 sztuki, 3) licencja SSO CAL - 70 szt., 4) oprogramowanie wirtualizacyjne - 1 komplet, 5) zasilacz awaryjny dla serwerów - 1 szt., 6) serwer backupu - 1 szt., 7) biblioteka taśmowa - 1 szt., 8) oprogramowanie do backupu - 1 komplet, 9) przełącznik - 2 szt. 10) stacja robocza - 2 szt. 11) zasilacz awaryjny dla stacji roboczej - 2 szt., 12) zintegrowany pakiet oprogramowania biurowego - 2 szt. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu umowy zawarty jest w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sporządzenie planu wdrożenia, dostawa sprzętu, wdrożenie systemów oraz wykonanie testów i dokumentacji nastąpi w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy. 4. W dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego plan wdrożenia, zawierający szczegółowy harmonogram prac instalacyjnych dostarczonego sprzętu, procedurę instalacji oprogramowania. 5. Dostarczone licencje/sublicencje oprogramowania i wsparcie techniczne będą uprawniać Zamawiającego do pobierania poprawek, aktualizacji i nowych wersji Oprogramowania przez okres przynajmniej 60 miesięcy od dnia dostarczenia w sposób nienaruszający praw twórców i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z celem umowy. 6. Przez pojęcie "licencja/sublicencja" Zamawiający rozumie prawo do legalnego korzystania z oprogramowania, o którym mowa w punkcie 3, na warunkach wskazanych przez producenta tego Oprogramowania oraz na warunkach wskazanych w umowie. 7. Przez Oprogramowanie należy rozumieć kompleksowe rozwiązanie informatyczne, w szczególności systemowe, narzędziowe, serwerowe, dostarczane w ramach i zgodnie z umową. 8. Wszystkie dostarczone w ramach realizacji niniejszego zamówienia sprzęty i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe, gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Spełniać wymogi obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia o ile są wymagane. 9. Minimalne wymagania Zamawiającego dot. gwarancji: 1) okres gwarancji: 24 miesiące dla zasilacza awaryjnego dla stacji roboczych, 36 miesięcy dla zasilacza awaryjnego dla serwerów i 60 miesięcy na pozostały sprzęt wymieniony w punkcie 2. 2) zakres gwarancji: gwarancja producenta, 3) czas reakcji serwisu od dnia zgłoszenia usterki: 1 dzień roboczy, 4) czas realizacji naprawy od dnia zgłoszenia usterki: 1 dzień roboczy. 10. Jeżeli w SIWZ lub szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (sporządzonym wg załącznika nr 1 do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) dopuszcza się rozwiązania równoważne. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 11. W przypadku wątpliwości Zamawiającego dot. parametrów i funkcjonalności zaproponowanego sprzętu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dokona instalacji i testowania równoważnego w środowisku sprzętowo - programowanym Zamawiającego - przy współudziale pracowników Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48820000-2


Dodatkowe kody CPV: 48600000-4, 48710000-8, 30200000-1, 30214000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technet Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@technet.net.pl
Adres pocztowy: ul. Żwirki i Wigury 38 lok. 7/8
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271153.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 271153.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286145.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.